וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בקנדה: ראש הממשלה טרודו תקע מרפק בחברת פרלמנט

המנהיג הכריזמטי נחשב לאדם שלא מסוגל לעשות דבר רע – עד שפגע בחברי האופוזיציה. הוא מיהר להתנצל: "אני מבין שזאת הייתה פעולה שהיה עדיף להימנע ממנע, והיא הובילה למגע פיזי לא ראוי"

מאז כניסתו ללשכת ראש ממשלת קנדה בחודש נובמבר האחרון, ג'סטין טרודו נחשב לאדם שכולו טוב ולא מסוגל לעשות דבר רע. לא בכדי זכה המנהיג הצעיר והנאה, שמקדם שוויון מגדרי ומקבל בחום פליטים סוריים זכה לאהדת הציבור. כל זאת, עד שאתמול (רביעי) טרודו משך במחוקק שסירב לשוב למקומו – והדף במחוקקת נוספת מהאופוזיציה, רות אלן ברוסו, במרפקו.

התקרית הנדירה עבור הפרלמנט הקנדי הרגוע לרוב עוררה סערה בבית המחוקקים, ורבים מהנוכחים התגודדו סביב חברי האופוזיציה שנפגעו מטרודו. לאחר זמן קצר, טרודו, בן 44, מיהר להתנצל והבהיר: "אני מודה שהיה לי מגע פיזי עם כמה חברים, כולל מישהי מאחוריי שלא ראיתי. אם מישהו נפגע ממני, אני מתנצל לחלוטין".

עוד בוואלה! NEWS:
סערה בפרלמנט המצרי: השדרן שנפגש עם שגריר ישראל הותקף בנעל
מכות בפרלמנט היפני בהצבעה על שינוי החוקה הפציפיסטית. צפו
הרוג ועשרות פצועים במהומות אלימות מחוץ לפרלמנט בקייב

ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו בפרלמנט, 18 במאי 2016. רויטרס
"מעולם לא ראיתי חבר פרלמנט פועל באופן כזה". טרודו, אתמול/רויטרס

"אני עכשיו מבין שזאת הייתה פעולה שהיה עדיף להימנע ממנה, והיא הובילה למגע פיזי בבית הזה, שכולנו מבינים שלא היה ראוי", הוסיף טרודו בפני הפרלמנט. ראש הממשלה, שהיה להוט להגיע להצבעה על חוק הנוגע להמתת חסד, נראה בסרטון כשהוא מפציר בחברי האופוזיציה להתיישב, על מנת שההצבעה תוכל להיערך.

פיטר ג'וליאן, ראש מפלגת האופוזיציה NDP, טען כי "כוח פיזי בבית הזה אינו ראוי לעולם, אינו מתקבל בברכה ולחלוטין לא מתאים". לדבריו, על פי הדיווח ברשת BBC, "מעולם לא ראיתי חבר פרלמנט פועל באופן כזה כלפי חבר אחר, כפי שעשה ראש הממשלה. אין לכך מקביל בהיסטוריה הקנדית העכשווית. אנחנו שומעים על מקרים כאלה במדינות אחרות, אבל לא בקנדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully