וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר בן אליעזר פונה לבית חולים בהכרה; מצבו יציב

מצבו של בן אליעזר, שבימים אלו מתנהל משפטו בפרשת שחיתות, יציב והוא מטופל בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב לאחר שחש ברע. הצוות הרפואי החליט להשיארו להשגחה בתום סדרת בדיקות במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים. דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: ניר חן

השר לשעבר בנימין בן אליעזר פונה אמש (שבת) לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב לאחר שחש ברע וכשהוא בהכרה מלאה. מבית החולים נמסר הבוקר כי מצבו של בן אליעזר יציב, הוא משתף פעולה עם רופאיו ומקבל טיפול. אתמול הוא עבר סדרת בדיקת במחלקה לרפואה דחופה, ובסיומה הוחלט להשאירו להשגחה ולטיפול.

בימים אלו מתנהל משפטו של שר הביטחון לשעבר, המואשם בכמה סעיפי שחיתות. לפני כשבועיים נערך דיון ראשון בעניינו של בן אליעזר בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בהיעדרו. זאת, לאחר שבשל מצבו הבריאותי קיבל ביום שבת השופט ג'ורג' קרא את בקשתו שלא להופיע – דבר שמעיד על כך שמצבו קשה מאוד.

"עיון בתיעוד הרפואי מעלה תמונה של אדם החולה במחלות רבות, כאשר השילוב בניהן מביא לכאורה לפגימה של ממש בתפקודו של הנאשם עד כדי אי-כשירות לניהול הליך פלילי", כתב קרא תוך שהוא מצטט מחוות דעת רפואיות שניפק בן אליעזר. המדינה, לעומת זאת, מסתייגת וטוענת כי מצב רפואי דומה ליווה את בן אליעזר כשהגיש מועמדות לנשיאות וכי אין מניעה שיתייצב למשפטו. בתגובה לכך, מסר בא כוחו עו"ד יעקב וינרוט: "התעודות הרפואיות מוכיחות ההפך, אני לא אתווכח על זה".

עוד בוואלה! NEWS:
"חזיר ובריון": עובדי כי"ל מברכים על התפטרות היו"ר שגרף מיליונים
מצבו של התינוק שלפי החשד טולטל משתפר; חוזר בהדרגה להכרה
בעקבות ההשתלטות על העיתון: עימותים בין משטרת טורקיה למפגינים

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
הובהל לבית החולים בהכרה. בן אליעזר/נועם מושקוביץ

פרקליטיו של בן אליעזר וחמישה נאשמים נוספים בשוחד, הלבנת הון והפרת אמונים כפרו בכתב האישום החמור נגדם. בית המשפט קבע כי ב-17 במרץ ישיבו הנאשמים לכתב האישום, וב-10 באפריל יתכנס דיון נוסף, לפני שלב ההוכחות שייפתח בחודש מאי. בן אליעזר יידרש להגיע לדיונים הבאים. במקביל, הוגשה בקשה ליועץ המשפטי לממשלה לעכב את ההליכים נגדו – משמע, להפסיקם – לאור מצבו הרפואי הקשה.

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully