וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במפלגת העבודה עומדים לצדו של הרצוג; יחימוביץ' מסרבת להגיב

31.3.2016 / 0:20

ברקע הבדיקה סביב התרומות לקמפיין של יו"ר האופוזיציה לראשות המפלגה ב-2013, חברי הסיעה הביעו תקווה שהתיק ייסגר. יריבתו באותה שנה לא התייחסה לפרשה. ח"כ מיקי רוזנטל: "מאחל שלא יימצא דבר בחשדות"

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: אביב אירגז

חברי מפלגתו של יו"ר האופוזיציה נעמדו אמש (רביעי) לצדו, לאחר שמוקדם יותר פורסם כי שמו של יצחק הרצוג נקשר בפרשת שחיתות. לפי שעה, נבדק אם הרצוג קיבל במהלך הבחירות המקדימות למפלגת העבודה בשנת 2013 תרומות לא כשרות ממפלגה שסייע לה כששימש שר רווחה בין השנים 2011-2007.

חרף התמיכה של חלק מחבריה למפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ, שמולה התמודד הרצוג באותן בחירות מקדימות, סירבה להתייחס לנושא. מלשכתה נמסר כי אינה מכירה את הפרטים.

"אני לא מאמין בחשד נגד הרצוג", צייץ בחשבון הטוויטר שלו ח"כ עמר בר לב. "‏הבעיה עם פוליטיקאים שמרוב חישובים ויועצים הם שוכחים מה הם חושבים ולמה הם מאמינים. זו כמובן לא ערובה לאמת".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
המתלוננת על תקיפה בהיכל התרבות: "חזרתי, מצאתי אותו – והזמנתי משטרה"
פרקליטה של שירי סובול: "אמה תומכת בה, היא מחזיקה מעמד"
החיפזון מהשטן? לא במקרה של "שר החוץ של המתנחלים" דני דיין

ח"כ יצחק הרצוג וח"כ שלי יחימוביץ', מליאת הכנסת, פברואר 2016. נועם מושקוביץ
"לא מכירה את הפרטים". יחימוביץ' והרצוג/נועם מושקוביץ

ח"כ מיקי רוזנטל גיבה את רשויות החוק וכך גם את הרצוג. כמו כן, התייחס לבדיקה בעניינו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, שגם לגביו נבדק חשד לשחיתות. "העקרון המנחה בכל המקרים חייב להיות דין אחד לכולם, לבכירי הפוליטיקאים כמו לאדם מן היישוב", אמר. "כל חשד צריך להיחקר עד תום וכל נבחר ציבור צריך לשתף פעולה מלאה עם רשויות החוק. אין בדיקה למיוחסים בלבד. כל פרשה צריכה להיחקר באופן מלא, הן במקרה של דרעי והן במקרה של הרצוג. אני מאחל לשניהם ולנו שלא ימצא דבר בחשדות. אם מוגש כתב אישום נגד איש ציבור, עליו להתפטר לאלתר".

הרצוג עצמו התייחס מוקדם יותר לבדיקה ואמר כי הוא מברך על המהלך. "מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז", אמר. "אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם".

(עדכון ראשון: 20:40)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג נואם באירוע שבוע פוליטי, אוניברסיטת תל אביב. מרץ 2016. לשכת יצחק הרצוג, מערכת וואלה! NEWS
הרצוג, אמש/מערכת וואלה! NEWS, לשכת יצחק הרצוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully