וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו התעללות": כך שכנע דומרני את בית המשפט לקצר לו את הבידוד

4.5.2016 / 11:41

הפרקליטות דרשה את הארכת הבידוד של שלום דומרני בחצי שנה, אך לאחר דבריהם של ראש ארגון הפשיעה ועורך דינו, השופט הורה על קיצור לשלושה חודשים בלבד. "אני יושב כבר שבעה חודשים בהפרדה. מה, בגלל שאני שלום דומרני?"

עריכה: שניר דבוש

(סנגוריו של דומרני מאיימים להתפטר: "הפרקליטות מתנהגת בבריונות")

פרקליטות מחוז דרום מטעם שירות בתי הסוהר הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט לעניינים מנהליים בבאר שבע בקשה להאריך בשישה חודשים את החזקתו בבידוד של שלום דומרני, ראש ארגון הפשיעה הגדול בדרום, בעקבות מידע מודיעיני חסוי. במהלך הדיון ביקש דומרני את רשות הדיבור, ובעקבות דבריו ודברי עורך דינו עמית ויצמן הוחלט לקצר את משך הבידוד.

"טוענים שיש לי סכסוכים עם עבריינים אחרים ובגלל זה ההפרדה שלי מאסירים אחרים", קרא דומרני. "אני יושב כבר שבעה חודשים בהפרדה, שבעה חודשים שאני בחדר סגור. מה, בגלל שאני שלום דומרני? זה לא בסדר, יש לבחון אפשרות לשים אותי עם אסירים לא בעייתיים".

עוד בוואלה! NEWS:
מטען ודירות מסתור: כך תכננו "חיילי" דומרני ושירזי לחסל אויב משותף
סנגורי דומרני מאיימים להתפטר: "המשטרה והפרקליטות לא מעבירות לנו חומרים"
עד התביעה נגד דומרני: "עבריינים משחדים פרקליט בכיר בדרום"

שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
"על מה נענשתי?". דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון

"מה הבעיה לשים אותי במבחן, שינסו אותי", הוסיף. "אם לא טוב, אקח את הציוד ואחזור להפרדה. איזה נזק ייגרם מזה?". לדבריו, "זה סוג של התעללות. אני עוד לא קיבלתי (מעצר - י"י) עד תום ההליכים. על מה נענשתי, שבעה חודשים בבידוד?".

פרקליטו של דומרני, עו"ד ויצמן, אמר בדיון כי מדובר ברדיפה אישית של ימ"ר לכיש נגד מרשו "רק בגלל שקוראים לו שלום דומרני". לדבריו, "הם יעשו כל מה שאפשר לפגוע בו, גם בבית הסוהר".

השופט קבע בהחלטתו כי אכן קיים מידע המצדיק הפרדה, אולם הוא הורה על הארכת הבידוד בשלושה חודשים בלבד. כמו כן, ביקש השופט משב"ס למצוא פתרון של בידוד זוגי לתקופה זאת. בתום התקופה, יתקיים דיון נוסף בעניינו של דומרני, שכתב אישום הוגש נגדו בחודש אוקטובר בגין שני ניסיונות רצח, אספקת אמצעי לחימה וקשירת קשר לביצוע פשע, כשבועיים לאחר שנעצר, יחד עם רבים מאנשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully