וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה וחמישה פצועים, בהם שלושה קשה, בתאונת דרכים חזיתית בערבה

28.3.2016 / 15:19

שני כלי רכב התנגשו בסמוך לצומת יהל שבכביש 90 לכיוון אילת. ההרוגה היא תייירת מאוקראינה ושניים מהפצועים במצב בינוני. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום פינו אותם באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

תיירת מאוקראינה כבת 60 נהרגה ועוד חמישה אנשים כבני 50 נפצעו היום (שני) בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בצומת יהל בכביש 90 לכיוון לאילת. מצבם של שלושה בני אדם מוגדר קשה ושל שניים בינוני. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות ההתנגשות החזיתית, כלי הרכב נמצאים בתעלה והתנועה מוזרמת באיטיות במקום. כוננית מד"א, בינה נעים, סיפרה כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין שני כלי רכב. הפצועים היו לכודים ברכבים וחילצנו אותם תוך כדי טיפול רפואי. אחת הפצועות נפגעה באורח אנוש, ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אך מצבה היה קשה ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. פצוע נוסף שנפגע באורח קשה מטופל כשהוא עדיין לכוד ברכב".

חובש רפואת חירום במד"א שמעון בוגנים, סיפר כי "חלק מהפצועים היו לכודים ברכבים ותהליך החילוץ שלהם ארך זמן רב. תוך כדי תהליך החילוץ התחלנו להעניק להם טיפול רפואי מורכב שכלל עצירת דימומים, מתן תרופות, הנשמה ועוד. לאחר החילוץ פינינו את חמשת הפצועים תוך כדי טיפול רפואי לבית החולים סורוקה במסוקים של מד"א וצה"ל".

עוד בוואלה! NEWS:
ליברמן מאיים לא להצביע עם הקואליציה בחוק ההשעיה: "אין מתנות חינם"
ח"כ כבל: "בג"ץ הציל את הממשלה מעצמה"; אלקין: "נשלם מחיר אדיר"
בלגיה פרסמה תיעוד חדש משדה התעופה: "המחבל בלבן" טרם נלכד

תאונת דרכים קשה בערבה, בכביש 90, 28 במרץ 2016. עיתון אג'נדה, מערכת וואלה! NEWS
אחד מכלי הרכב שהידרדר לתעלה/מערכת וואלה! NEWS, עיתון אג'נדה

מנתוני עמותת "אור ירוק" עולה כי בין השנים 2006 עד 2015 נהרגו בקטע הכביש שבין צומת הערבה לקיבוץ יטבתה, שאין בו הפרדה בין הנתיבים, 34 בני אדם בתאונות דרכים, וכ-500 בני אדם נפצעו, 68 מהם קשה. במהלך העשור אירעו בקטע הכביש שאורכו כ-130 קילומטרים 120 תאונות דרכים.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר כי "הכבישים האדומים ממשיכים להרוג אותנו בכביש. הכי קל זה תמיד להאשים את הנהג אבל גם למדינה יש אחריות לתאונות הדרכים. כביש 90 ידוע כאחד הכבישים האדומים, כביש שגבה את חייהם של עשרות בני אדם בשנים האחרונות. לו היה קיים מעקה הפרדה בין הנתיבים והצמתים בקטע הכביש היו מוסדרים, אולי ניתן היה למנוע את התאונה הקטלנית".

לדבריו, "הגיע הזמן להפוך את הכביש האדום והמסוכן הזה לכביש ירוק ובטוח – להקים מפרדה קשיחה ביו הנתיבים, להתקין תאורה מלאה, לסלול שוליים רחבים ותקניים ולהסדיר את הכניסות והיציאות לישובים. אסור להמתין להרוג הבא, משרד התחבורה חייב לשפר את התשתית בכביש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תאונת דרכים קשה בערבה, בכביש 90, 28 במרץ 2016. עיתון אג'נדה, מערכת וואלה! NEWS
אחד מכלי הרכב שהידרדר לתעלה/מערכת וואלה! NEWS, עיתון אג'נדה
תאונה קטלנית כביש 90 סמוך ליהל. חטיבת דובר המשטרה
ארבעה מהפצועים פונו על ידי מסוק לסורוקה/חטיבת דובר המשטרה
תאונה קטלנית כביש 90 סמוך ליהל. חטיבת דובר המשטרה
כוחות רבים הוזעקו לאזור/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully