וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרטון נגד גיוס חרדים, החיילים הפכו ל"חללים שנפלו בצבא השמד"

10.5.2016 / 7:37

ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל, סרטון חדש ובו תמונות של חיילים חרדים הופץ ברשתות החברתיות. רעייתו של אחד מהחיילים בסרטון: "אנחנו מקווים שבית המשפט יעצור את ההסתה הפרועה והמטורפת הזאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זוועה". חיילים חרדים משרתים בצה"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטון חדש גיוס חרדים הופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות, ובו נוספו שמותיהם של קצינים ושל חיילים חרדים המשרתים בצה"ל לרשימת החללים, כ"חללי צה"ל שנפלו בצבא השמד". כמו כן, בסרטון מופיעות תמונות של חיילים חרדים מתוך פעילויות שלהם בצבא.

כמה דפי פייסבוק של חיילים חרדים פרסמו את הסרטון והגדירו אותו "זוועה". עדי גליקמן, רעייתו של הקצין החרדי סרן יהודה גליקמן, שתמונתו מופיעה בסרטון, אמרה לוואלה! NEWS: "ביום שבו מסמלים את חללי צה"ל שמסרו נפשם, מוצאים גורמים קיצוניים עלומים זמן לשימוש ציני ביום הזיכרון ומציניים את החיילים החרדים כחללים. אל תאמרו ידינו לא שפכו את הדם בהסתה הבלתי מרוסנת הזו ואנחנו מקווים שבית המשפט יעצור את ההסתה הפרועה והמטורפת הזו".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: הנשק החדש בהפגנות החרדים נגד גיוס לצה"ל
הפכו ניידת ויידו אבנים: עשרות חרדים התעמתו עם לוכדי עריקים באשדוד
סרטון לגיוס חרדים: שדך לבתך בוגר צה"ל ולא את אהרל'ה הזבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, היום ידון בית משפט השלום ברחובות בתביעה כספית שהגיש גליקמן בעניין זה. התביעה, בסך 2.4 מיליון שקלים, מגוללת מסכת התעללות נגד גליקמן. היא מוגשת נגד ארבעה חרדים, שעל פי כתב התביעה יצאו ל"מסע הסתה פרוע" נגדו ונגד משפחתו רק משום שזה משרת בצה"ל. עורך הדין שלומי ויינברג, המייצג את הקצין החרדי, אמר כי "אנחנו מאמינים שהתביעה תעצור את מסע ההסתה וההכפשות נגד חיילים חרדים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully