וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיכטר לעודה: "בשערי הגיהינום יקבלו את פניך יאסין ורנטיסי"

28.3.2016 / 18:40

ראש השב"כ לשעבר ניצל את דוכן הנואמים במליאת הכנסת כדי לתקוף את יו"ר הרשימה המשותפת, שהאשים אותו בחודש שעבר ברצח ערפאת ויאסין. "איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי ברצח?", תהה והוסיף: "אלוהים יבוא איתך חשבון"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) המשיך היום (שני) במליאת הכנסת במריבתו עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה כשאמר לו כי "בבוא היום בשערי הגיהינום יקבלו את פניך השייח אחמד יאסין, עבד אל-עזיז רנטיסי וחמאס". ראש השב"כ לשעבר התייחס בדבריו על דוכן הנואמים לאמירתו של עודה בריאיון טלוויזיוני בחודש שעבר, לפיה, "דיכטר שלח אנשים שרצחו את ערפאת ואת השייח יאסין".

דיכטר הוסיף לתקוף בכנסת את עודה: "איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי ברצח של רבי מרצחים כמו יאסין ורנטיסי. היו פיגועי טרור בעירך חיפה של חמאס והג'יהאד האיסלאמי, שבהם נהרגו ערבים, נוצרים ומוסלמים. מה בדיוק אמרה לשונך לאחר הפיגועים האלה? כלום. מה עשית אז ומה אתה עושה היום כדי למנוע טרור? אלוהים יבוא איתך חשבון".

הסכסוך הפומבי בין דיכטר לעודה החל בדיון במליאה בחודש שעבר, כשחבר הכנסת הערבי טען כי "יושבים כאן אנשים שרצחו ערבים במו ידיהם, ישנם חברים בפרלמנט הזה שנתנו הוראה לרצוח את מנהיגי העם הפלסטיני". מאוחר יותר באותו היום, ציין את שמו של דיכטר בריאיון טלוויזיוני.

עוד בוואלה! NEWS:
השר יעלון על הירי בחברון: "חייל שסרח ולא גיבור. רוצים צבא מתבהם?"
נתניהו: "הגיעה העת לייסד יחסים רשמיים בין ישראל ואינדונזיה"
דני דיין: "המינוי לקונסול בניו יורק הוא ניצחון על ה-BDS"

אבי דיכטר מושבע לשר להגנת העורף, כנסת, ירושלים. עומר מירון
"איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי ברצח". אבי דיכטר/עומר מירון

בתגובה לדברים, הגיש ראש השב"כ לשעבר קובלנה לוועדת האתיקה, יחד עם ראש שב"כ לשעבר נוסף, ח"כ יעקב פרי. דיכטר כתב לוועדה כי "האמירה של עודה, ולפיה בתפקידו כראש שב"כ שלח רוצחים לרצוח מנהיגים פלסטיניים, כמוה כאמירה שהוא רוצח".

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה ביום שני שעבר להטיל נזיפה חמורה על יו"ר הרשימה המשותפת. זאת אף שעודה טען כי דבריו חוסים תחת חופש הביטוי הרחב הניתן לחברי הכנסת. לשאלת חברי ועדת האתיקה אם יסכים להתנצל בפני דיכטר, השיב עודה בשלילה, ואמר כי "לפעמים כדי להעביר מסר או מחאה יש לומר דברים קשים".

דיכטר כינה את החלטת ועדת האתיקה "אומללה". "החלטת ועדת האתיקה לנזוף קלות באיימן עודה היא החלטה של גוף ללא אומץ ציבורי. הבחירה ב'נזיפה חינוכית' לחבר כנסת שמוציא דיבת המדינה בהאשמות שווא ומתיר דמם של משרתי המדינה, כמוני ואחרים, מוכיחה כי ועדת האתיקה מעלה בתפקידה כשומרת הסף של כבוד חברי הכנסת", מסר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ח"כ איימן עודה, 14 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
ננזף על ידי ועדת האתיקה. איימן עודה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully