וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד התביעה נגד דומרני: "עבריינים משחדים פרקליט בכיר בדרום"

15.2.2016 / 12:40

סנגוריו של ראש ארגון הפשע חשפו הקלטה של שיחה בין עד התביעה לעד המדינה, שבמהלכה סיפר "החייל" לשעבר שניר ואזנה על טענה ששמע מעורך דינו. בפרקליטות לא התרגשו: "אין להסיק על אמינותו בהסתמך על האמירה הבודדת"

צילום: שי מכלוף, חטיבת דובר המשטרה עריכה: יאיר דניאל

פרקליטיו של ראש ארגון הפשע, שלום דומרני, חשפו במהלך הדיון אתמול (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי עד התביעה שניר ואזנה הוקלט על ידי המשטרה בשיחה עם עד המדינה, שזהותו טרם הותרה לפרסום, ובה סיפר כי שמע מעורך דינו שארגון פשע בדרום משחד את אחד הפרקליטים הבכירים בפרקליטות המחוז. זאת, בתמורה להקלה בעונש המאסר שעשוי להיגזר על אנשיו. טענותיו הוכחשו על ידי הפרקליטות, ועל פי הסנגוריה גם "הביאו לערעור על אמינותו" כעד.

נציגי הפרקליטות הודו כי היו מודעים לקיום השיחה, שנחשפה בבית המשפט על ידי עורכי הדין משה יוחאי, דוד יפתח ואביגדור פלדמן. עם זאת, גם בסנגוריה וגם בפרקליטות לא התעורר חשש שישנה אמת בדברי ואזנה, וציינו כי העד נאשם בחלק מניסיונות הרצח של הכנופיה הגרוזינית מאשדוד. זאת, לצד דומרני וחברים נוספים בארגונו, שלטענת התביעה ניסו לרצוח את חברי הכנופיה על רקע מאבקי שליטה.

לקריאה נוספת:
"יהיה בלגן": השיחה שחשפה את אחורי הקלעים של מלחמות העבריינים בדרום
דירת מסתור ומטען במנוע: המתנקש של דומרני חושף את תכנית הרצח
דומרני - הדור הבא: כך הופך בנו של ראש ארגון הפשע לאימת הדרום

הארכת מעצר לשלום דומרני, בית משפט השלום אשקלון, 6 באוקטובר 2015. שי מכלוף
ראש ארגון הפשע שלום דומרני מובא לדיון בהארכת מעצרו, אוקטובר 2015/שי מכלוף

בפרקליטות מחוז דרום הדגישו כי מדובר בעד תביעה, שבעצמו מואשם במספר עבירות ובהן רצח, ולא בעד המדינה. עוד אמרו בפרקליטות כי אין להסיק על אמינותו כעד בהסתמך על האמירה הבודדת, המיוחסת בכלל לעורך דינו, שלא התייחס לדברים. "הניסיון לעשות זאת לא ענייני, לא מקצועי ומופרך מיסודו", הובהר מטעם הפרקליטות.

עוד באותו נושא

גורמים בפרקליטות: "ראשי ארגוני פשיעה מגישים תלונות כדי להשפיע על משפטם"

לכתבה המלאה

בפרקליטות הדגישו בנוסף כי אמירותיו של העד מהוות חלק ממכלול הראיות בפרשה, וכי קיימים להם "חיזוקים אחרים". בין השאר, נתפסו כלי נשק בעקבות אמירות אלו, נערכו האזנות סתר למקורבים אחרים בפרשה, נצפו פגישות ואירועים פליליים ועוד.

הסנגורים, לעומת זאת, מחזיקים בעמדתם. "אין ספק שעדותו של עד התביעה המרכזי בתיק דומרני, ששנויה במחלוקת לנוכח האמירות חסרות השחר והפנטזיות שהוא מעלה, עת הוא מדבר על הפרקליטות - אין ספק שדבר זה מערער על אמינותו, ואף הפרקליטות לא הייתה מודעת לדברים דמיוניים אלו", מסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully