וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותרות השבת: בהלול מגיב לסערה, פעוטה נהרגה מנפילת טלוויזיה

חבר הכנסת שעורר סערה טען כי "ברק ולבני אמרו דברים דומים בעבר", חודדה אזהרת המסע לטורקיה, נעצר המחבל האחרון מפיגועי פריז, סנדרס טען כי אין לו דעה בנוגע לנסיגה מקווי 67', והרצוג דרש מהבית היהודי ש"יפסיקו להטיף ויסתמו את הפה"

ח"כ בהלול: "ברק ולבני אמרו דברים דומים על מחבלים, למה התנפלתם עליי?"

ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני) התייחס היום (שבת) לראשונה לסערה שעורר השבוע, כשאמר שהפלסטיני שביצע את פיגוע הדקירה בחברון אינו צריך להיקרא מחבל. באירוע "שבתרבות" שהנחה בעכו ניסה בהלול להבהיר את דבריו ואמר כי "החיילים הם סמן לכיבוש בעיני הפלסטינים".
לאחר מכן הוא מנה שרים לשעבר שאמרו דברים דומים לשלו. "אהוד ברק אמר נדמה לי ב-1999: 'אם הייתי פלסטיני הייתי מחבל'. ציפי לבני אמרה עוד לפני שחברנו למפלגה אחת, ב-2006, 'לא כל מי שנלחם בחיילים נגד הכיבוש הוא טרוריסט'. למה התנפלתם על זוהיר ולא התנפלתם עליהם?".

ראש השב"כ לשעבר ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) השתתף אף הוא באירוע בעכו, והתייחס לדבריו של בהלול. "את הדברים שאמרת לא היית מעלה על דעתך לומר בפרלמנט המצרי", אמר לו דיכטר. "בפרלמנט הצרפתי לא היית מעז. כחבר קונגרס בארצות הברית? בשום פנים ואופן. גם לא בפרלמנט הירדני ואפילו לא ברמאללה. מי שיוצא לרצוח חייל, שוטר או אזרח הוא מחבל".

פעוטה בת שלוש נהרגה מפגיעת טלוויזיה שנפלה עליה בבית ברעננה

פעוטה כבת 3 נהרגה היום (שבת) מפגיעת טלוויזיה שנפלה עליה בבית ברעננה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו לבית חולים מאיר בכפר סבא תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

פרמדיק מד"א, ענאן חלף, שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו לבית ראינו על הרצפה טלוויזיה גדולה שבורה ובסמוך אליה פעוטה כבת 3 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. יחד עם כוננים שהגיעו למקום, הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה בבית ופינינו אותה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים".

על רקע התקדמות המגעים לפיוס: חודדה אזהרת המסע לטורקיה

על רקע הטענה שהושמעה אתמול לפיה חלה התקדמות משמעותית בהשלמת הסכם הפיוס בין ישראל לטורקיה, המטה ללוחמה בטרור ביקש לחדד את אזהרת המסע הקיימת. "בעקבות הערכת מצב שהתקיימה, אנו שבים ומחדדים את רמת האיום הגבוהה בטורקיה", נמסר.

בהודעה שפרסם המטה, נמסר: "בתוך כך עולים סיכונים מיידים למימוש פיגועים במדינה ומחדדים כי האיום תקף לכל מוקדי התיירות". כמו כן, התיירים הישראלים מתבקשים להימנע מהגעה לאתרים הומי אדם ולצאת מהמדינה בהקדם.

המחבל האחרון מפריז נעצר; DNA שלו זוהה בדירת המחבלים בבריסל

מוחמד אבריני, אזרח בלגיה החשוד במעורבות במתקפת הטרור בפריז ב-13 בנובמבר, נעצר היום (שישי) באנדרלכט שבאזור בריסל, לצד חשוד נוסף במעורבות במתקפת הטרור בבריסל בחודש שעבר – כך דווח בסוכנות הידיעות הממלכתית של בלגיה, VRT. התביעה בפריז אישרה את הדיווח. כמו כן, גורמים משטרתיים מסרו כי מתחזקת ההערכה כי אבריני הוא "האיש בכובע", שתועד לצד שני המחבלים המתאבדים בשדה התעופה בבריסל.

עם זאת, בשבועות האחרונים פורסמו דיווחים שונים בנוגע לזהותו של החשוד השלישי, שנכנס לשדה התעופה זבנטם לצד איברהים אל-בכראווי ונג'ם שעראווי. אתמול פרסמה משטרת בלגיה סרטון חדש המתעד את נתיב הבריחה המשוער שלו, וקראה לציבור לסייע באיתורו או באיתור פרטי לבוש שהסיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סנדרס נשאל על נסיגת ישראל לקווי 67', וענה: "אין לי דעה כרגע"

יומיים אחרי שאמר כי ישראל "אחראית למותם של עשרת אלפים חפים מפשע בעזה", ברני סנדרס, המתמודד לראשות המפלגה הדמוקרטית בארצות הברית, רשם שוב התבטאות מביכה בהקשר לסכסוך. בריאיון אתמול (שישי) לתכנית הבוקר של MSNBC, לאחר שאמר כי נדרש פתרון של שתי מדינות, נשאל אם יש לו עמדה כלשהי לגבי קווי 67', אמר: "לא בשלב זה".

בריאיון התייחס סנדרס גם למצב "המצער" ברצועת עזה, אזור שעבר "השמדה". הסנאטור היהודי, שהודה אתמול כי שגה בדבריו בנוגע למספר האזרחים שמתו בעזה ב"צוק איתן", אמר אתמול: "לפי האו"ם, יותר מאלפים אזרחים נהרגו" במבצע. זאת כאשר הערכת האו"ם עומדת עד 1,423 אזרחים חפים מפשע, ואפילו חמאס נוקב במספר נמוך בהרבה: 1,462 אזרחים חפים מפשע. על פי האו"ם, בסך הכול נהרגו בחודשים יולי ואוגוסט 2014 ברצועה 2,205 בני אדם - אזרחים וחמושים.

הרצוג לבית היהודי: "שיפסיקו להטיף מוסר ויסתמו את הפה"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג יצא אתמול בהתקפה חריפה נגד סיעת הבית היהודי, בעקבות אמירותיו של חבר הכנסת סמוטריץ' בנוגע להפרדה בחדר יולדות ושרת המשפטים במתקפה נגד בית המשפט העליון. הרצוג, שהגיב בהודעתו גם להתקפה נגד חבר סיעתו זוהר בהלול, כינה את מפלגתו של נפתלי בנט "הבית הגזעני", והציע "שיפסיקו להטיף מוסר ויסתמו את הפה".

דבריו של הרצוג פורסמו בניוזלטר ששלח לרשימת התפוצה של המפלגה. לטענתו, "ב'בית הגזעני' של נפתלי סמוטריץ' התחרפנו לחלוטין. מחברי כנסת ושרים הם הפכו לטוקבקיסטים. יש שם תחרות מי מאיים יותר, מי משתולל יותר, מי אומר אמירות גסות יותר".

שני בני תשע נפגעו ממכונית בטבריה; מצבם קשה וקל-בינוני

ילד בן תשע נפצע אמש באורח קשה וילד נוסף בן תשע נפצע באורח קל על בינוני לאחר שנפגעו ממכונית פרטית בעת שרכבו על אופניים ברחוב אחד העם בטבריה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום, סמוך לבית המלון "גולן", העניקו טיפול רפואי לילדים ופינו אותו לקבלת טיפול רפואי.

הפצוע הקשה, שסובל מפגיעות ראש וגפיים, פונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא מורדם ומונשם. הפצוע באורח קל עד בינוני סובל מחבלת ראש, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ (נט"ן) לבית החולים פוריה בטבריה. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

לראשונה: טיל SpaceX נחת בשלום בים, מטענו – בדרך לתחנת החלל

טיל SpaceX מסוג פלקון 9 ועליו מטען המיועד לתחנת החלל הבינלאומית שוגר אמש (שישי) מפלורידה, והמאיץ הרב-שימושי שלו נחת לראשונה בשלום על פלטפורמה בים דקות לאחר מכן. הנחיתה האוטונומית של המאיץ בים הפכה לנקודת ציון חשובה של היזם אלון מוסק וחברתו לטכנולוגיות לחקר החלל, במסעם לפיתוח טיל רב-שימושי וזול ולפתח את תעשיית החלל המסחרית.

השיגור, שאירע ב-16:43 (שעון מקומי) מתחנת החלל בקייפ קנברל, סימן גם את חידוש טיסות האספקה של החברה עבור סוכנות החלל הבינלאומית, נאס"א, לאחר שביוני האחרון התרחשה תאונת שיגור שגרמה להרס מטען שיועד לתחנת החלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully