וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות נולדה להרוג "צוק איתן": "הבקשה שלו התגשמה – בלעדיו"

שנתיים לאחר שנהרג בעזה, להוריו של בן וענונו נולדה הבוקר בת קטנה. "נחבק ונאהב אותה, ונספר לה שהיה לה אח גדול גיבור", סיפר הסב לוואלה! NEWS. "זה ממלא איזשהו חלל, אבל זה לא במקומו"

צלם: בני בן סימון. עורך ווידאו: מיכאל ברגמן

חיים חדשים – בערב יום הזיכרון: כמעט שנתיים לאחר שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה, בת נולדה הבוקר (שלישי) להוריו של בן וענונו, בן 19 מאשדוד. ההורים, שרית ואילן, חגגו את הולדת הבת בבית החולים קפלן ברחובות, ומשפחת וענונו סיפרה כי בן, שנהרג בפיצוץ הנגמ"ש סמוך לשג'אעיה, תמיד חלם על אחות קטנה.

"שרית הרגישה כל הזמן שהתינוקת תיוולד דווקא בערב יום הזיכרון, וככה באמת היה. אנחנו חוזרים הביתה בידיים מלאות", סיפר לוואלה! NEWS אביה של שרית, יצחק בן שטרית. "אף פעם לא תיארנו לעצמנו שאנחנו נהיה חלק מהשכול. אנחנו כמובן נחבק ונאהב אותה, ונספר לה שהיה לה אח גדול גיבור".

עוד בוואלה! NEWS:
צל"ש ללוחם שנהרג בפיגוע דקירה ב"רמי לוי": "מופת לערכי צה"ל"
בסרטון נגד גיוס חרדים, החיילים הפכו ל"חללים שנפלו בצבא השמד"
מפקד פיקוד הדרום לשעבר: "להנהגה אין עמוד שדרה, צוק איתן היה יכול להימנע"

אילן וענונו אביו של החייל בן וענונו שנהרג במבצע צוק איתן, חובק את בתו החדשה שנולדה בערב יום הזיכרון. פייסבוק, צילום מסך
"שרית הרגישה שהתינוקת תיוולד דווקא בערב יום הזיכרון". אילן ובתו, היום/צילום מסך, פייסבוק

לדבריו, "בן תמיד ביקש מאימא שלו 'תביאי לנו אחות קטנה' ועכשיו הבקשה שלו התגשמה, אבל בלעדיו. נמשיך לזכור את בן תמיד". כמו משפחות שכולות רבות, גם בני משפחת וענונו מתכוונים לעלות מחר לקבר יקירם. בן שטרית הבהיר כי "אנחנו ברגשות מעורבים. זה אמנם ממלא איזשהו חלל שנוצר, אבל זה לא במקום בן. אנחנו חיים את הכאב יום-יום, אבל שמחים כמובן בהולדת הבת".

שבעה לוחמי גדוד 13 של חטיבת גולני נהרגו בפיצוץ הנגמ"ש בשכונת שג'אעיה שברצועת עזה, בהם אורון שאול שטרם הובא לקבורה בישראל. ההחלטה להשתמש בנגמ"ש בלתי-ממוגן מדגם M-113 עוררה ביקורת קשה מצד גורמים שונים. בעקבות זאת, אישר שר הביטחון משה יעלון לייצר 250 נגמ"שי "נמר" מתקדמים, נוסף על 250 שנמצאים היום בידי הצבא. חלק מהנגמ"שים יצוידו במערכת ההגנה האקטיבית "מעיל רוח", שהוכיחה את יעילותה במבצע "צוק איתן" נגד טילי נ"ט מהמתקדמים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully