וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מרוסקים": אברהם גולדמן שנרצח באיסטנבול הובא למנוחות

21.3.2016 / 17:03

גולדמן, בן 69 במותו נהרג בפיגוע לצד שמחה דמרי ויונתן שור. בנו ביקש: "שמור עלינו מלעמלה, היה מליץ יושר בשבילנו ודע שלעולם לא נשכח אותך". חברו ספד לו: "היית סלע איתן של המשפחה. בלעדיך שום דבר לא יהיה כמו שהיה"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

"היינו בטוחים שנשמע אותך ואת ניצה מספרים שהאוכל נפלא, אבל בשיחת הטלפון הבאה ניצה סיפרה מבית החולים 'אני חושבת שאבי מת'", כך שחזר היום (שני) אחד מחבריו של אברהם גולדמן את הרגע שבו נודע על מותו. זאת, במהלך הלווייתו של גולדמן, תושב הרצליה בן 69, שנערכה בחולון. הוא אחד משלושת הישראלים שנרצחו בפיגוע התופת בסוף השבוע באיסטנבול, ושבו נפצעו בנוסף עשרה ישראלים.

החבר הוסיף כי עדיין קיווה ו"החזיק אצבעות" למען שלומו של גולדמן, אך תקוותיו נכזבו. "אנחנו מרוסקים", אמר והוסיף בפנייה לגולדמן: "היית סלע איתן של המשפחה הגרעינית והמורחבת. בלעדיך שום דבר לא יהיה כמו שהיה".

בתו של גולדמן, שרון, סיפרה כיצד ניסו חבריו של אביה ואחותו להניא אותו מלנסוע לטורקיה בשל הסיכון הבטחוני. "ביטלת הכול ואמרת שיש פיגועים גם בתל אביב ובניו יורק", שחזרה. "אף פעם לא נתת לפחד להכתיב לך את הדרך והפעם הזאת, אבא, אני כל כך מצטערת שלא הקשבת להם", אמרה.

לקריאה נוספת:
"אנחנו עם רגל שבורה ולב שבור": מארגני הטיול לאיסטנבול מנסים לעכל
בעלה של שמחה ספד לה ממיטת בית החולים: "אהיה חזק בשביל הילדים"
נרתמים, תומכים – ולא מדברים על ישראל: יהודי טורקיה חוששים מהטרור

אברהם גולדמן, נהרג בפיגוע באיסטנבול טורקיה. באדיבות המשפחה
"תמיד הערכתי אותך, אבא". אברהם גולדמן, שנרצח בפיגוע באיסטנבול/באדיבות המשפחה
הבת מאיה: "אני שמחה שחיית חיים סוערים ומגוונים ושזכינו להיות חלק מהמסע"

הבת ביקשה שלא לזכור את אביה כעוד "יהודי או ישראלי או תייר שנספה בטרור בעולם" ולא "ליפול לשנאה לנקמה". תחת זאת, הציעה לחנך את הדור הצעיר למנהיגות משמעותית. "עזרו לנו להאדיר ולכבד את אבי גולדמן", קראה. "אני יודעת שאפשר גם אחרת ואני מבטיחה שהכול לא יהיה לשווא".

בנו של גולדמן, יוסף, ספד לו: "אבא, תמיד הערכתי אותם על הדרך שבה גידלת אותנו. אני מבקש ממך עכשיו לשמור על כולנו מלמעלה, להיות מליץ יושר בשבילנו ולדעת שלעולם לא נשכח אותך".

הבת מאיה הוסיפה: "נהיה חזקים כמו שלימדת אותנו. נשמור על אימא ונמשיך לקיים את המסורת שחשובה לך. הנכדים אוהבים ולעולם לא ישכחו אותך. אני שמחה שחיית חיים סוערים ומגוונים ושזכינו להיות חלק מהמסע שלך. אבא, אנחנו אוהבים אותך. תנוח על משכבך בשלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הלווית אברהם גולדמן, הרוג בפיגוע באיסטנבול, בית העלמין בחולון. מרץ 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, גלי גינת
"היה מליץ יושר בשבילנו". הלוויית אברהם גולדמן, היום/גלי גינת , באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' וראש עיריית הרצליה משה פדלון נכחו גם הם בהלוויה. במהלך היום הובאו למנוחות שלושת הישראלים שנרצחו בפיגוע בלב הבירה הטורקית – גולדמן, שמחה דמרי בת ה-60 מדימונה, ויונתן שור בן ה-40 מקיבוץ קבוצת שילר. בפיגוע נרצח גם אזרח איראני. 36 בני אדם נפצעו.

בתוך כך, דווח בתקשורת הטורקית כי המחבל המתאבד, מחמט אזטורק מארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), עקב אחר קבוצת ישראלים שעצרה לארוחת בוקר במסעדה ברובע בשיקטאש והתפוצץ עם הגיעו לרחוב איסתיקלאל. מיד לאחר הפיגוע אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ישראל בודקת אם הפיגוע כוון נגד ישראלים. אתמול, בהמשך להתחייבותו של ראש הממשלה, הוחלט להעלות את אזהרת המסע לישראלים הנוגעת לטורקיה לדרגת "איום קונקרטי בסיסי".

הלווית אברהם גולדמן, הרוג בפיגוע באיסטנבול, בית העלמין בחולון. מרץ 2016. יותם רונן
"הנכדים אוהבים אותך". הלווייתו של גולדמן, היום/יותם רונן
הלווית אברהם גולדמן, הרוג בפיגוע באיסטנבול, בית העלמין בחולון. מרץ 2016. באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, גלי גינת
"לעולם לא נשכח אותך". הלווייתו של גולדמן, היום/גלי גינת , באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei
הלווית אברהם גולדמן, הרוג בפיגוע באיסטנבול, בית העלמין בחולון. מרץ 2016. יותם רונן
"אף פעם לא נתת לפחד להכתיב לך את הדרך". הלווייתו של גולדמן, היום/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully