וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הזוג שנמצאו ירויים בביתם: "הבעל הוא האחרון שהצטייר כרוצח"

תושבי מושב זיתן כבר החליטו לדחות את חגיגות הפורים, ולא מוכנים להשלים עם הטענה ששכנם רצח את אשתו והתאבד אתמול בביתם. "משפחה כל כך נורמטיבית, נעימה, זה פשוט לא ברור לנו". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

טרם התברר מה בדיוק קרה באירוע שנחשד כרצח והתאבדות של בני זוג אתמול (ראשון) במושב זיתן שליד לוד. עד לשעות הערב המאוחרות היו חוקרי המשטרה בבית המשפחה, ועם צאתם הם סגרו את הבית עד להשלמת החקירה. בינתיים ילדיהם של בני הזוג, שהצעירה שבהם בת 16, שוהים אצל חברים במושב, ורק כלב המשפחה נותר בחצר.

אתמול נמצאו בני הזוג, בני 56 ו-53, ירויים וללא רוח חיים בביתם. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותם במקום. מי שמצא את השניים היא בתם בת ה-17, שגילתה תחילה את אמה שרועה בתוך הבית ולאחר מכן את גופת אביה במרפסת השירות, כשאקדח לידו.

התושבים התקשו לעכל את שאירע במושב השקט, שבו כולם מכירים את כולם. "כששמעתי על מה שאירע לא האמנתי", אמר שכן של המשפחה. "רק בשבת פגשתי את אב המשפחה עם הנכד בגינה, והכול היה כל כך שגרתי. הם משפחה טובה, משפחה של נתינה, ואני לא אומר את זה רק כי הם כבר לא כאן. אם היו אומרים לי שבוצע רצח ביישוב, אב המשפחה הזו היה במקום האחרון כדמות של רוצח, ואני עדיין לא מאמין שזה מה שהיה שם". השכן הוסיף כי זה כואב שמיד מציגים את האירוע כרצח והתאבדות כשעוד לא יודעים מה בדיוק קרה שם.

עוד בוואלה! NEWS:
בעלה של שמחה ספד לה ממיטת בית החולים: "אהיה חזק בשביל הילדים"
דיווח: המחבל מאיסטנבול עקב אחרי הישראלים מהמלון - והתפוצץ לצדם ברחוב
נהג מונית הורשע שחטף ילדה בת 7 ליער וביצע בה מעשה מגונה

חשד לרצח והתאבדות במושב זיתן, סמוך ללוד. מרץ 2016. ניב אהרונסון
Hרת הרצח וההתאבדות בזיתן, אתמול/ניב אהרונסון

דודו פדלון, יו"ר הוועד המקומי במושב ושכן של המשפחה, מתקשה לענות לשאלות הרבות של חברי בני הזוג, שמגיעות ללא הפסקה. "עוד לא יודעים כלום, אנחנו מול המשטרה ומול בית המשפט", הוא אמר לשכן שהתקשר לברר מתי תתקיים הלוויה. לצד זאת הוא עובד על דחיית מסיבת הפורים הגדולה שתוכננה להיערך שם. "נדחה אותה, זה ממש לא מתאים עכשיו", אמר.

גם הוא ציין כמה המשפחה הייתה רגילה. "הבת שלי הייתה אצלם בשבת, והכול היה כל כך שגרתי", הוא תיאר. "אתמול קיבלתי טלפון ואמרו לי שהיה רצח והתאבדות ברחוב, ואני ישר חשבתי על שוכרים מבחוץ, אבל בטח לא עליהם. משפחה כל כך נורמטיבית, נעימה, זה פשוט לא ברור לנו".

פדלון תיאר זוג, הורים לשלושה ילדים, שגרים כולם יחד באותו שטח. הבן הגדול מתגורר עם משפחתו ביחידת דיור סמוכה. על אף דיווחים שונים, טען פדלון כי לתחושתו אין מדובר במניע כלכלי: "אב המשפחה חווה אירוע מוחי לאחרונה והשתקם, והאם עסקה בעבודות משק בית. אני לא מאמין שמדובר בבעיות כלכליות שהובילו לצעד דרסטי שכזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו ירויים למוות בדירתם במושב זיתן שליד לוד. ניב אהרונסון
השוטרים סגרו את הבית עד להשלמת החקירה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully