וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב חשיפת וואלה! NEWS: הפרקליטות שוקלת לפתוח את תיק המנהל המכה

14.4.2016 / 13:45

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה כי קיבלה את הערר שהגיש פאיז עבידאת על סגירת תיק התקיפה נגד בנו, אדהם. זאת לאחר שפורסמו בוואלה! NEWS התמונות שבהן נראה המנהל דורך עליו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

שבוע לאחר פרסום התמונות בוואלה! NEWS המתעדות מנהל בית ספר בירושלים מכה את תלמידו, הודיעה היום (חמישי) פרקליטות מחוז ירושלים כי היא קיבלה את הערר שהגיש אביו של הנער, פאיז עבידאת. המשמעות היא כי ייתכן שתיק החקירה ייפתח מחדש.

פרקליטות מחוז ירושלים מסרה בתגובה: "החלטת פרקליטות מחוז ירושלים התקבלה על סמך חומר הראיות שהובאו בפניה בעת קבלת ההחלטה. בימים אלה הוגש ערר על ההחלטה (ככל הנראה צורפו גם ראיות נוספות לתיק). לפיכך, תבחן פרקליטות מחוז ירושלים מחדש את התיק לקראת קבלת החלטה בערר". גורמים המעורים בתיק אמרו כי לאחר קבלת התיעוד, שלא היה בידיהם קודם לכן, התמונה בעיניהם "השתנתה לחלוטין".

פרקליטות מחוז ירושלים סגרה את התיק נגד מנהל בית הספר "אבן רושד" במזרח העיר, איברהים חטיב, שעליו התלונן אחד מתלמידיו, אדהם עבידאת, שהכה אותו. ואולם, מתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי לפני כמה חודשים נראה חטיב בבית הספר דורך על הנער תוך שהוא מחזיק מקל בידו. בתמונות נוספות נראה חטיב מסתובב עם מקל בשטח בית הספר ומאיים על תלמידים בחניקה.

לקריאה נוספת:
גם ענבל אור ברשימה: האנשים שחייבים למלך השוק האפור 37 מיליון דולר
הפרקליטות הצבאית הגישה הצהרת תובע נגד החייל היורה: "יואשם בהריגה"
בגלל המדינה: ניצולי שואה לא קיבלו יותר מ-400 מיליון שקל

אדהם עבידאת, הוכה על ידי מנהל בית הספר, ירושלים. אפריל 2016. רפרודוקציה, שלומי גבאי
ככל הנראה צורפו ראיות חדשות לתיק. המנהל חטיב דורך על תלמידו עבידאת/שלומי גבאי, רפרודוקציה

אביו של הנער התקשר בתחילת החודש למחלקת התביעות של המשטרה, לאחר שהגיש ערעור על סגירתו התמוהה של התיק, אולם לדבריו הוא נתקל ביחס מזלזל. פעם נוספת נאמר לו כי התיק נסגר משום שהנסיבות אינן מצדיקות חקירה פלילית. לפי תלונתו של עבידאת, המנהל הכה את בנו במכות קשות ובסטירות, ומורים נוספים אף השתתפו באירוע החמור. "הם תקפו את הבן שלי רק כי הוא ביקש עט", אמר. "רצו לסגור את זה בסולחה. אם זה היה בתל אביב, היו מעמידים את המנהל לדין בתוך יום".

המשטרה גבתה עדות מחטיב, אולם לאחר מכן החליטה פרקליטות מחוז ירושלים לסגור את התיק. מנהל בית הספר, שנחנך בגאווה על ידי העירייה ומשרד החינוך לפני שנים ספורות, ממשיך לעבוד במוסד החינוך, חרף בקשותיו החוזרות והנשנות של האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully