וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: נעצרו שני עבריינים שהיו בדרכם לחיסול

22.4.2016 / 1:17

המשטרה סבורה כי השניים, שעל פי החשד משתייכים לארגונם של האחים מוסלי, תכננו לפוצץ את מכוניתו של עבריין שהשתחרר לאחרונה מהכלא. השוטרים עקבו אחריהם ועצרו אותם כשברשותם שלט רחוק להפעלת מטען חבלה. הבוקר הם יובאו להארכת מעצר

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
המשטרה עקבה אחרי השניים בעת שתצפתו על מכונית העבריין/אדריאן הרבשטיין

המשטרה עצרה אתמול (חמישי) שני בני אדם שעל פי החשד משתייכים לארגון הפשיעה של האחים מוסלי והיו בדרכם לבצע חיסול של עבריין שהשתחרר לאחרונה מהכלא. זאת, לאחר שבימים האחרונים הגיעה לרכזי המודיעין של היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, "ידיעת זהב" מתוך ארגון הפשיעה, שלפיה קיימת כוונה לחסל את העבריין, המתגורר ביבנה.

בעקבות המידע החלו בלשי הימ"ר במעקב אחר מספר גורמים בארגון והצליחו להתחקות אחר העברתם של חפצים שעוררו את חשדם והתבררו מאוחר יותר כמטען חבלה ושלט רחוק להפעלתו. בהמשך, הבלשים עקבו אחר שני החשודים בזמן שאלה ישבו במגרש חניה ותצפתו על מכוניתו של העבריין, שהיה על פי החשד היעד לחיסול.

רגע לפני שהמטען התפוצץ, ולאחר שנאספו הראיות המפלילות, החליטו במשטרה לעצור את השניים. במקביל, חבלני משטרה פעלו לנטרול מטען החבלה שנמצא בסמוך למכוניתו של העבריין. במכוניתם של שני החשודים נמצא השלט הרחוק שנועד להפעלת המטען. הבוקר יובאו השניים להארכת מעצר.

עוד בנושא:
השיחה שסיבכה את יצחק אברג'יל ושינתה את המאבק בפשע המאורגן
"החצים שמופנים למוסלי לא נכונים": העבריין הבכיר מכחיש קשר לחיסול בת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully