וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען ודירות מסתור: כך תכננו "חיילי" דומרני ושירזי לחסל אויב משותף

17.4.2016 / 9:15

שבעה עבריינים המקורבים לשלום דומרני וריקו שירזי נעצרו בחשד שהסליקו מטען חבלה בדירות ברחבי הארץ, שיועד ל"פיגוע פלילי" נגד עבריין מנתניה. בין העצורים, יעדים מרכזיים של המשטרה. הבוקר יוגש נגדם כתב אישום

צילום: בני בן סימון, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע יוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד "חיילים" של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ושל העבריין ריקו שירזי, שניסו על פי החשד לחסל "אויב משותף" מנתניה באמצעות מטען חבלה. מפרטי החקירה עולה כי המטען הוסלק בארבע דירות מסתור בטרם נתפס.

לטענת המשטרה, המטען יועד לשימוש עבור "פיגוע פלילי" באזור השרון. במסגרת החקירה נעצרו שבעה חשודים באשקלון ובנתניה, מתוכם אחד המוגדר כיעד בכיר של ימ"ר במשטרה ואחר המוגדר כיעד בכיר של יחידה ארצית. השניים חשודים כי ניהלו את הובלת המטען והסתרתו.

לקריאה נוספת:
"אני חבר של אברג'יל ורוזנשטיין": דרכו של שלי נרקיס, מלך השוק האפור
הסרטון שחושף: זו הסיבה שהיורה בזמר הורשע בהריגה ולא ברצח
שלוש יממות, שני ניסיונות חיסול ורצח: האם בגוש דן פועל "מחסל סדרתי"?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריקו שירזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת החקירה, איתרה המשטרה בסוף החודש שעבר אמצעי לחימה בחניון של בניין רב-קומות בשכונת פואבלו אספניול שבמערב ראשון לציון. למחרת, ב-1 באפריל, קיימו שני החשודים המרכזיים "תדרוך" בפני חשודים נוספים, ובכלל זה על הפעלת המטען. אחד מהם אף הוציא אותו והעבירו לחשוד האחר, שהיה אמור להפעילו. שעות לאחר מכן העביר אחד מהם את מטען החבלה בשיירה של כלי רכב ליעד המחבוא – גג מבנה באזור חבצלת השרון.

על פי החשד, יומיים לאחר מכן נשלח חשוד נוסף להביא את המטען לביתו של אחד החשודים המרכזיים. משם, הועבר המטען לדירה אחרת של חשוד אחר בנתניה. משהתברר כי ישנה סכנה לציבור, החליטו במשטרה לעצור את כלל החשודים ולהחרים את המטען. שוטרים פשטו על שלושה דירות באשקלון ובנתניה באותו היום, ועצרו את שבעת החשודים. במהלך המעצר תקפו החשודים לכאורה את הכוח המשטרתי, ואחד הקצינים אף נפצע באורח קל. המטען אותר באחת הדירות ונוטרל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

המשטרה: יש תשתית ראייתית להעמדה לדין

לטענת המשטרה, יש בידיה תשתית ראייתית להעמדתם לדין. לחשודים מיוחסים עבירות של אחזקה והובלת אמצעי לחימה, וכן סחר באמצעי לחימה מסוכנים וחמורים.

פרקליטו של אחד החשודים, עורך הדין רועי אטיאס, מסר כי מרשו כופר בחשדות המיוחסים לו. "קשה לי להתייחס באופן קונקרטי לנושא בטרם ראיתי את חומר הראיות", אמר. עו"ד אטיאס, המייצג גם את דומרני, הוסיף כי "מגוחך בעיניי שכל בנדיט באזור הדרום הוא לטענת הימ"ר 'חייל של דומרני'. גם עד המדינה בתיק נגד דומרני היה לטענת המשטרה חייל שלו בעת הגשת כתב האישום, וכבר בתחילת המשפט היה ברור שהמשטרה הטעתה את הציבור, וכי אין לו שום קשר ולו הרחוק ביותר. דומרני אפילו לא תושאל בנדון ואין לו קשר לדבר. שוב ושוב המשטרה מייצרת כותרות שווא על חשבונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully