וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל הים סיכל הברחה לרצועת עזה: הכותרות שעשו את סוף השבוע

חיל הים ירה לעבר סירה שחצתה את הגבול הימי שעליה שקים חשודים. ח"כ יחימוביץ' התייחסה לראשונה לבדיקה בעניינו של הרצוג. ילד ורוכב אופנוע נהרגו בתאונות דרכים. אלו הכותרות שעשו את סוף השבוע

סוכלה הברחה דרך הים: צה"ל הטביע סירה שחצתה ממצרים לרצועה

חיל הים סיכל הבוקר (שבת) הברחה ממצרים לרצועת עזה, לאחר שירה לעבר סירה שחצתה את הגבול הימי כשעליה שקים חשודים - והטביע אותה מול חופי רפיח. תחילה ביצע הכוח נוהל מעצר חשוד שכלל ירי התרעתי, אך לאחר שכלי השיט המשיך במהירות לעבר חופי הרצועה, ירה הכוח לכיוון דפנות הסירה.

בהמשך, לאחר שלוחמי חיל הים הבחינו כי החשודים שהיו על הסירה השליכו את השקים לים וקפצו למים, הם ירו אש ממוקדת לעבר הסירה והטביעו אותה. דובר צה"ל אישר כי חיל הים סיכל הברחה, וציין כי בשלב זה לא ברור מה עלה בגורל האנשים ששהו על הסירה. עם זאת, כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו שהם הצליחו להגיע לחוף ללא פגע.

יחימוביץ' על הרצוג: "סיטואציה מביכה; מקווה שהמפלגה לא תשלם מחיר כבד"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) התייחסה היום לראשונה לבדיקה המשטרתית נגד יו"ר מפלגתה ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, ואמרה כי היא "סומכת, כמו תמיד, על המשטרה, הפרקליטות ועל כל מוסדות השלטון ומייחלת שהמפלגה שלנו לא תשלם מחיר כבד מדי".

במסגרת הפרשה, בודקת המשטרה אם הרצוג קיבל תרומות לא כשרות בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, כשהתמודד מול יחימוביץ' על התפקיד. ככל הנראה, העמותה התורמת הסתייעה בהרצוג כאשר שימש שר הרווחה בממשלתו של בנימין נתניהו בשנת 2007.

ילד נהרג ושתי ילדות נפצעו קשה מאוד בהתנגשות רכב בעץ בעמק חפר

ילד בן חמש נהרג ושתי ילדות בנות שש ושבע נפצעו באורח קשה מאוד אתמול כשכלי הרכב שבו נסעו התנגש בעץ בסמוך לקיבוץ בחן שבעמק חפר. שתי נשים, בנות 29 ו-39, שהיו בכלי הרכב נפצעו באורח בינוני. אחת הילדות חולצה מהרכב אחרי שנלכדה בו. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים ולאחר מכן פינו אותם לבתי החולים לניאדו, מאיר והלל יפה. הילד בן החמש פונה לבית החולים מאיר במצב קשה מאוד, אך זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

סגן מנהל מרחב שרון במד"א עמית דילאון שטיפל בנפגעים במקום סיפור: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד. הבחנו ברכב שהתנגש בעץ, מחוץ לרכב שכבו ארבע פצועות, שתי נשים ושתי ילדות וברכב נלכד ילד נוסף".

שבת קשה בכבישים: רוכב אופנוע נהרג, ארבעה נפצעו בתאונות שונות

צעיר בן 26 נהרג היום לאחר שהתהפך עם האופנוע שעליו רכב בכביש 375 מבית שמש לכיוון מטע וכלי רכב פגע בו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. בוחני אגף התנועה הגיעו לזירה לחקירת האירוע.

חובש בכיר במד"א, אלי אפריאט, הגיע לזירת התאונה וסיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

חמאס הציג לראשונה את האזרחים הנמצאים בעזה: "נתניהו משקר"

חמאס התייחס אתמול לראשונה לעובדה כי ארבעה אזרחים ישראלים נעדרים ברצועת עזה. בהודעה משודרת הופיע דובר הזרוע הצבאית של הארגון, אבו עוביידה, כשלצדו הוקרנה תמונתם של הארבעה, החיילים אורון שאול והדר גולדין, אברה מנגיסטו והאזרח הבדואי הנמצא אף הוא ברצועה. לדבריו, "אין שום מגעים עם הכיבוש בנוגע לחיילים השבויים בעזה, ואנו לא נספק מידע חד-צדדי מבלי שהכיבוש ישלם על כך מחיר".

אבו עוביידה הוסיף בהצהרתו המשודרת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "משקר לבני עמו ומוליך שולל את המשפחות" בהצהרות בנוגע לשבויים. לדבריו, "נתניהו משקר בהצהרותיו, לא מתנהל שום משא ומתן לגביהם. ישראל לא תקבל מידע עד שתשלם מחיר – לפני ומשא ומתן ואחריו".

ארה"ב: עולות שאלות בנוגע למחויבות ישראל לפתרון שתי המדינות

ארצות הברית מתחה היום ביקורת על הריסת המבנים על ידי ישראל ברחבי הגדה המערבית, והודיעה כי הדבר "מעלה שאלות" בנוגע למחויבות של ישראל לפתרון שתי המדינות. דוברת מחלקת המדינה האמריקנית, אליזבת טרודו, אמרה כי וושינגטון "מודאגת" מהרס הבתים "שמערער את האפשרות של פתרון שתי המדינות, ומעלה שאלות בנוגע למחויבות של הממשלה הישראלית לפתרון זה". לדבריה, "פעולות אלה מעידות על מגמה מזיקה של הרס, עקירה והחרמת קרקעות".

המחבל ממתקפת הטרור בפריז: "מנעתי קורבנות נוספים כי לא התפוצצתי"

סלאח עבד א-סלאם, המחבל ממתקפת הטרור בפריז, שוהה בתא המעצר בבריסל מאז נעצר בחודש שעבר. בשיחה עם אחיו, מוחמד עבד א-סלאם, הוא אישר כי הוא אמור היה להתפוצץ ביום המתקפה ב-13 בנובמבר, אולם התחרט ברגע האחרון. "היו יכולים להיות קורבנות נוספים לו הייתי מפוצץ את עצמי", אמר א-סלאם לאחיו, "למרבה המזל, לא יכולתי ללכת עד הסוף".

בריאיון שהעניק האח, מוחמד, לרשת הטלוויזיה הצרפתית BFMTV הוא סיפר כי אחיו ממתין להסגרה לצרפת, לאחר שנעצר בבלגיה. א-סלאם בן ה-26 נעצר ימים ספורים לפני המתקפה בבריסל, ובמשטרה חושדים כי יש לו יד בתכנונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully