וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דרעי: "פוליטיקאי בכיר נוסף נבדק בחשד לפלילים"

ב"הארץ" דווח כי מלבד הבדיקה בעניין שחיתות לכאורה מצד שר הפנים, המשטרה מנהלת בחודשים האחרונים בדיקה בנושא "מימון פעילות פוליטית בידי בעלי אינטרס" במעורבות דמות מפתח נוספת במערכת הפוליטית. הוא טרם זומן לחקירה

משכן הכנסת. פברואר 2016. נועם מושקוביץ
שני פוליטיקאים בכירים בבדיקה. משכן הכנסת/נועם מושקוביץ

אחרי שפורסם כי שר הפנים אריה דרעי עומד לכאורה במרכז פרשת שחיתות חדשה הנמצאת בבדיקת המשטרה, ב"הארץ" פורסם אמש (שלישי) כי פוליטיקאי בכיר נוסף נבדק בחשד לפלילים. על פי הדיווח, היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה (יאח"ה) בודקת בחודשים האחרונים חשדות נגד דמות מפתח נוספת במערכת הפוליטית.

מהדיווח עולה כי בין היתר, בדיקת המשטרה בעניין הפוליטיקאי השני עוסקת ב"מימון פעילות פוליטית בידי בעלי אינטרס". עוד דווח כי הבדיקה נמצאת בשלביה הראשוניים בלבד, והחלה להיבדק לאחר הבחירות לכנסת במרץ 2015. הפוליטיקאי הבכיר טרם זומן לחקירה בנושא.

הלילה הותר לפרסום כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הורה לפתוח בבדיקת חשדות נגד שר הפנים דרעי, שהורשע וריצה עונש מאסר בעבר בגין עבירות שוחד. את הפרשה חשף אמש העיתונאי עמית סגל בחדשות ערוץ 2. תחילה הוטל צו איסור פרסום על שמו של דרעי, אך בהמשך הוא צייץ בטוויטר: "פניתי הערב ליועץ המשפטי לממשלה ודרשתי להסיר את צו איסור הפרסום ככל שהוא נוגע אליי. הודעתי כי אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש".

עוד בוואלה! NEWS:
ארה"ב ובעלות בריתה באירופה לבאן קי מון: איראן הפרה את הסכם הגרעין
"ראיות לכאן ולכאן": מעצר החייל שירה במחבל הפצוע הוארך ביומיים
צעירה התלוננה: נאנסתי במסיבה בהיכל התרבות בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully