וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון חיסול: חשוד נעצר עם מטען חבלה ביבנה

17.5.2016 / 7:32

בלש משטרה שלא היה בתפקיד הבחין בצעיר שעורר את חשדו, בדק אותו וזיהה בסמוך אליו אריזה סגורה. כוחות משטרה וחבלן שהגיעו למקום בודדו את הזירה וזיהו את החפץ כמטען חבלה. הצעיר, תושב הצפון, עוכב לחקירה

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
מטען חבלה אותר במקרה/אדריאן הרבשטיין

המשטרה מנעה אתמול (שלישי) ככל הנראה ניסיון חיסול ביבנה. בלש משטרתי שערך ריצת כושר בזמנו החופשי הבחין בחפץ חשוד, שמאוחר יותר התברר כמטען חבלה.

סמוך לשעה 21:00 בערב ראה הבלש צעיר בצד הדרך שמשך את תשומת לבו. לפי המשטרה, הוא ניגש אליו והחל לבדוק אותו, ובסמוך אליו זיהה אריזה סגורה שעוררה את חשדו. הוא עיכב אותו והזעיק כוחות משטרה, שבודדו את הזירה. לאחר בדיקה של חבלן התברר כי מדובר במטען חבלה. הצעיר, תושב הצפון, עוכב לחקירה. הוא יובא בפני שופט במהלך היום.

מקרה דומה אירע בעיר בחודש שעבר. המשטרה עצרה אז שני בני אדם, שעל פי החשד משתייכים לארגון הפשיעה של האחים מוסלי והיו בדרכם לבצע חיסול של עבריין שהשתחרר לאחרונה מהכלא. זאת, לאחר שכמה ימים קודם לכן הגיעה לרכזי המודיעין של היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, "ידיעת זהב" מתוך ארגון הפשיעה, שלפיה קיימת כוונה לחסל את העבריין, המתגורר ביבנה.

לקריאה נוספת:
"פגיעה בתעשיות הביטחוניות": הצעד האמריקני שמקשה על הסכם הסיוע
המגעים לממשלת אחדות: הרצוג דורש את תיק התקשורת, המשפטים או התרבות
משרד הרווחה יגדיל את תקציב הסיוע לקהילת הלהט"ב ל-8 מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully