וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מוחמד אבו חדיר: "ראינו רק חלקים מהשחזור, זה קשה מדי"

21.4.2016 / 13:53

חוסיין אבו חדיר באולפן וואלה! NEWS על הקושי בצפייה בשחזור רצח בנו ע"י יוסף חיים בן דוד. "שרפו את מוחמד פעם אחת, אנחנו נשרפים כל יום 20 פעמים", אמר וקרא להשית עונש כבד על הרוצח

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

חוסיין אבו חדיר, אביו של מוחמד אבו חדיר, התייחס היום (חמישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לשחזור רצח בנו שפורסם אתמול וסיפר על החוויה הקשה של צפייה בסרטון. "ראינו קצת מהקטעים כי לא רצינו. זה שרף אותנו. זה קשה לשמוע איך הבן שלי נשרף. שרפו את מוחמד פעם אחת, אנחנו נשרפים כל יום 20 פעמים".

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע שלשום את יוסף חיים בן דוד ברצח הנער מוחמד אבו חדיר. בכך, דחה בית המשפט את טענתו של בן דוד למצב אי-שפיות שבו לקה בעת ששרף את הנער בעודו בחיים בשנת 2014. בית המשפט קבע כי בן דוד לא היה במצב פסיכוטי בעת המעשה, וכי הוא שלט במעשיו והיה יכול להימנע מהעבירות המיוחסות לו. בן דוד הורשע גם בחטיפה לשם רצח, ניסיון הצתה ותקיפה הגורמת חבלה.

בשחזור מתאר בן דוד כיצד חטפו הוא ושני המורשעים הנוספים, אחייניו הנערים י' וא', ושרפו את הנער ואת גופתו ביער ירושלים. "הדלקתי מצית מכיוון הרגליים שלו. הצתתי אותו, לא חשבתי על כלום. שמעתי ממנו רעש, וזה לילה, וכולם במרתון. הצתתי אותו ועליתי לרכב. בשנייה אחת כולו בער", סיפר בן דוד בשחזור.

עוד בוואלה! NEWS:
מאסר עולם לנער בן ה-17 שרצח את אבו חדיר: "נקטף בבחירה אקראית"
תמלילים חדשים של רוצחי אבו חדיר: "כולו עלה באש בשנייה אחת"

יוסף בן דוד משחזר את רצח הנער מוחמד אבו חדיר: "בשנייה אחת כולו בער". מערכת וואלה! NEWS
"קשה לשמוע איך הבן שלי נשרף". בן דוד משחזר את הרצח/מערכת וואלה! NEWS

אביו של מוחמד הוסיף כי התקשה לצפות בכל הסרטון. "שמעתי קצת בהתחלה ולא רציתי. אי אפשר לשמוע איך נשרף הילד ונתנו לו מכות. זה קשה לנו". חוסיין התייחס למצב אי-שפיות שטען בן דוד ואמר: "אמרתי להם שהוא לא משוגע, שהכול דאווין. למי שיש חנות אופטיקה ורישיון נהיגה לא משוגע".

הוא קרא לשופטים לגזור עליו עונש כבד ואף להורות על הריסת ביתו. "אם בית המשפט לא ייתן עונש גדול ישרפו עוד. אנחנו נגד כל מי שהוא רוצח, אנחנו בני אדם. כולנו בני אדם. מספיק מוחמד שנשרף, זה יהיה אחרון. לא רוצים שאף אחד יישרף וייהרג משני הצדדים. אנחנו רוצים שלום, מספיק לנו הבעיות. לא חשבנו על נקמה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חוסיין אבו חדיר, הכרעת דין משלימה ברצח וחטיפת הנער מוחמד אבו חדיר. בימ"ש מחוזי ירושלים 19 באפריל 2016. נועם מושקוביץ
"רוצים שלום". חוסיין אבו חדיר/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully