וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק הרצוג הוא הפוליטיקאי הנוסף ששמו נקשר בשחיתות: "טענות הזויות"

המשטרה בודקת אם יו"ר האופוזיציה קיבל בשנת 2013, כשהתמודד על תפקיד ראשות מפלגת העבודה מול ח"כ שלי יחימוביץ', תרומות לא כשרות. הרצוג: "הכפשות פוליטיות שפעילי ליכוד ניסו להפיץ טרם הבחירות". אמש הותר לפרסום כי נבדקים חשדות נגד דרעי

צילום: רוני כנפו, עריכה: גדי וינסטוק

(דרעי על פרשת השחיתות החדשה: "ממשיך לעבוד כרגיל")

הפוליטיקאי ששמו נקשר בפרשת שחיתות הוא יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. המשטרה בודקת אם הרצוג קיבל תרומות לא כשרות בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013, עת שהתמודד מול ח"כ שלי יחימוביץ' על התפקיד. ככל הנראה, העמותה התורמת הסתייעה בהרצוג כאשר שימש שר הרווחה בממשלתו של בנימין נתניהו בשנת 2007. במשטרה אישרו כי נפתחה בדיקה באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעניינו של הרצוג, אך הבהירו כי מנדלבליט לא הורה לפתוח בחקירה נגדו.

הרצוג התייחס לבדיקה ואמר כי הוא מברך על המהלך. "מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז", אמר. "אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם".

עוד בנושא:
מועצת חכמי התורה לדרעי: "תמשיך בעבודת הקודש למען עם ישראל"
ח"כ בכיר מש"ס על בדיקת החשדות נגד דרעי: "מקווה שזה לא נכון"
החלה בדיקה בפרשת דרעי החדשה: "אענה לכל שאדרש"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג נואם באירוע שבוע פוליטי, אוניברסיטת תל אביב. מרץ 2016. לשכת יצחק הרצוג, מערכת וואלה! NEWS
"אשתף פעולה עם כל שאתבקש". הרצוג, היום/מערכת וואלה! NEWS, לשכת יצחק הרצוג

אמש הותר לפרסום כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לפתוח בבדיקה בעניין שחיתות שבה מעורב לכאורה שר הפנים דרעי, שהורשע וריצה עונש מאסר בעבר בגין עבירות שוחד. את הפרשה חשף אתמול העיתונאי עמית סגל בחדשות ערוץ 2. תחילה הוטל צו איסור פרסום על שמו של דרעי, אך בהמשך הוא צייץ בטוויטר: "פניתי הערב ליועץ המשפטי לממשלה ודרשתי להסיר את צו איסור הפרסום ככל שהוא נוגע אליי. הודעתי כי אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש".

במסיבת עיתונאים שערך במלון רמדה בירושלים, בהצהרתו הראשונה לתקשורת מאז חשיפת הפרשה, אמר: "בקשתי אחת ויחידה - כדי שנוכל להמשיך לעבוד - לזרז את הבדיקה". דרעי ציין כי הוא מבקש "ללחוץ על הגז", וכי הוא מעוניין "לענות ולעזור להם לעשות את העבודה שלהם, כדי שנוכל להמשיך לעבוד. אני ממשיך לעבוד כרגיל".

אריה דרעי מסיבת עיתונאים מלון  רמאדה. נועם מושקוביץ
ביקש להסיר את צו איסור הפרסום על שמו. דרעי/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully