וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת חכמי התורה לדרעי: "תמשיך בעבודת הקודש למען עם ישראל"

30.3.2016 / 16:30

נשיא מועצת החכמים של ש"ס, הרב שלום כהן, שוחח עם שר הפנים שמעורב לכאורה בפרשת שחיתות, והביע תמיכה בו לנוכח הבדיקה שנפתחה המשטרתית בעניינו. "מי שעושה טוב למען הציבור, השם שומר עליו"

עריכה: ניר חן

נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן, שוחח היום (רביעי) בטלפון עם שר הפנים אריה דרעי, שמעורב לכאורה בפרשת שחיתות שנחשפה אתמול בערוץ 2, וחיזק את ידיו. "מי שעושה טוב למען הציבור, השם שומר עליו", אמר לו כהן והוסיף: "אין לך שומר טוב יותר מהקדוש ברוך הוא. תמשיך בעבודת הקודש שלך למען עם ישראל".

במסיבת עיתונאים שערך מוקדם יותר דרעי במלון רמדה בירושלים, בהצהרתו הראשונה לתקשורת מאז חשיפת הפרשה, אמר: "בקשתי אחת ויחידה - כדי שנוכל להמשיך לעבוד - לזרז את הבדיקה". דרעי ציין כי הוא מבקש "ללחוץ על הגז", וכי הוא מעוניין "לענות ולעזור להם לעשות את העבודה שלהם, כדי שנוכל להמשיך לעבוד. אני ממשיך לעבוד כרגיל".

עוד בנושא:
לא רק דרעי: "פוליטיקאי בכיר נוסף נבדק בחשד לפלילים"
החלה בדיקה בפרשת דרעי החדשה: "אענה לכל שאדרש"
ח"כ בכיר מש"ס על בדיקת החשדות נגד דרעי: "מקווה שזה לא נכון"

מסיבת עיתונאים של אריה דרעי בעקבות ההאשמות נגדו. נועם מושקוביץ
"אין לך שומר טוב יותר מהקדוש ברוך הוא". דרעי במסיבת עיתונאים, היום/נועם מושקוביץ

בפתח דבריו אמר דרעי כי הפרסומים בתקשורת אמש הפתיעו אותו לגמרי. "פניתי ליועץ המשפטי לממשלה וביקשתי ממנו בכל לשון של בקשה כי בכל מה שקשור אליי אני מבקש להסיר את צו איסור הפרסום", ציין דרעי. "אשמח בכל רגע, בכל שעה לענות על מה שצריך". רעייתו יפה התייחסה גם היא לפרשה הבוקר בצאתה מביתם בירושלים: "עברנו את פרעה ועברנו את המן".

אמש נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לפתוח בבדיקת פרשת שחיתות שבה מעורב לכאורה דרעי. השר עצמו לא זומן לפי שעה לחקירה ולא החלה חקירה פלילית בנושא. תחילה הוטל צו איסור פרסום על שמו של דרעי, אולם בהמשך הוא צייץ בטוויטר: "פניתי הערב ליועץ המשפטי לממשלה ודרשתי להסיר את צו איסור הפרסום ככל שהוא נוגע אליי. הודעתי כי אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully