וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 17 מאשדוד הפעיל רשת סחר בסמים והלוואה בריבית

16.3.2016 / 10:56

חקירת החשוד המרכזי ויותר מ-20 מעורבים נוספים חשפה רשת של סחר בחשיש בין קטינים, הלוואות בריביות של עשרות אחוזים ומקרי אלימות רבים. החשוד סיפר כיצד הפעיל תחתיו סוחרים קטינים. המשטרה צפויה להגיש כתבי אישום נגד המעורבים

אצבעות חשיש נמצאו בילקוט תלמיד תיכון באשדוד. מרץ 2016. חטיבת דובר המשטרה
גם המעורבים הפכו לקורבנות. אצבעות החשיש שנמצאו בתיקו של החשוד המרכזי/חטיבת דובר המשטרה

תושב אשדוד בן 17 נעצר בחשד לסחר בסמים, תוך הפעלת רשת של סוחרים קטינים. הוא נעצר בעקבות פעילות של מחלק הנוער של משטרת ישראל, וחקירתו העלתה כי היקף הפעילות היה נרחב, וגרר גם הלוואות בין קטינים בריביות גבוהות ומקרי אלימות. בתום חקירה של יותר מ-20 קטינים המעורבים בפרשה במהלך השבועיים האחרונים, צפויה חטיבת התביעות במשטרה להגיש כתבי אישום בבית המשפט לנוער, בגין עבירות סחר בסמים מסוכנים והדחת קטין לסם.

בחיפוש בתיקו של החשוד המרכזי נמצא חשיש בכמות שאינה לצריכה עצמית, וזה הוביל לחשיפת היקף פעילות הסחר. על פי החשד, כפי שעולה מממצאי החקירה, בן ה-17 נהג להפעיל תחתיו קטינים לביצוע העסקאות בקרב קטינים אחרים. בחקירתו סיפר החשוד לחוקריו כיצד פעל וסחר וכיצד הפעיל קטינים נוספים. בעקבות החקירה נעצר קטין נוסף בן 17 בחשד כי היה שותף לפעילות.

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר מת כשהבריח בבטנו כחצי קילו קוקאין - מפעיליו מואשמים בהריגה
גידל 40 שתילי קנאביס במעבדת ביתית – ושוחרר בגלל התנדבות במשטרה
"זאת מחלה בלי תרופה": הצצה נדירה למאבקם הקשה של המכורים לסמים

גבר אזוק. ShutterStock
החשוד המרכזי שוחרר בתנאים מגבילים/ShutterStock

חקירת המעורבים הנוספים, בחשד לרכישת סמים מסוכנים ותיווך בעסקאות מכירה, שפכה אור על תופעת הלוואות ב"שוק אפור" ביניהם, בסכומי כסף של מאות שקלים ובריביות של עשרות אחוזים. הלוואות אלו גררו אחריהן על פי החשד מקרי אלימות והתגברות מקרי הסחר בסמים במטרה להשיג את הכסף לכיסוי ההלוואות.

מעצרו של החשוד המרכזי הוארך לצורך החקירה, וכעבור כמה ימים הוא שוחרר בתנאים מגבילים. במשטרה הוסיפו כי בני הנוער שהיו מעורבים בפרשה הפכו בעצמם לקורבנות, וחשיפת מעגל האלימות והסמים אפשרה את הכנסת גורמי הטיפול, תוך שילוב כלל הגורמים המטפלים בבני הנוער לצד מעורבות ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully