וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב סוערת: נבדקת סכין שנמצאה בביתו הקודם של או ג'יי סימפסון

משטרת לוס אנג'לס הודיעה כי הראיה החדשה הגיעה לידיהם מפועל בניין, שטוען כי מצא אותה בעת הריסת ביתו של ספורטאי העבר שנחשד ברצח גרושתו ובן זוגה. גם אם יימצא ה-DNA של סימפסון על הסכין - הוא לא יעמוד למשפט חוזר

ספק 500

התפתחות בפרשה שהסעירה את אמריקה: משטרת לוס אנג'לס הודיעה אתמול (שישי) כי היא בוחנת סכין שנמצאה לכאורה בביתו הקודם של שחקן הפוטבול לשעבר או ג'יי סימפסון, שזוכה בשנת 1995 מרצח אשתו לשעבר ובן זוגה, במשפט ששודר בשידור חי ברשתות הטלוויזיה האמריקניות והדביק למסכים עשרות מיליונים. אנדי ניימן, מפקד משטרת לוס אנג'לס, אמר כי בחודש שעבר הגיע למשטרה מידע לפיו שוטר לשעבר קיבל לידיו את הסכין מפועל בניין, שטען כי מצא אותה בעת הריסת ביתו הקודם של סימפסון בעיר ברנטווד. עוד ציין ניימן כי המשטרה מחפשת דגימות DNA על הסכין.

טרם התברר מתי אותרה הסכין ואם היא קשורה לרצח ניקול בראון ורונלד גולדמן בשנת 1994, שממנו זוכה סימפסון על אף שבמהלך המשפט הושמעו עדויות הקושרות אותו למעשה. כלי הנשק שבו נעשה שימוש ברצח תואר במהלך המשפט כסכין ארוכה ומשוננת, אך היא מעולם לא נמצאה. במהלך המשפט, העיד בעל חנות נשק כי אחד מעובדיו מכר לסימפסון סכין חדה באורך של כ-40 סנטימטרים.

ניימן הדגיש כי ייתכן ש"כל הסיפור הוא מזויף". יש להדגיש כי גם אם תימצא דגימת דנ"א השייכת לסימפסון, לא ניתן יהיה להעמידו למשפט חוזר בגין הרצח שממנו זוכה, שכן הדבר נוגד את החוק האמריקני ונחשב ל"סיכון כפול".

עוד בוואלה! NEWS:
"אסון עולמי, סכנה ממשית": מדוע אירופה פוחדת מדונלד טראמפ?
"לא להתעלם מתלונה בגלל רקורד": בסביבת בוכריס המומים אך מציאותיים
שנתיים אחרי התרסקות המטוס המלזי - מאבק משפחות הקורבנות רק מתחיל

או ג'יי סימפסון במהלך המשפט שלו ב-1995. Vince Bucci, AP
סימפסון מראה למושבעים כי הכפפה שנמצאה בזירה אינה מתאימה לידו/AP, Vince Bucci

אחד השיאים במשפט נרשם כאשר עטה סימפסון כפפות שאותרו בזירת הרצח והראה כי הן אינן מתאימות לגודל ידיו - דבר שהיה אמור לשכנע את המושבעים כי שחקן הפוטבול המיתולוגי איננו אשם. ואכן, ב-3 באוקטובר 1995 קבע חבר המושבעים כי יש לזכות את סימפסון מסעיפי רצח. עם זאת, הוא נמצא אחראי למותם במשפט האזרחי ב-1997 וחויב בתשלום פיצויים למשפחות הקורבנות.

בספטמבר 2007 סימפסון נעצר בחדר מלון בלאס וגאס בחשד לשוד. במשפטו טען כי מצא בחנות שנשדדה חפצים אישיים שנגנבו ממנו, אך הפעם חבר המושבעים לא היה סלחן ובאוקטובר 2008 הוא נמצא אשם בשוד מזוין ונשפט ל-33 שנים בכלא, עם אפשרות חנינה לאחר תשע שנים.

(עדכון ראשון: 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully