וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הסכין שנמצאה בביתו של או ג'יי סימפסון אינה קשורה לרצח

2.4.2016 / 12:40

המשטרה הודיעה בתום חודש של בדיקות כי הסכין לא שימשה לרצח של ניקול בראון, זוגתו של שחקן הפוטובול לשעבר, ובן זוגה דאז רונלד גולדמן ב-1994. הסכין הגיעה מפועל שניין שטען שמצא אותה בעת הריסת הבית

או ג'יי סימפסון במהלך המשפט שלו ב-1995. Vince Bucci, AP
"וידאנו וקבענו - אין קשר בין הסכין לרצח". או ג'יי סימפסון במהלך משפטו/AP, Vince Bucci

כמעט חודש אחרי שנמצאה סכין בביתו הקודם של שחקן הפוטבול לשעבר או ג'יי סימפסון, שזוכה בשנת 1995 מרצח אשתו לשעבר ובן זוגה, אמש (שישי) נמסר כי היא אינה קשורה לרצח. בחודש האחרון שקדו חוקרי הזיהוי הפלילי בניסיון להבין אם זהו הכלי ששימש לרצח השניים, ואולם אתמול מפקד המשטרה אנדי ניימן אישר: "וידאנו וקבענו כי אין קשר בין הסכין לרצח".

בחודש שעבר הודיעה משטרת לוס אנג'לס על הימצאות הסכין. ניימן הסביר כי לידי המשטרה הגיע מידע לפיו שוטר לשעבר קיבל לידיו את הסכין מפועל בניין, שטען כי מצא אותה בעת הריסת ביתו הקודם של סימפסון בעיר ברנטווד. במהלך השנים בחנו במשטרה כמה סכינים וכלי נשק פוטנציאלים, אולם אף אחד מהם לא תאם לרצח ניקול בראון ורונלד גולדמן בשנת 1994, שממנו זוכה סימפסון על אף שבמהלך המשפט הושמעו עדויות הקושרות אותו למעשה. במהלך המשפט תואר כלי הנשק כסכין ארוכה ומשוננת, ואילו זו שנמצאה ככל הנראה הייתה קטנה מידי.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
"לבנון היא בדיחת 1 באפריל": זעם בביירות עקב קריקטורת עיתון סעודי
ישראל תלך בעקבות ארצות הברית? "שיפור היחסים עם קובה אפשרי"
נשיא דרום אפריקה: מתנצל על פרשת האחוזה, אשיב את הכסף שהושקע בה

או ג'יי סימפסון בזמן משפט הרצח שלו. Pool, Myung J. Chun, AP
טען לחפותו לאורך כל המשפט. או ג'יי סימפסון במהלך משפטו/AP, Pool, Myung J. Chun

לאורך כל תקופת המשפט טען סימפסון לחפותו וב-3 באוקטובר 1995 קבע חבר המושבעים כי יש לזכות את סימפסון מסעיפי רצח. בספטמבר 2007 סימפסון נעצר בחדר מלון בלאס וגאס בחשד לשוד. במשפטו טען כי מצא בחנות שנשדדה חפצים אישיים שנגנבו ממנו, אך הפעם חבר המושבעים לא היה סלחן ובאוקטובר 2008 הוא נמצא אשם בשוד מזוין ונשפט ל-33 שנים בכלא, עם אפשרות חנינה לאחר תשע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully