וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על תקיפה בהיכל התרבות: "חזרתי, מצאתי אותו – והזמנתי משטרה"

30.3.2016 / 18:50

גלי, אחת משתי הנשים שהתלוננו כי הותקפו במסיבת פורים בתל אביב, סיפרה באולפן וואלה! NEWS כי האירוע הרגיש "כמו חטיפה". לדבריה, "הוא התנצל וחזר על זה שהוא עבד בשירות הביטחון. הטיעון הזה הוא קרקס"

עריכה: ניר חן

"אני בפנים גלויות כי אני לא מתביישת, לא עשיתי שום דבר" – כך אמרה היום (רביעי) גלי, בת 29 שהתלוננה כי הותקפה מינית במסיבת פורים בשבוע שעבר בהיכל התרבות בתל אביב, על הבחירה שלה להיחשף באולפן וואלה! NEWS. בגילוי לב סיפרה על שהתרחש באותה המסיבה, ועל הניסיונות העיקשים למצוא את הגבר שנגדו התלוננה על מנת להתעמת מולו מול המשטרה ולהביא לפתיחתה של חקירה. המשטרה חוקרת תלונה נוספת של צעירה כבת 20 בגין אונס תחת השפעת סם אונס, שככל הנראה הגישה אותה לאחר שקראה את הפוסט שפרסמה גלי בנושא המסיבה.

כשהמתינה לאחת מחברותיה מחוץ לחדרי השירותים, סיפרה גלי כי נתקלה בגבר שהרים אותה. "בשנייה הראשונה חשבתי שזו מעין בדיחה וביקשתי שיוריד אותי", היא נזכרת, אך משם, סיפרה כי הדברים התגלגלו במהירות לכדי תקיפה. "הוא סירב להוריד אותי והמשיך לצעוד הרחק ממקום המסיבה, לאזור חשוך ברחוב הוברמן. נכנסתי להלם. הוא החזיק אותי מהישבן ככה שלא הייתה לי אפשרות להדוף אותו. הידיים שלי היו מולו, מאוזנות, ניסיתי להרחיק אותו ולא הצלחתי. הוא היה חזק ממני".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
יצחק הרצוג הוא הפוליטיקאי הנוסף ששמו נקשר בשחיתות: "טענות הזויות"
החיפזון מהשטן? לא במקרה של "שר החוץ של המתנחלים" דני דיין
סנאטורים דמקרטים לקרי: לחקור "הפרות חמורות של זכויות אדם בישראל"

הותקפה על ידי גבר במסיבת פורים - גלי שני, הנתקפת בראיון אולפן לוואלה ניוז. מערכת וואלה!
"ביקשתי שיוריד אותי. הוא סירב, תפס אותי מהישבן ולקח אותי לאזור חשוך"/מערכת וואלה!

בשלב זה, הגיח בעלה של אחת מחברותיה למקום והפתיע את החשוד. "אמרתי לעצמי שאני לא מאמינה שזה קורה לי. דמיינת מה היה עלול לקרות לי", סיפרה. "בעלה של חברה שלי שאל 'מה קורה פה?' והתעצבן, והבחור זרק אותי לרצפה וברח. הייתי בהלם מוחלט של כמה שניות, לא ידעתי איך לעכל את הסיטואציה. מעבר לזה שהוא נגע בי, בגוף שלי, האירוע כולו היה משול בעייני לחטיפה לכל דבר".

לאחר שהתאוששה החליטה לשוב למסיבה ולנסות למצוא את האיש. שתי נשים שהיו עדות לאירוע סייעו לה למצוא אותו – משימה שלא הייתה פשוטה מאחר שמצלמות האבטחה באותו האזור לא פעלו ורבים מהחוגגים היו מחופשים. "מצאנו אותו. אחת מעדות הראייה זיהתה אותו, אני זיהיתי אותו וגם הבעל של החברה זיהה אותו. התעמתנו איתו והזמנו משטרה", סיפרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אם האישה השנייה הגישה את התלונה בזכות הפוסט - השגתי את שלי". היכל התרבות/מערכת וואלה!, צילום מסך
"שאלתי אותו 'למה כשביקשתי שתוריד אותי לא עשית את זה?', והוא אמר שהוא מתנצל. מבחינתי, ההתנצלות שלו היא הודאה לכל דבר"

בעימות מול החוקרים, סיפרה כי חבריו חזרו על העובדה שהוא היה איש ביטחון. "החברים שלו אמרו שהוא בחור טוב ואחד הטיעונים הראשונים היה שהוא עבד בשירות הביטחון. הטיעון הזה הוא קרקס וזה פגע בי עוד יותר", אמרה. "שאלתי אותו 'למה כשביקשתי שתוריד אותי לא עשית את זה?', והוא אמר שהוא מתנצל. מבחינתי, ההתנצלות שלו היא הודאה לכל דבר. השוטרת ששמעה את העדות המליצה לי להגיש תלונה, כי היא גם לא אהבה את הקרקס שהוא עשה בעימות". א' לא נלקח לתחנת משטרה לחקירה. גלי הגישה נגדו תלונה בתחנת "לב דיזינגוף" בגין תקיפה.

בתחילת השבוע פרסמה גלי פוסט בפייסבוק ובו שיתפה את שעברה. כשנשאלה על המעשה, סיפרה שרצתה לתת כוח לנשים שחוו דברים דומים ופוחדות להיחשף. "דאגתי שיש נשים נוספות שעברו משהו דומה. חשוב היה לי להגיע בפנים גלויות לכאן כי אני לא מתביישת, אני לא עשיתי שום דבר". לדבריה, לאחר שפרסמה אותו הגישה הצעירה השנייה את התלונה על אונס. "אם זה אכן קרה בזכות הפוסט - אני השגתי את שלי. חשוב לי שגברים יבינו שמותר להם להתחיל עם נשים, אבל יש דברים שלא עושים. צריכים שיהיו גבולות ברורים בעידן של היום. העליתי את הפוסט כדי להוקיע את התופעה שגברים מרשים לעצמם הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully