וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוליטיקאי בכיר מעורב בפרשת שחיתות חדשה"

בערוץ 2 דווח כי הפרשה נוגעת גם לדמות המקורבת לפוליטיקאי הבכיר וכי גם היועמ"ש כבר מעורב בנושא. לפי הדיווח, נעשתה פנייה ללשכתו של הפוליטיקאי הבכיר ונמסר כי "אין לו מושג במה מדובר". צו איסור פרסום גורף הוטל על פרטי הפרשה

משכן הכנסת. פברואר 2016. נועם מושקוביץ
משכן כנסת/נועם מושקוביץ

פוליטיקאי בכיר מעורב לכאורה בפרשת שחיתות חדשה - כך דיווח אמש (שלישי) העיתונאי עמית סגל בחדשות 2. לפי הדיווח, הפרשה נוגעת גם לדמות המקורבת לפוליטיקאי הבכיר וכי גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כבר מעורב בנושא. לפי הדיווח, אתמול נעשתה פניה ללשכתו של הפוליטיקאי הבכיר. מלשכתו של הפוליטיקאי הבכיר מסרו לוואלה! NEWS: "אין לנו שמץ של מושג במה מדובר". צו איסור פרסום גורף הוטל על פרטי הפרשה.

בפרשות מסוג זה, שנוגעות לאישי ציבור בכירים, מעורבים ישירות פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה. השניים מקבלים עדכונים מצוות הבדיקה המשטרתי ובידיהם הסמכות להורות על פתיחה בחקירה.

עבור מנדלבליט, זהו מבחן משמעותי. מדובר בפרשת השחיתות הראשונה המגיעה אל שולחנו, לצד פרשת מעון ראש הממשלה שעדיין מתנהלת. מלבד ניצן ומנדלבליט, ככל הנראה גם המשנה ליועץ המשפטי לעניינים פליליים, רז ניזרי, מצוי בסוד העניינים.

(עדכון ראשון: 20:25)

עוד בנושא פוליטי-מדיני
ברוב של 59 ח"כים בלבד: חוק ההשעיה אושר בקריאה ראשונה
דיכטר לעודה: "בשערי הגיהינום יקבלו את פניך יאסין ורנטיסי"
הכנסת אישרה: כל שקית בסופר תעלה 10 אגורות

  • עוד באותו נושא:
  • שחיתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully