וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך דקות: הרוג בתאונת פגע וברח בחיפה, שניים נהרגו בתאונה בנגב

הולך הרגל, בן 68, נהרג מפגיעת שני כלי רכב בשדרות ההגנה בעיר. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתור אחד הנהגים שנמלט מהמקום. בתאונה בדרום סמוך לצומת דבירה נהרגו שני בני 30 ונפצעו עוד ארבעה, בהם שניים במצב קשה

צילום: דוברות מד"א, שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

הולך רגל בן 68 נהרג מפגיעת שני כלי רכב בשדרות ההגנה בחיפה. בתאונת דרכים אחרת שאירעה היום (שני) בכביש 325 סמוך לצומת דבירה שליד רהט נהרגו חסן הוזייל, תושב אזור רהט, ואדם נוסף. בתאונה נפצעו עוד ארבעה, בהם שניים במצב קשה. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

סמוך לשעה 15:19 התקבל במד"א דיווח על הולך רגל שנפגע מרכב בשדרות ההגנה סמוך ליציאה לכביש החוף. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. אחד מהרכבים שפגעו באדם נמלט מהמקום, והמשטרה ערכה חיפושים אחריו. לעת עתה אין תיאור של הרכב שפגע בהולך הרגל וברח. בשעות הערב, ביקשה המשטרה את עזרת הציבור באיתור הנהג שנמלט.

ליאור פדידה, מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בהולך רגל שסבל מפגיעה רב מערכתית ללא הכרה. בסיוע של מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייו". פרמדיק מד"א ארז גלר סיפר: "הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
הולך לכלא: הזמר קובי פרץ שהעלים מס נידון לשנתיים מאסר
על ראש המנוף ב-50 מעלות: גל השרב מסכן את הפועלים
הזמר שרון הולצמן נאשם בתרמית ניירות ערך ובזיוף

אדם נהרג בתאונת דרכים בשדרות ההגנה בחיפה. 16 במאי 2016. איחוד הצלה
אין עדיין תיאור של הרכב הנמלט. זירת התאונה בחיפה/איחוד הצלה
זירת תאונת הדרכים בכביש 325, בסמוך צומת דבירה שבאזור רהט. 16 במאי 2016. מד"א
זירת התאונה בנגב/מד"א

התאונה בכביש 325 אירעה באופן חזיתי בין שני כלי רכב. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני פצועים כבני 30. צוותי מד"א העניקו לארבעה פצועים טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שני צעירים כבני 20 נפצעו במצב קשה. הם סובלים מפגיעות רב מערכתיות, מורדמים ומונשמים ושניים במצב בינוני, כבני 20 הסובלים מחבלות ראש, גב וגפיים.

פרמדיק מד"א גיל אסיסקוביץ שטיפל בפצועים בתאונה בדרום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד, באחד מכלי הרכב נלכדו במושבים הקדמיים שני פצועים מחוסרי הכרה ללא רוח חיים שמותם נקבע בשטח. פצוע נוסף כבן 20 שנפגע באורח קשה חולץ מהמושב האחורי של מהרכב ופונה בניידת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם וסובל מפגיעה רב מערכתית. מהרכב השני חולץ פצוע קשה כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית שפונה לבית חולים יחד עם עוד שני פצועים בשנות ה-20 שנפגעו באורח בינוני והיו בהכרה מלאה".

זירת תאונת הדרכים בכביש 325, בסמוך צומת דבירה שבאזור רהט. 16 במאי 2016. מד"א
שני כלי הרכב התנגשו חזיתית זה בזה/מד"א

בעקבות שתי תאונות הדרכים הקטלניות נמסר מעמותת "אור ירוק" כי מתחיל השנה נהרגו 121 בני אדם בתאונות. זאת, בנוסף לכאלף בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בשלוש השנים האחרונות. מהרשות לבטיחות בדרכים נמסר כי בתקופה המקבילה בשנת 2015 מספר ההרוגים עמד על 138 בני אדם. כמו כן, בחודש הנוכחי עומד מניין ההרוגים על 14 איש, זאת לעומת 41 הרוגים בכל חודש מאי של השנה שעברה.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "הממשלה מזניחה את המאבק בתאונות הדרכים והאזרחים משלמים את המחיר. עוד כמה בני אדם יהרגו בתאונות דרכים עד שמישהו יתעורר ויחליט להילחם בתאונות הדרכים? הכישלון של המדינה גדול עוד יותר לנוכח הצלחתן של מדינות אירופה לצמצם את מספר ההרוגים בכבישים שנה אחרי שנה. הכי קל זה תמיד להאשים את הנהג אבל גם למדינה יש אחריות לשיפור התשתית בכבישים והחזרת הכסף שקוצץ ממשטרת התנועה. אסור לחכות להרוג הבא".

(עדכון ראשון: 16:01)

זירת תאונת הדרכים בכביש 325, בסמוך צומת דבירה, אזור רהט. 16 במאי 2016. שי מכלוף
זירת התאונה בדרום/שי מכלוף
זירת תאונת הדרכים בכביש 325, בסמוך צומת דבירה, אזור רהט. 16 במאי 2016. שי מכלוף
זירת התאונה בדרום/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully