וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שישוב לכלא, קצב חגג פסח עם משפחתו: "ראו אכזבה על פניו"

25.4.2016 / 0:27

הנשיא לשעבר שהורשע באונס חגג את הפסח עם "על האש" בחיק בני משפחתו, אך לדברי חבריו השמחה הייתה מהולה באכזבה. "הילדים לא עזבו אותו לרגע. קיווינו, כמו בני המשפחה, שהוא יהיה משוחרר בחג הזה". היום הוא צפוי לשוב לכלא מעשיהו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

הנשיא לשעבר שהורשע באונס, משה קצב, יצא ביום שישי לחופשה ראשונה מאז החלטת ועדת השחרורים שלא לקצר את עונשו, לכבוד ליל הסדר. חבריו שהגיעו לבקר אותו, סיפרו לוואלה! NEWS כי על אף החג והמשפחתיות, היה הנשיא המורשע מאוכזב מההחלטה הנחרצת. "הוא ישב בגינה עם בניו והנכדים, הייתה אווירה של חג, אבל ראו את האכזבה על פניו מהחלטת הוועדה", סיפר אחד מחבריו. מחר, צפוי קצב לשוב בבוקר לכלא מעשיהו.

"ראו שמאוד קשה לו שהוא יושב כאסיר בחופשה בחג הפסח", הוסיף החבר, שבילה עם משפחת קצב היום בעת ש"עשתה על האש" בביתם. "קיווינו, כמו בני המשפחה, שהוא יהיה משוחרר בחג הזה, אבל כנראה בגלל כל הלחץ על הוועדה, הם לא קיבלו את ההחלטה הנכונה. הילדים שלו לא עזבו אותו לרגע, כל הזמן גילה והם מסביבו, כדי שירגיש את אווירת החג".

עוד בנושא:
יחכה לחנינה או יגיע עד לבג"ץ? אלה האפשרויות העומדות כעת בפני קצב
גם קורס "לגעת ברגש" לא עזר: קצב סירב להשתקם - וחרץ את דינו בעצמו
פרקליטיו של קצב יערערו: "השתעבדו להלכי רוח מבחוץ"

משה קצב יוצא מכלא מעשיהו לחופשת חג,  22 באפריל 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
"כל הזמן גילה והילדים מסביבו". קצב יוצא לביתו ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

הבקשה של קצב לשחרור מוקדם נדחתה לפני כשבועיים בפסיקה נחרצת של ועדת השחרורים שליד בית הסוהר, שהתייחסה לכך שהנשיא המורשע מסרב להכיר במעשיו ולהתחרט עליהם. "האסיר תופס את עצמו כקורבן, עסוק בהאשמת גורמים חיצוניים במצבו, מתנהל עדיין בצורה כוחנית ועסוק בעצמו, בצרכיו, בהפסדיו ובמחיר שהוא ומשפחתו שילמו בלבד. גם לאור שאלות הוועדה, לא הביע האסיר חרטה ו/או אמפתיה כלפי נפגעות העבירה, אלא חזר וציין את המחיר הכבד שהוא שילם ומשלם", נכתב.

"בפנינו אסיר המכחיש את העבירות שביצע, שממשיך וטוען לחפותו למרות פסקי הדין בעניינו, וממשיך להיות עסוק בהוכחת חפותו כפי שהדבר בא לידי ביטוי בדבריו בפנינו, כאילו ולא היה כלל הליך משפטי, והוא ממשיך אותו גם היום", נכתב. "מדובר במי שלא עבר כל טיפול סביב העבירות שביצע, למעט אותן מסגרות חינוכיות, בתי המשפט קבעו מפורשות שמדובר בעבירות חמורות וציינו את חומרת הפגיעה בקורבנות והפגיעה בנפשן, נפגעות העבירה הביעו עמדתן לשלילה בפני הוועדה. לדעת חברי הוועדה לא יהיה בכוחה של התכנית הפרטית למנוע המשך התנהלות לקויה, עיסוק אובססיבי בחפותו, ואולי גם המשך פגיעה בנפגעות העבירה, ולא יהיה בה למנוע את אותו סיכון שנקבע בחוות הדעת כלפי נשים".

(עדכון ראשון: 21:35)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
משה קצב יוצא מכלא מעשיהו לחופשת חג,  22 באפריל 2016. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
"האסיר תופס את עצמו כקורבן". קצב ורעייתו ביציאה מכלא מעשיהו, ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש
  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully