וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של שמחה ספד לה ממיטת בית החולים: "אהיה חזק בשביל הילדים"

21.3.2016 / 12:58

מאות בני אדם ליוו את דמרי בת ה-60 בדרכה האחרונה בבית העלמין בדימונה. היא טסה לטורקיה עם בעלה, שנפצע בינוני בפיגוע, במטרה לחגוג את יום הולדתה. בשל מצבו הרפואי, הוא נאלץ להישאר בבית החולים. הבן ספד: "אבא התקשר ואמר לי 'נפצעתי, אבל רק תמצאו את אימא'"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

מאות בני אדם ליוו בצהריים (שני) את שמחה דמרי, בת 60, שנרצחה בפיגוע באיסטנבול בשבת, בבית העלמין בדימונה. דמרי הותירה אחריה שלושה בנים ובת ונכדים. בעלה, אברהם, נפצע באורח בינוני בפיגוע והוטס בחזרה לישראל אתמול. הוא נאלץ להישאר בבית החולים לאור מצבו ולא להגיע להלוויה. עדי, בתם, נשאה דברים בשמו. "אני לא יודע מה קרה. כל הנזקקים וכל אלה שעזרת להם בוכים עכשיו. תכננו לך מסיבת יום הולדת. אני אהיה חזק בשבילכם, ילדיי", כתב.

נדב, בנם, ספד לאמו וסיפר על רגעי האימה שפקדו את משפחתם. "אימא שלי, חברה שלי, אהובתי. אני לא יודע מאיפה להתחיל. אני לא אשכח את שיחת הטלפון האחרונה עם אבא. 'היה פיגוע ונפצעתי, אבל לא מוצאים את אימא. תקשיב לי טוב, תמצאו אותה'. פה התחיל הסיוט שלנו", אמר.

הפיגוע באיסטנבול - סיקור מיוחד:
דיווח: המחבל מאיסטנבול עקב אחרי הישראלים מהמלון - והתפוצץ לצדם ברחוב
נרתמים, תומכים – ולא מדברים על ישראל: יהודי טורקיה חוששים מהטרור
ארדואן לריבלין: "מבקש לשלוח את תנחומיי לעם הישראלי"

שמחה דמרי, הרוגה בפיגוע באיסטנבול, טורקיה.. באדיבות המשפחה
הייתה מרכז חייו. דמרי ובעלה אברהם/באדיבות המשפחה

אבי סיפר לוואלה! NEWS מבית החולים, על השעות הקשות שעברו עליו. "היה את הפיצוץ הנוראי הזה. היו שם מראות נוראיים. חלקי גוף, חלקי אדם", הוא נזכר. "לקחו אותי לבית החולים ובמשך כמעט יומיים חיפשתי את אשתי. היו להם תשובות כבר, כנראה, אבל הם לא רצו לתת לי אותן".

הוא סיפר כי בנם של השניים אמור להתחתן בעוד שלושה חודשים ושיחד עם הילדים, ובנוסף המשפחה תכננה אירוע יום הולדת גדול לשמחה. "היא לא יודעת כלום, זה אבסורד. היא פשוט לא יודעת כלום. תכנית סודית, רשימת מוזמנים סודית. נדב אמור להתחתן ב-21 ביוני, היא הייתה מאושרת עד הגג שזה קורה. פשוט מאושרת".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאות ליוו למנוחות את שמחה דמרי שנרצחה בפיגוע באיסטנבול. שי מכלוף
"כמעט יומיים חיפשתי את אשתי. כנראה היו להם תשובות, אבל לא רצו לתת לי"/שי מכלוף

לבסוף, סיפר בבכי כי בניו הם אלה שמסרו לו את הבשורה המרה. "הם החזיקו אותי בסימן שאלה לא מעט זמן. הקהילה היהודית נרתמה, ביקשתי מהם להיעזר בהם. לפני שהם עלו להרקולס, ביקשתי שינסו למצוא את התיק של שמחה בתחנת המשטרה בשביל הדרכונים והשרשרת שקניתי לה", סיפר.

עוד הוא הוסיף כי הטרור בכלל לא היה במודעות של השניים. "הסתובבנו בשווקים יומיים קודם, דיברנו וצחקנו בכל מקום. היא חששה לפני שנסענו, אבל אמרתי 'את רואה? אין לך מה לחשוש, הכול בסדר'".

הלווית שמחה דמרי, בית העלמין בדימונה. 21 במרץ 2016. יניר יגנה
"אבא רק קרא בשמך מבית החולים". מאות בהלווייתה של שמחה/יניר יגנה

"משפחה היה ערך החשוב ביותר שלך", המשיך נדב. "היינו חברים טובים, היית עמוד התווך של המשפחה, בעוד שלושה ימים תיכננו מסיבת פורים שתגבש את המשפחה. עכשיו לא תהיה מסיבה, אבא שלנו שבור. בבית החולים בטורקיה הוא רק צעק בשמך. הוא רצה שתראי עולם. הילדים שלך היו הכל בשבילך, אני נפרד ממך בצער רב".

"קשה לנו לא לראות את האבא בהלוויה", אמר רב העיר, אלי דיין. "קיוונו שאולי הוא יגיע, אבל עקב הפציעה הוא לא כאן. אנשים פושעים נתעבים, אכזריים שאין כדוגמתם. אין לנו יכולת להבין מה קרה שם", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתה של דמרי בדימונה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אבא יצא לגמלאות אחרי שעבד כל החיים ורצה ליהנות עם אימא. הם טיילו הרבה בעולם", סיפרו אתמול בניה של דמרי, נדב ובן. "אימא הייתה גננת בדימונה וטיפלה בילדים. היא תמיד דאגה לכולם – האכילה נזקקים, סייעה להורים יחידנים. ממש עסקה בזה כל הזמן".

השניים תועדו ערב קודם לכן במסעדה יחד עם קבוצת התיירים הישראלים שהשתתפו בסיור קולינרי בטורקיה. קרוב משפחתה של ההרוגה, טל דמרי, סיפר: "היא הייתה אישה מלאת נתינה. היא עבדה כגננת בגני ילדים וחינכה דורות רבים בדימונה. הייתה אהובה ומוכרת מאוד".

מטוס חיל האוויר נוחת עם ארונות ההורגים בפיגוע באיסטנבול. נתב"ג 20 במרץ 2016. רויטרס
השבת גופות הנרצחים בפיגוע לישראל, אתמול/רויטרס

בעוד כשבועיים הייתה דמרי אמורה לחגוג את יום הולדתה, ובעלה תכנן לה מסיבת הפתעה גדולה. שוקי, אחיו של אברהם, סיפר: "הוא אמר לאחותי 'אני מארגן יום הולדת ענקי לשמחה בחודש הבא, ואל תספרי לה כלום כי אני עושה משהו ענקי'". בזמן הפיגוע יצא אברהם לצלם משהו כדי לשלוח למשפחתו, ואז אירע הפיצוץ. "יהיה לאבי מאוד קשה לחיות בלעדיה", העיד שוקי. לדבריו, היא הייתה מרכז חייו. "אני לא יודע אם אבי כבר יודע, אבל הוא לא טיפש, אם היא לא התקשרה אליו אז הוא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully