וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה התלוננה: נאנסתי במסיבה בהיכל התרבות בתל אביב

הצעירה, כבת 20, התלוננה כי שתתה משקאות אלכוהוליים, שאליהם ייתכן שהוחדר סם אונס. גלי, משתתפת נוספת במסיבה, סיפרה כי הוטרדה מינית, אך לדבריה החשוד לא נעצר על אף שביקשה להגיש תלונה. המשטרה בודקת את המקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היכל התרבות בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה חוקרת תלונה של צעירה כבת 20, שטענה כי נאנסה במהלך מסיבת פורים שנערכה ביום חמישי בהיכל התרבות בתל אביב. הצעירה סיפרה כי במהלך המסיבה היא שתתה משקאות אלכוהוליים והגיעה למצב של ערפול חושים. לטענתה, כשהתפכחה, היא הבינה כי היא הוטרדה מינית והותקפה. היא לא שללה את האפשרות שסם אונס הוחדר לאחד מהמשקאות ששתתה. חוקרי מרחב ירקון פתחו בחקירת התלונה של הצעירה. בין היתר, במשטרה מנסים לאתר עדים שהיו במסיבה ותיעוד של האירוע ממצלמות האבטחה ומטלפונים סלולריים של המשתתפים במסיבה בניסיון להבין מה התרחש במקום.

אתמול העלתה אישה אחרת פוסט שבו טענה כי הוטרדה מינית ובוצעו בה מעשים מגונים במהלך המסיבה. ואולם, במהלך העדות שמסרה לא התעורר חשד לביצוע מעשים מגונים בגופה. גלי, בת 29, סיפרה כי הותקפה על ידי גבר שאינה מכירה. שוטרים שהוזעקו למקום ערכו עימות במקום בין גלי לחשוד, א', גבר כבן 30, ועל אף שביקשה להגיש תלונה בגין תקיפה, הוא לא נלקח לתחנת משטרה. גלי כתבה בפייסבוק כי התקשרו אליה מהמשטרה ואמרו שייערכו עימות נוסף ביניהם בימים הקרובים. "מדוע המשטרה נזכרה להתייחס אליי רק לאחר שהעלתי את הפוסט?", אמרה לוואלה! NEWS.

עוד בוואלה! NEWS:
"ראיות לכאן ולכאן": מעצר החייל שירה במחבל הפצוע הוארך ביומיים
אחרי שנחקר שעות בחשד לעבירות מין: משה איבגי נשלח למעצר בית
טרנסג'נדרית מסרבת להתגייס מטעמי מצפון: "לא יודעת לאיזה כלא אכנס"

ניידת משטרה בכיכר רבין, תל אביב. ראובן קסטרו
"שוטרת ערכה ביני לבין התוקף עימות"/ראובן קסטרו

בתחילת המסיבה ביקשה אחת מחברותיה של גלי שתתלווה אליה לשירותים. לדבריה, בזמן שהמתינה לה בחוץ, יצא א' משירותי הגברים והרים אותה. "הוא ניגש אליי ובלי להוציא מילה מפיו הרים אותי באוויר כשהוא אוחז בישבני והתחיל לסחוב אותי לאזור חשוך בקצה המסדרון, שבו אין אנשים, ונמצא מחוץ לאזור המסיבה ורחוק משדה הראייה של השומר שיש בפתח השירותים", סיפרה גלי.

לדבריה, "בתחילה חשבתי שמדובר בבדיחה, ביקשתי ממנו שיוריד אותי אך הוא לא הגיב, הצמיד אותי חזק יותר אליו והזרועות שלו חובקות אותי בעוצמה, כך שלא הייתה לי אפשרות להשתחרר". לדבריה, צעקה שיעזוב אותה, אך זה לא הועיל. "ניסיתי להדוף אותו באמצעות ידיי, אך זה היה מאבק אבוד לנוכח כוחו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
"הבנתי שזה יכול היה להיגמר באופן הרבה יותר חמור אם לא היו מגיעים חברים שלי ומתערבים"

באותו רגע התקרב לעברם בן זוגה של אחת מחברותיה, אז זרק א' את גלי לרצפה וברח. שתי צעירות שהביטו במתרחש מהצד ולא הבינו בתחילה שמדובר בתקיפה עזרו לגלי לאתר את א' במסיבה. "ברגע שאיתרנו אותו, התקשרתי והזמנתי משטרה למקום. לאחר זמן מה הגיעה ניידת משטרה ושוטרת ערכה ביני לבין התוקף עימות. כאשר הוא נשאל מדוע עשה את מה שעשה, ענה כי הוא עבד במשרד הביטחון, והוא בחור טוב והתנצל כמה פעמים. גם חברו ניסה לסנגר עליו בפני השוטרים וכינה אותו בחור טוב".

א' לא נלקח לתחנת משטרה לחקירה. גלי הגישה נגדו תלונה בתחנת "לב דיזינגוף" בגין תקיפה. "אני מקווה שמשטרת ישראל תטפל באירוע זה ברצינות, עבורי ועבור בחורות שאולי עברו או קיים סיכוי שתעבורנה אירוע דומה או חמור יותר במעורבותו של אותו הגבר", אמרה. "אני בהלם עד עכשיו מהסיטואציה, איך בנאדם שלא החלפתי איתו מילה מעז לעשות כזה דבר. הסיבה שהחלטתי לשתף ולעלות פוסט לפייסבוק היא בגלל שהבנתי שזה יכול היה להיגמר באופן הרבה יותר חמור אם לא היו מגיעים חברים שלי ומתערבים".

הזמנה למסיבת פורים בהיכל התרבות תל אביב. מרץ 2016. פייסבוק, אתר רשמי
ההזמנה למסיבה/אתר רשמי, פייסבוק

מהמשטרה נמסר: "מיד עם קבלת האירוע הגיעה למקום ניידת משטרה. המתלוננת הגיעה להתלונן למחרת היום ובעקבות תלונתה נפתחה חקירה. עם זאת קיים פער בין הפוסט שרשמה לבין עדותה במשטרה והנושא נבדק".

אבי, מנהל האולם בהיכל התרבות שאחראי לדאוג לאבטחה באולם, מסר: "אני לא עונה על שאלות הקשורות לאירוע הזה, תפנו למשטרה, עשינו כל מה שמוטל עלינו".

א', החשוד בתקיפה, מסר: "אין לי מה לומר, העניין בטיפול הרשויות".

(עדכון ראשון: 20:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully