וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית הורשע בחטיפת ילדה בת 7 ליער ובביצוע מעשה מגונה

21.3.2016 / 12:02

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את יוסי כהן, בן 48, בחטיפה ובעבירות מין לאחר שלפני כשנה פיתה ילדה לעלות למונית שלו באמצעות ממתקים, וביצע בה מעשה מגונה. עורך דינו: "תגובתה הספונטנית טענה שהנגיעות לא היו מיניות, היא שינתה גרסה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

יוסף כהן מירושלים, נהג מונית מירושלים בן 48, הורשע הבוקר (שני) בעבירות של חטיפה ועבירות מין, לאחר שבדצמבר 2014 העלה ילדה בת שבע למונית שלו, נסע עמה ליער סמוך לבית שמש וביצע בה מעשים מגונים. עוברי אורח ששמעו את קולה של הילדה הזעיקו את המשטרה וכהן נעצר. "מצאתי את עדות הקטינה אמינה, ומצאתי מספר ראיות סיוע לקטינה", קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גילת שליו. "היו שקרים של הנאשם", הוסיפה. מהתייחסות פרקליטות מחוז דרום להכרעת הדין עולה כי כהן חטף את הילדה מתחנת ההסעות באשדוד ופיתה אותה בממתקים.

עו"ד עינת בלנרו התייחסה להרשעה ואמרה: "בית המשפט האמין למתלוננת, מצא את עדותה קוהרנטית ועקבית, וכן מצא חיזוקים נוספים לעדותה. מנגד, קבע בית המשפט כי עדותו של הנאשם נמצאה בלתי מהימנה ושקרית. הפרקליטות מביעה שביעות רצון מהכרעת הדין בתיק זה, אשר אין מקום להכביר מילים אודות חומרתו החריגה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דיווח: המחבל מאיסטנבול עקב אחרי הישראלים מהמלון - והתפוצץ לצדם ברחוב
העלייה האחרונה מתימן: 17 יהודים הובאו באישון ליל לישראל
נער מואשם שדקר למוות רוכב אופניים בעפולה - בשל טעות בזיהוי

נהג מונית חשוד בחטיפה ותקיפה מינית של ילדה בבאר שבע, בית משפט מחוזי באר שבע. 21 במרץ 2016. שי מכלוף
"אין מקום להכביר אודות חומרתו החריגה של המקרה". כהן בבית המשפט/שי מכלוף

עו"ד אריאל עטרי, שמייצג את כהן, אמר כי הילדה תחילה לא חשבה שלנגיעות בה היו אופי מיני, אולם לאחר ששוחחה עם אביה כי "שינתה את גרסתה". "אנו מכבדים את החלטת בית המשפט אך סבורים שהראיות מצביעות על חפותו של הנאשם ולא להפך. ראוי לזכור כי בתגובתה הספונטנית של הילדה טענה שלא הייתה נגיעה בעלת אופי מיני וכך גם הגרסאות שמסרה בשעות הראשונות", אמר. "רק לאחר שאביה שוחח עמה מספר שעות שנתה הילדה את גרסתה וטענה לנגיעות בעלות אופי מיני. האב זומן לעדות על ידי הפרקליטות ולאחר ששמעו את עדותו החליטו שם שעדיף שבית המשפט לא ידע מה התרחש באותן שעות ובחרו לא להעיד בבית המשפט. כך נוצר חור שחור שיש בו להסביר, לטעמנו, את הדרך שבה נולדה הטענה המאוחרת בדבר מעשים מגונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully