וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס הציג לראשונה את האזרחים הנמצאים בעזה: "נתניהו משקר"

1.4.2016 / 19:26

דובר הזרוע הצבאית של הארגון, אבו עוביידה, דיבר בהצהרה משודרת על הישראלים הנעדרים ברצועה, והציג לראשונה את תמונותיהם של אברה מנגיסטו ואזרח בדואי בעזה. לדבריו, "הכיבוש יצטרך לשלם מחיר"

עריכה: אביב אירגז

חמאס התייחס היום (שישי) לראשונה לעובדה כי ארבעה אזרחים ישראלים נעדרים ברצועת עזה. בהודעה משודרת הופיע דובר הזרוע הצבאית של הארגון, אבו עוביידה, כשלצדו הוקרנה תמונתם של הארבעה, החיילים אורון שאול והדר גולדין, אברה מנגיסטו והאזרח הבדואי הנמצא אף הוא ברצועה. לדבריו, "אין שום מגעים עם הכיבוש בנוגע לחיילים השבויים בעזה, ואנו לא נספק מידע חד-צדדי מבלי שהכיבוש ישלם על כך מחיר".

אבו עוביידה הוסיף בהצהרתו המשודרת כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "משקר לבני עמו ומוליך שולל את המשפחות" בהצהרות בנוגע לשבויים. לדבריו, "נתניהו משקר בהצהרותיו, לא מתנהל שום משא ומתן לגביהם. ישראל לא תקבל מידע עד שתשלם מחיר – לפני ומשא ומתן ואחריו".

עוד בוואלה! NEWS:
ילד נהרג ושתי ילדות נפצעו קשה מאוד בהתנגשות רכב בעץ בעמק חפר
"איש משפחה נהדר": אשתו לשעבר של מנהיג דאעש על החיים בצל המסתורין
כאב הראש של מערכת המשפט: העתירה שתאלץ את שקד ומנדלבליט לשכור עו"ד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבו עוביידה ותמונת ארבעת הישראלים הנמצאים בעזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעת הנעדרים הנמצאים ברצועת עזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד החיילים שאול וגולדין, שהוגדרו חללים במהלך מבצע "צוק איתן", נמצאים ברצועה גם מנגיסטו ואזרח ישראלי נוסף ממוצא בדואי. מנגיסטו, בן 29 מאשקלון, חצה את גדר המערכת ונכנס לרצועה בספטמבר 2014, נעצר על ידי חמאס והועבר למקום מסתור. המידע על החזקתו של מנגיסטו ברצועה, המוגדר מעורער בנפשו, הועבר למשפחתו זמן קצר לאחר מכן. הצעיר הנוסף המוחזק ברצועה חצה את הגבול כמה פעמים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully