וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ראש חזיר הונח מול מטה בוחרים של אנגלה מרקל

המשטרה המקומית בעיר שטרלזונד ציינה כי על גבי החזיר הוצמדה כתובת מתריסה בגנות קנצלרית גרמניה. בשנה האחרונה ספגה מרקל ביקורת מצד מתנגדיה ואף תומכיה על מדיניות ההגירה שלה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(אנגלה מרקל ובכירי האיחוד האירופי חונכים מרכז חינוכי לילדי מהגרים בטורקיה, בחודש שעבר)

משטרת גרמניה הודיעה אתמול (שבת) כי ראש חזיר ועליו כתובת מתריסה נמצא מחוץ למטה בוחרים של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בעיר שטרלזונד שבצפון-מזרח המדינה. לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, ראש החיה התגלה בשעות הבוקר המוקדמות במהלך סיור משטרתי בעיר שלחופי הים הבלטי.

דובר המשטרה המקומית סירב לומר מה כללה הכתובת המתריסה וטען רק כי היא הייתה מכוונת נגד מרקל, שנבחרה לפרלמנט מטעם שטרלזונד לפני 26 שנים.

בפברואר האחרון נמצא חזיר מת ליד מסגד בעיר לייפציג שבמזרח גרמניה. לפי סוכנות הידיעות הגרמנית dpa, על גוף החזיר צוירו בצבע אדום המילים "mutti merkel" (מאמא מרקל). המילה mutti מיוחסת לעתים גם לקנצלרית.

עוד בוואלה! NEWS:
נשיקות על השפתיים והערות משקל: יחסו הבעייתי של טראמפ לנשים
חשש מחדירת צוללנים של חמאס לישראל: הסכנות בהרחבת הדיג בעזה
יום הנכבה יצוין מחר: ערביי ישראל פתחו בשורת אירועים והפגנות

חזירים מטיילים מול לשכת הקנצלרית בברלין, במסגרת מחאה של חקלאים נגד חוק המחייב אנטיביוטיקה לבהמות. ינואר 2014. GettyImages
סופגת ביקורת על מדיניות ההגירה. חזירים מול לשכת הקנצלרית, כחלק ממחאה חקלאית, לפני שנתיים/GettyImages

בשנה האחרונה סופגת מרקל ביקורת קשה בשל מדיניותה בעניין זרם המהגרים לאירופה, שהפך למשבר של ממש. ביקורת זו הזינה את מפלגת הימין הקיצוני "אלטרנטיבה לגרמניה" (AfD), וזו רכבה על חששות הציבור משילוב כמיליון מבקשי מקלט שהגיעו למדינה ב-2015. השנה היא הפכה למפלגה השלישית בגודלה בגרמניה. מדיניות מרקל עוררה ספקות גם בחברי מפלגתה, המפלגה הנוצרית-דמוקרטית הגרמנית, כמו גם בשותפתה הפוליטית מבוואריה, האיחוד הנוצרי?סוציאלי.

אם לא די בכך, במהלך סוף השבוע האשימה אותה שותפתה לקואליציה בכך שהיא עושה פניית פרסה ממדיניות גבולות פתוחים שאותה נקטה מאז ספטמבר. בריאיון למגזין הגרמני "דר שפיגל" אמר היום סגן הקנצלרית ומנהיג מפלגת הסוציאל-דמוקרטים זיגמר גבריאל כי מרקל עשתה את ההחלטה הנכונה כשהכניסה את הפליטים למדינה בשנה שעברה. אולם לדבריו, מאז היא שינתה את הטון שלה. "לא הייתי מאדיר את מדיניות הפליטים שלה משום שכרגע היא לגמרי שינתה אותה", צוטט בריאיון.

(עדכון ראשון: 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully