וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת קשה בכבישים: רוכב אופנוע נהרג, ארבעה נפצעו בתאונות שונות

רוכב האופנוע בן ה-26 התהפך בכביש 375 ליד בית שמש ורכב פגע בו. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. בשרון נפצע רוכב אופניים, בדרום נפצע רוכב אופנוע ובשפלה נפצעו שני הולכי רגל. עמותת "אור ירוק": 79 נהרגו בכבישים השנה

הרוג בתאונת אופנוע ליד בית שמש, אפריל 2016. מד"א
ארבע תאונות דרכים מאז שעות הבוקר. זירת התאונה ליד בית שמש, היום/מד"א

צעיר בן 26 נהרג היום (שבת) לאחר שהתהפך עם האופנוע שעליו רכב בכביש 375 מבית שמש לכיוון מטע וכלי רכב פגע בו. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. בוחני אגף התנועה הגיעו לזירה לחקירת האירוע.

חובש בכיר במד"א, אלי אפריאט, הגיע לזירת התאונה וסיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
השבת הראשונה של אפריל: עשרות אלפים יצאו לטייל ברחבי הארץ
סוכלה הברחה דרך הים: צה"ל הטביע סירה שחצתה ממצרים לרצועה
המחבל ממתקפת הטרור בפריז: "מנעתי קורבנות נוספים כי לא התפוצצתי"

תאונת דרכים בצומת ביל"ו ליד קריית עקרון 02 אפריל 2016. מד"א
שני הולכי רגל נפצעו בינוני. תאונת דרכים ליד קריית עקרון, היום/מד"א

מדובר בתאונה הרביעית שאירעה היום. קודם לכן נפצע רוכב אופנוע בן 51 באורח בינוני לאחר שהתהפך בכביש 6, ליד מחלף קריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע כשהוא סובל מחבלה בגפיים.

כמו כן, נמצא רוכב אופנוע כבן 18 שרוע על כביש 4 בסמוך לצומת עין איילה שבכרמל, ומצבו קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים רמב"ם עם חבלת ראש. בנוסף נפצע רוכב אופניים כבן 85 באורח בינוני מפגיעת כלי רכב בכביש 553, בסמוך לקיבוץ תל יצחק שבשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה עם חבלת ראש. בשעות הצהריים שני הולכי רגל, גבר ואישה כבני 70, נפצעו באורח בינוני לאחר שנפגעו מכלי רכב בצומת ביל"ו, בסמוך לכניסה לקריית עקרון שבשפלה. הם פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים קפלן שברחובות עם חבלות ראש וגפיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אסור למדינה להשלים עם המצב הזה"

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "ארבע משפחות הצטרפו בסוף השבוע למשפחת השכול מתאונות דרכים. אסור למדינה להשלים עם המצב הזה". לדבריו, "משרד התחבורה והמשרד לבטחון הפנים חייבים לקדם כבר היום רכישה של עוד ניידות למשטרת התנועה והעברת תקציבים לטיפול בקטעי כבישים אדומים וצמתים מסוכנים. הגיע הזמן שהמדינה תיקח אחריות לנעשה בכבישים ולא תאשים רק את הנהג". מנתוני העמותה עולה כי מנתוני מתחילת השנה נהרגו 79 בני אדם בתאונות דרכים.

(עדכון ראשון: 14:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully