וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מת כשהבריח בבטנו כחצי קילו קוקאין - מפעיליו מואשמים בהריגה

6.3.2016 / 13:32

שני תושבי קריית אונו בשנות ה-40 לחייהם הואשמו בהריגתו של רועי קאסר, בן 28, שמת לאחר שאחת מ-69 שקיות הקוקאין שנשא בבטנו התפוצצה. על פי כתב האישום, קאסר אמר "איזה באסה, אני עומד למות", והשניים השאירו אותו ברחוב והזעיקו מד"א

גבר מסניף קוקאין. ShutterStock
בלע את הסם כדי להבריחו ארצה. קוקאין/ShutterStock

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד יובל זנזורי, בן 42, ויריב קובלסקי, בן 41, תושבי קריית אונו, בגין הריגתו של רועי קאסר, בן 28, שמת לפני כחודש בעקבות ניסיון הברחת סמים שהשתבש, כשאחת מ-69 שקיות הקוקאין שנשא בבטנו התפוצצה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין שרית שמש, הנאשמים העבירו לקאסר 486 גרמים של הסם באמסטרדם, ודרשו ממנו להכניס אותם לארץ באמצעות בליעה.

לפני טיסתו, ארז קאסר את הסמים ובלע אותן על פי ההנחיות של זנזורי ובנוכחותו של קובלסקי. בכתב האישום מצוין כי לאחר נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון, נסע קאסר ישירות לביתו של קובלסקי ברחוב לוי אשכול בקריית אונו, וביקש ממנו לרכוש עבורו כדורים המאיצים את פעילות המעיים, על מנת להוציא את הסמים מגופו. זנזורי, לפי כתב האישום, רכש את הכדורים והביא אותם לקאסר.

עוד בוואלה! NEWS:
מאסר עולם לאזרח טורקיה שרצח את בת זוגו, ביתר גופתה והחביאה במזוודה
תיעוד: שוטר דורך את נשקו במהלך מעצר צעיר שנחשד בהקמת רעש
מצבו של התינוק שלפי החשד טולטל משתפר; חוזר בהדרגה להכרה

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
העביר כ-500 גרם קוקאין מאמסטרדם לארץ. נמל התעופה בן גוריון/מגד גוזני

זמן קצר לאחר מכן, קאסר חש ברע. קובלסקי ביקש מרעייתו וממכר שלו שיסיעו אותו ואת קאסר לקבלת טיפול רפואי, ואילו זנזורי סירב להצטרף אליהם. בשלב זה, לפי כתב האישום, אמר קאסר, בנוכחות זנזורי, "איזה באסה, אני עומד למות". קובלסקי התכוון להזעיק את שירותי מגן דוד אדום, אולם זנזורי הורה לו שלא לעשות זאת כדי שלא ייעצרו. כעבור זמן מה, החל קאסר לפרכס.

על פי המפורט בכתב האישום, קובלסקי התקשר למד"א ושני הנאשמים הוציאו אותו לרחוב והשכיבו אותו על המדרכה, במטרה להרחיק את עצמם מהמנוח. קובלסקי שב לביתו, ואילו זנזורי עמד בסמוך למנוח כשהוא ממשיך לפרכס ודם ניגר מפיו. כאשר הגיע האמבולנס, טען זנזורי בפני הפרמדיק כי הוא המודיע וכי אין לו כל הכרות עם קאסר, והלך מהמקום. קאסר הובהל לבית החולים תל השומר לאחר שהפסיק לנשום ואיבד דופק. למחרת הוצאו ממעיו אריזות הסמים בניתוח, וביום שלאחר מכן נקבע מותו.

מלבד הריגה, השניים הואשמו גם בהשמדת ראייה ובשיבוש מהלכי משפט לאחר שהעלימו את חפציו של קאסר, בעודו גוסס. יחד עם נאשם נוסף, מקסים אזולאי, תושב מודיעין בן 46, הם הואשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון ייבוא סמים מסוכנים וייבוא סמים מסוכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully