וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שוטר דורך את נשקו במהלך מעצר צעיר שנחשד בהקמת רעש

6.3.2016 / 0:49

כוח משטרה שהוזעק לגן ציבורי בבאר יעקב ניסה לעצור את אחד החשודים, צעיר ממוצא אתיופי. אלא שאז, לטענת השוטרים, ניסו חבריו למנוע את המעצר, יידו אבנים וניפצו את שמשת הניידת. עם האיום באקדח, פוזרה ההתקהלות ונלקח החשוד למעצר

ספק 500

אירוע הקמת רעש בבאר יעקב שאליו הוזעקה המשטרה הפך אתמול (שבת) לתקרית אלימה בין שוטרים לצעירים ממוצא אתיופי. בשיאה של התקרית, שתועדה על ידי אחד הנוכחים, נראה אחד השוטרים דורך את אקדחו בניסיון לעצור צעיר, בעוד כעשרים מחבריו ניסו, לטענת המשטרה, למנוע זאת. השוטרים טענו כי הצעירים אף יידו אבנים לעבר הכוח וניפצו את שמשת הניידת.

סמוך לשעה 2:00 בלילה התקבלו קריאות אזרחים על רשע הבוקע מגן ציבורי בעיר. שוטרי סיור של תחנת משטרת רמלה שהגיעו למקום מצאו בו כמה נערים וצעירים, שחלקם בגילופין. לטענת השוטרים, הצעירים התפרעו והשליכו אבנים לעברם. כשניסו לעצור את אחד מהחשודים, אמרו השוטרים, כי הותקפו. בשלב זה, מפקד המשמרת, קצין בדרגת פקד, שלף את אקדחו, דרך אותו וכיוון אותו לעבר כמה מהצעירים. איום השוטר הביא לפיזור ההתקהלות ולהשלמת המעצר.

בתגובות לסרטון העיר משתמש פייסבוק כי גם השוטר שדרך את הנשק הוא ממוצא אתיופי. לכך ענה משתמש אחר: "נכון מאוד, לכן לא צריך לטעון במקרה הספציפי הזה על גזענות משטרתית אלא על רשלנות משטרתית. ידם קלה על ההדק כשמדובר באתיופים".

עוד בוואלה! NEWS:
"חזיר ובריון": עובדי כי"ל מברכים על התפטרות היו"ר שגרף מיליונים
השר לשעבר בן אליעזר פונה לבית חולים בהכרה; מצבו יציב

התפרעות נערים אתיופים בבאר יעקב. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
שמשת הניידת שנופצה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

סנ"צ עמי בן דוד, דובר מחוז מרכז במשטרה, מסר בתגובה למתועד בסרטון: "כוח משטרה הוזעק לבקשת תושבים לטפל באירוע הקמת רעש ושתיית אלכוהול לקראת השעה 2:00 לפנות בוקר במרכז באר יעקב. במקום נמצאו כעשרים צעירים, חלקם תחת השפעת אלכוהול. אחד הצעירים עוכב ונעצר לאחר שסירב להזדהות והתנגד לעיכוב".

"בעת הניסיון להובילו לניידת כמה צעירים הקיפו את השוטרים וניסו למנוע מהם לקחת את העצור. בשלב שהיו קרובים לניידת החלו הצעירים ליידות אבנים לעבר שני השוטרים ולכיוון הניידת. קצין היחידה שחש בסכנה לחייו ולחיי שותפו הוציא ודרך את האקדח במטרה להרתיע את הצעירים השתויים, שאכן התפזרו מהמקום ואפשרו את הכנסת העצור לרכב ולהביאו לתחנה לחקירה".

(עדכון ראשון: 21:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully