וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן לריבלין: "מבקש לשלוח את תנחומיי לעם הישראלי"

באיגרת ששלח נשיא טורקיה למקבילו הישראלי בעקבות מותם של שלושת הישראלים בפיגוע באיסטנבול, כתב כי "על הקהילה הבינלאומית להתאחד במאבק נגד הטרור". כמו כן, מנכ"ל משרד החוץ דורי גולד ביקר לראשונה בטורקיה מאז משט המרמרה

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, הביע אמש (ראשון) את תנחומיו על מותם של שלושת הישראלים שנהרגו בפיגוע ההתאבדות שאירע שלשום באיסטנבול. ארדואן מסר את הדברים באיגרת ששלח לנשיא המדינה ראובן ריבלין ובה כתב: "נעצבתי מאוד לשמוע כי לרוע המזל, שלושה אזרחים ישראלים נהרגו ועשרה נפצעו במתקפת הטרור הנפשעת אתמול באיסטנבול".

"המתקפה האכזרית הזו הוכיחה שוב כי על הקהילה הבינלאומית להתאחד במאבקה נגד הטרור המאיים על האנושות כולה ועל הערכים הבסיסיים שלנו ומהווה פשע נגד האנושות", כתב ארדואן. "האומץ והרצון שאותם מוכיח עמנו נגד פעולות ארגוני הטרור המבקשות לזרוע פחד, מעניקים לנו כוח במאבקנו. אני מבקש לשלוח את תנחומיי העמוקים ביותר לעם הישראלי ולמשפחות אשר איבדו את יקיריהן במתקפה הבוגדנית הזו באיסטנבול, בעודם מבקרים בעיר ומבקשים להכיר טוב יותר את התרבות שלנו. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים".

עוד בוואלה! NEWS:
"נמנעים מחיכוך ביטחוני": צה"ל הסיר סמלי חיל האוויר ממטוס המשלחת לטורקיה
רגעים לפני הפיגוע באיסטנבול: הישראלים תועדו במסעדה סמוכה
ארדואן לאחר הפיגוע באיסטנבול: "נילחם בטרור ולא ניכנע לו"

ראובן ריבלין ורג'פ טייפ ארדואן. צילומים: ראובן קסטרו ורויטרס, עיבוד תמונה
"מאחל החלמה מהירה לפצועים". ארדואן וריבלין/עיבוד תמונה, צילומים: ראובן קסטרו ורויטרס

בתוך כך, אמש הגיע מנכ"ל משרד החוץ דורי גולד לאיסטנבול בעקבות הפיגוע. מדובר בצעד חריג ביחס לשנים האחרונות, משום שבחמש השנים האחרונות מנכ"לי משרד החוץ הישראלי לא ביקרו במדינה, מאז משט ה"מאווי מרמרה" מטורקיה לרצועת עזה. במסגרת ביקורו של גולד, הוא קיים פגישות עם מושל איסטנבול ווסיפ שאבן וכן עם מקבילו, מנכ"ל משרד החוץ הטורקי פרידון סינירליאולו. גולד הודה לשניים על הטיפול המסור בנפגעי הפיגוע ועל הסיוע מצד רשויות טורקיה.

שאבן וסינירליאולו אמרו שניהם בפגישות עם גולד כי אין הצדקה לכל שימוש באלימות ככלי לקידום אג'נדה פוליטית. לדבריהם, טורקיה וישראל ניצבות בחזית אחידה למאבק בטרור ומתמודדות עם אתגרים אזוריים משותפים.

(עדכון ראשון: 22:10)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ד"ר דורי גולד. אייל יצהר 
גלובס, מערכת וואלה! NEWS
מנכ"ל משרד חוץ ראשון שדורך בטורקיה בחמש השנים האחרונות. גולד/מערכת וואלה! NEWS, אייל יצהר גלובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully