וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומרני - הדור הבא: כך הופך בנו של ראש ארגון הפשע לאימת הדרום

9.2.2016 / 6:30

בשנים האחרונות אסף סביבו ניסים "נינה" דומרני בן ה-20 חבורת צעירים כדי להילחם באלה שערקו לארגון המתחרה של בני שלמה. במשטרה מעריכים כי על רקע המאבק העקוב מדם, הוא הוברח לתאילנד לאחר שחרורו מהכלא. צפו בתיעוד: "חיילי" מנהיג "דור הילדים" תוקפים חייב כספים

עריכה: יאיר דניאל

ניסים "נינה" דומרני, בנו בן ה-20 של העבריין שלום דומרני, השתחרר לפני כשבועיים ממאסר ממושך ולהערכת המשטרה הוברח מיד לאחר מכן לתאילנד. על פי מידע שבידי המשטרה, בנו של דומרני הפך בשנים האחרונות למנהיג עצמאי בקרב "דור הילדים" בארגוני הפשיעה באשקלון, ומסתמן עתה כיעד מודיעיני חדש של המשטרה. נסיעתו לתאילנד הגיעה בעקבות המאבק העקוב מדם המתנהל בעיר בין ארגונו של אביו לארגונו המתעצם של העבריין בני שלמה.

לפי מידע מודיעיני, בשנים האחרונות אסף ניסים דומרני סביבו צעירים רבים שסרו למרותו מאחר שראו באביו מודל לחיקוי, ולפיכך החשש במשטרה היה כי עם צאתו מהכלא – הם יבעירו את רחובות הדרום כחלק ממלחמתם הכוללת בצעירים שערקו לארגונו של בני שלמה. אחד הצעירים שהתאספו סביב דומרני ולבסוף עברו לארגונו של שלמה הוא לידור רווח, שהיה גם חברו של "נינה". לפני עריקתו, היה רווח אחת הדמויות המרכזיות ב"דור הילדים" בארגונו של דומרני.

לקריאה נוספת:
"יהיה בלגן": השיחה שחשפה את אחורי הקלעים של מלחמות העבריינים בדרום
דירת מסתור ומטען במנוע: המתנקש של דומרני חושף את תכנית הרצח
בלעדי: תיעוד הפשיטה שחשפה את הקשר בין דומרני לפינטו

ניסים דומרני, בנו של שלום דומרני. פייסבוק, צילום מסך
"נסע לחופשה לאחר שצה"ל סירב לגייסו". ניסים דומרני/צילום מסך, פייסבוק
פרקליטוט של דומרני הבן: "מרשי טס לתאילנד אחרי שסורב לשירות קרבי"

החומרים שבידי המשטרה מצביעים בין היתר על כך שדומרני הבן, עוד לפני מאסרו, נהג לסחוט באיומים חייבי כספים ואף היה מעורב באירועי אלימות רבים באזור אשקלון. גורמים המעורים בפרטים סיפרו לוואלה! NEWS כי מעורבותו של "נינה" במלחמה בין שני הארגונים ישירה, וכי שחרורו אמור היה להוות את תחילתו של גל אלימות. עם זאת, בסביבתו של דומרני טוענים כי נסיעתו לתאילנד היא חופשה בלבד, ולא קשורה לסכסוך בין הארגונים או לכל סכסוך אחר.

בא כוחו של דומרני, עו"ד רועי אטיאס, מסר בתגובה: "מרשי אכן נסע לחופשה עם חברים לתאילנד אחרי שצה"ל סירב לפניות חוזרות ונשנות מצדו לגייסו לשרות צבאי קרבי - כפי שרצה מאז ומעולם. כל התעסקות ופרשנות באשר לאופי נסיעתו לא מעניינת וכנראה גם לא נכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
שחרור בנו אמור היה להצית גל אלימות. שלום דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון

בשבוע שעבר נעצר לידור רווח, חבר הילדות של "נינה", יחד עם אחיו, רזיאל, במסגרת ניסיונות המשטרה לשים את ידיה על דמויות מפתח בשתי הקבוצות כחלק מחקירת פרשת "בלוק חוסם". השניים נעצרו בחשד לשורה של סחיטות באשדוד. כעת, מקווים במשטרה שהיריבויות בין שתי הקבוצות יישארו מתחת לפני השטח, לאחר חודשים ארוכים של מתיחות.

"חיילים" של דומרני: "הולך להיות בלגן, כולנו צריכים לשים גופיות (שכפ"צים)"

החשש לפעולת נקם מסיבית בין הארגונים החלה כבר לפני כמה חודשים, כשהתעצמה היריבות בין הקבוצות עם חיסולו של שלום שלמה, אחיו של בני, בספטמבר 2015. שיחות שנחשפו בוואלה! NEWS בשבוע שעבר ממחישות את המתיחות ששוררת בין הקבוצות בדרום מאז החיסול. "הולך להיות בלגן, כולנו צריכים לשים גופיות (שם קוד לשכפצ"ים - י"א)", תיארו שני "חיילים" בארגון הפשיעה של דומרני את חששם, כאשר הוזרמו אליהם הידיעות הראשונות בעניין חיסולו של שלום.

השיחה שהתקיימה בין שניר וזאנה ל-ע', שלימים יהפוך לעד מדינה נגד דומרני, בדירת מסתור באשדוד. כל שיחותיהם על המאבק הקשה בין שני הארגונים ויחסי הכוחות ביניהם, נעשו אל מול מצלמות האבטחה של המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזאנה ו-ע' בדירת המסתור/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully