וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיני סופר טיוזדיי": ניצחונות גדולים לטראמפ ולקלינטון, רוביו פרש מהמרוץ

איל הנדל"ן ניצח את רוביו בפלורידה וגרף את כל 99 הצירים וזכה בשתי מדינות נוספות, אך הפסיד לקייסיק באוהיו. הוא צמוד לקרוז במיזורי. שרת החוץ לשעבר גברה על סנדרס בפלורידה ובעוד שתי מדינות

צילום: רויטרס, עריכה: עומרי

הבחירות המקדימות הרפובליקניות:
ניצחון לדונלד טראמפ - פלורידה (46%), אילינוי (39%), קרוליינה הצפונית (40%)
ניצחון לג'ון קייסיק – אוהיו (47%)

מצב הצירים (מספיקים 1,237 כדי לזכות במועמדות): טראמפ - 621, קרוז - 395, קייסיק - 138.



הבחירות המקדימות הדמוקרטיות:
ניצחון להילרי קלינטון – פלורידה (65%), אוהיו (57%), קרוליינה הצפונית (55%), אילינוי (50%)

מצב הצירים (מספיקים 2,383 צירים כדי לזכות במועמדות): קלינטון - 1,094, סנדרס - 774

07:06 - טראמפ צפוי לזכות גם במיזורי

המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ צפוי לזכות בבחירות המקדימות במפלגה שנערכו במדינת מיזורי שבארצות הברית - כך דווח הבוקר (רביעי) ברשת MSNBC.

06:47 - קלינטון ניצחה את סנדרס באילינוי ברוב זעום

המועמדת לייצוג המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון ניצחה ברוב זעום את ברני סנדרס בבחירות המקדימות שנערכו במדינת אילינוי. מספירת 99% מהקולות עולה כי קלינטון זכתה ל-50% תמיכה, בעוד סנדרס זכה ב-49%. הקרב במיזורי ממשיך להיות צמוד וטרם הוכרז על תוצאה סופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

05:37 - קרב צמוד בבחירות המקדימות הרפובליקניות והדמוקרטיות במיזורי

מספירת 90% מקולות הבוחרים בבחירות המקדימות הרפובליקניות והדמוקרטיות במיזורי נראה כי קיים קרב צמוד בין המתמודדים. בצד הרפובליקני, דונלד טראמפ וטד קרוז נמצאים בתיקו עם 41% כל אחד. אצל הדמוקרטים ברני סנדרס מוביל בפער זעום של 3% על הילרי קלינטון. בבחירות הדמוקרטיות נרשם גם קרב צמוד באילינוי, שם קלינטון מובילה על סנדרס ב-3%.

טד קרוז בנאום מטקסס במהלך ה"מיני סופר טיוזדיי", מרץ 2016. רויטרס
"אני לא ניטרלי בנוגע לפלסטנים". קרוז, הלילה/רויטרס

04:58 - קרוז: "אעמוד לצד ישראל מבלי להתנצל"

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, טד קרוז, נשא הלילה נאום מיוסטון שבטקסס, וקרא לאזרחי ארצות הברית להצביע עבורו בבחירות המקדימות הבאות. "אחרי הלילה, לאמריקה יש בחירה ברורה", אמר בהתייחסו לניצחון של טראמפ בשלוש מדינות, בהן במדינת המפתח פלורידה. "ממחר לכל רפובליקני יש בחירה. יש רק שני קמפיינים שיש להם סיכוי: שלי ושל טראמפ. הבסתי אותו תשע פעמים ברחבי המדינה, מאלסקה ועד מיין. אתם רוצים מועמד שחולק איתכם ערכים או כזה שבילה עשורים בהתנגדות לערכים שלכם? המדיה תומכת בטראמפ כי הם יודעים שהוא האדם היחיד שהילרי יכולה להביס".

קרוז גינה את דבריו של טראמפ, שלפיהם יישאר ניטרלי בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני. "אני לא ניטרלי בנוגע לישראל והפלסטינים, אעמוד לצד ישראל מבלי להתנצל", אמר.

הוא התייחס לפרישה של מרקו רוביו מהמרוץ, וקרא לתומכיו לתמוך בו: "מרקו הוא חבר ועמית שהריץ קמפיין חיובי והיסטורי. בן של ברמן, מעורר השראה עבורי. הקמפיין שלו עורר השראה במליונים במדינה. לאלה שתמכו בו ועבדו כה קשה - אנחנו מברכים אתכם לשלום".

04:10 - טראמפ בנאום ניצחון: "זה היה ערב מדהים"

דונלד טראמפ נשא נאום ניצחון .לאחר זכייתו במדינה המרכזית פלורידה ובשתי מדינות נוספות. "זה היה ערב מדהים", אמר טראמפ מול תומכיו בפלורידה. הוא תקף את התקשורת על היחס העוין המופנה אליו לטענתו. "דברים רבים קרו בתקופה הקצרה האחרונה", ציין. "צפיתי בחדשות לא מזמן ואחד הפרשנים אמר שדונלד טראמפ לא מקבל מעל 50%. האנשים האלה לא מבינים מתמטיקה פשוטה. כשאני לא מקבל מעל 50% זה כי יש ארבעה מתמודדים. כשאני מקבל 53% ויש ארבעה מתמודדים זה הישג מדהים מבחינה מתמטית. יום אחד הם יבינו".

טראמפ בירך את מרקו רוביו, שבחר לפרוש מהמרוץ לאחר שהובס במדינת הבית שלו, פלורידה. "אני רוצה להודות למשפחתי שעבדה כל כך קשה. יש לנו אנשים נהדרים במדינה הזאת".

טראמפ חזר על המדיניות שהוא מעוניין להוביל, ואמר כי הוא מעוניין שהעסקים הגדולים יחזרו לפעול בתוך גבולות ארצות הברית. "אני רוצה שאנשים ייצרו את המוצרים שלהם בארצות הברית ולא בסין. חברות עוזבות את המדינה בזו אחר זו. אני נגעל מזה ונמאס לי לראות את זה. כבר שלוש שנים שהפוליטיקאים לא מצליחים להחזיר את הכסף למדינה. אפשר לעשות עסקה כזאת ב-10 דקות אם יודעים מה עושים, כי כולם רוצים לעשות את זה. יש לנו דרך ארוכה לעשות אבל יום אחד זה ייעשה".

דונלד טראמפ בנאום ניצחון ב"מיני סופר טיוזדיי" בפלורידה, מרץ 2016. רויטרס
"חברות עוזבות את המדינה הזו, אני נגעל מזה". טראמפ, הלילה/רויטרס

03:56 - דונלד טראמפ ניצח בשתי מדינות נוספות

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, ניצח בבחירות המקדימות בקרוליינה הצפונית ובאילינוי – כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. מספירת רוב הקולות בקרוליינה הצפונית עולה כי טראמפ ניצח את קרוז בפער של 4% בלבד. אחריהם נמצאים ג'ון קייסיק עם 13% ורוביו עם 8%. מתוצאות ראשוניות באילינוי עולה כי איל הנדל"ן ניצח את קרוז ב-13%. קייסיק זכה ל-22% ורוביו ל-9%.

הילרי קלינטון בנאום ניצחון בפלורידה, 16 מרץ 2016. רויטרס
"מתקרבים לזכייה בבחירות בנובמבר". קלינטון, הלילה/רויטרס

03:29 - ג'ון קייסיק בנאום ניצחון באוהיו: "אני אוהב אתכם"

המועמד לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, ג'ון קייסיק, ערך נאום ניצחון במדינתו אוהיו, שהעניקה לו את הזכייה הראשונה במרוץ. "אזרחי אוהיו, אני אוהב אתכם", אמר לתומכים הרבים. "אני מייצג אתכם. זו העבודה שלי להקשיב לבעיות וזו העבודה שלי לתקן אותן. לפני שאנחנו רפובליקנים או דמוקרטים, אנחנו אמריקנים, ויש לנו מחוייבות".

בתחילת הנאום התפרץ לדבריו של קייסיק אחד האנשים בקהל, וקרא בשבחו של מועמד אחר. "בקולג' הערכנו הפגנה טובה פעם בכמה זמן", אמר קייסיק בגיחוך.

קייסיק סיפר כי הגיע עם משפחתו למסעדה במהלך היום וזכה לתשואות רבות. "התגובה שלי היתה - 'בבקשה אל תעשו את זה כי אתם תגרמו לי לבכות'", אמר.

03:15 - קלינטון תקפה את טראמפ הנאום הניצחון: "הוא לא חזק, אלא טועה"

המועמדת לייצוג המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, ערכה נאום ניצחון בפאלם ביץ' שבפלורידה, לאחר ניצחונה במדינה זו ובשתי מדינות נוספות. "הזכייה הזאת מקרבת אותנו לזכייה בבחירות בנובמבר", אמרה. "אני רוצה לברך את סנדרס על הקמפיין הנמרץ שהוא מנהל. הנשיא הבא ייכנס לחדר הסגלגל ויתחיל לעשות החלטות שישפיעו על כל אחד במדינה הזאת, ועל כל אחד בכוכב הזה. אני יודעת שהחלטות קלות לא מגיעות לשולחן הנשיא. ראיתי את אובמה נאבק בשביל לעשות החלטות נכונות. הנשיא הבא שלנו צריך להיות מוכן למשימות קשות".

קלינטון תקפה את המועמד המוביל הרפובליקני דונלד טראמפ ואמרה: "כשמתמודד אומר שאסור למוסלמים להיכנס לארצות הברית זה לא הופך אותו לחזק, אלא לטועה. הנשיא הבא צריך לאחד את המדינה שלנו, צריך לשבור קירות, לא לבנות אותם". היא התייחסה לסיסמת הקמפיין של טראמפ, "להשיב את אמריקה לגדולתה", ואמרה: "אי-אפשר לאבד את מה שעשה את אמריקה לגדולה מלכתחילה. כולנו צריכים להגן יחד על הזכויות שלנו, זכויות אזרח, נשים, להט"ב, ובעלי מוגבלויות"

ג'ון קייסיק בנאום ניצחון באוהיו, 16 מרץ 2016. רויטרס
ניצח את טראמפ באוהיו. קייסיק, הלילה/רויטרס

02:57 - סופית: ג'ון קייסיק ניצח את טראמפ באוהיו

כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו הלילה כי ג'ון קייסיק ניצח בבחירות המקדימות לייצוג המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות, וגרף את כל 66 הצירים של המדינה. מספירת אחוזים בודדים מהקולות עולה כי קייסיק זכה ב-43% תמיכה, בעוד טראמפ זכה ל-34% בלבד. טד קרוז זכה ל-15% ומרקו רוביו, שפרש הלילה, זכה ל-5%.

02:50 - תוצאות ראשונות: טראמפ ניצח בעוד שלוש מדינות, קלינטון בעוד שתיים

תוצאות ראשונות מראות כי דונלד טראמפ ניצח בבחירות המקדימות באילינוי מיזורי וקרוליינה הצפונית. זאת, נוסף על ניצחונו הבטוח בפלורידה. עם זאת, התוצאות הראשונות מראות כי ג'ון קייסיק ניצח במדינתו אוהיו. בצד הדמוקרטי, התוצאות הראשונות מראות כי קלינטון ניצחה באילינוי ובמיזורי. זאת, נוסף על ניצחונה הבטוח בפלורידה, קרוליינה הצפונית ואוהיו.

מרקו רוביו מודיע על פרישה מהמירוץ לנשיאות ארצות הברית לאחר ההפסד בפלורידה, 16 מרץ 2016. AP
רוביו בנאום פרישתו/AP

02:42 - הילרי קלינטון ניצחה בבחירות המקדימות באוהיו

כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי הילרי קלינטון ניצחה את ברני סנדרס בבחירות המקדימות הדמוקרטיות במדינת אוהיו. מספירת אחוזים בודדים מהקולות עולה כי קלינטון זכתה ב-66% מהקולות, בעוד סנדרס זכה ל-33% תמיכה בלבד.

02:32 - סופית: קלינטון זכתה בבחירות המקדימות בקרוליינה הצפונית

הילרי קלינטון זכתה ברוב הקולות בבחירות המקדימות לנשיאות ארצות הברית במדינת קרוליינה הצפונית - כך דיווחה רשת CNN. מספירת 10% מהקולות עולה כי קלינטון זכתה ל-58% מהקולות בעוד שברני סנדרס זכה ב-38%.

תומכות הילרי קלינטון בבחירות המקדימות בפלורידה, 16 מרץ 2016. AP
תומכיה של קלינטון בעצרת בחירות בפלורידה, הלילה/AP

02:24 - מרקו רוביו פרש מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית

המועמד לייצוג הרפובליקנית בבחירות, מרקו רוביו, הודה בהפסדו במדינת הבית שלו, פלורידה, והכריז כי הוא פורש מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית. "אני רוצה לברך את דונלד טראמפ על ניצחון גדול בפלורידה", אמר. "הבוחרים שלנו מחליטים את ההחלטות ואנחנו מכבדים זאת. אני אסיר תודה על כל העזרה שנתתם לנו. לא יכולתם לעשות יותר".

רוביו העביר ביקורת על הקמפיין של דונלד טראמפ ואמר: "מבחינה פוליטית, הדבר הקל ביותר לעשות במהלך הקמפיין היה להיטפל לחרדות של האזרחים ולגרום לאנשים להיות כעוסים ומיואשים יותר. בחרתי בדרך אחרת ואני גאה בכך". לדבריו, "זאת לא הייתה שנה למסרים אופטימיים ומלאי תקווה בנוגע לעתידנו, אך אני עדיין מלא תקווה בנוגע לאמריקה".

הוא ביקר גם את הנהגתו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה ואמר: "אמריקה נמצאת בעיצומה של סערה פוליטית, צונאמי פוליטי, והיינו צריכים לראות את זה בא. אנשים מאוד מתוסכלים מהכיוון שאליו המדינה הזאת הולכת. יש מיליוני אנשים במדינה הזאת שעייפים מכך שמסתכלים עליהם מלמעלה. נמאס להם להקשיב ל'אנשים החכמים'".

02:10 - סופית: טראמפ וקלינטון ניצחו בפלורידה

דונלד טראמפ ניצח את מרקו רוביו בבחירות המקדימות במדינת הבית שלו, פלורידה, וגרף את כל 99 הצירים של המדינה – כך עולה מספירת רוב הקולות. לפי התוצאות, טראמפ ניצח עם 46% מהקולות, ואחריו נמצא רוביו עם 28% מהקולות. קרוז הגיע למקום השלישי עם 17% וקייסיק במ'ום האחרון עם 7%. בצד הדמוקרטי, קלינטון ניצחה את סנדרס עם 65% מהקולות, וגרפה 118 צירים. סנדרס, עם 33%, גרף 45 צירים.

דונלד טראמפ בעצרת בחירות באוהיו. רויטרס
"ניצחתי בענק בפלורידה". טראמפ באוהיו/רויטרס

01:56 - טראמפ בטוויטר: "לפי השמועות, ניצחתי בענק בפלורידה"

המועמד לייצוג הרפובליקנים דונלד טראמפ הכריז בטוויטר כי ניצח בפלורידה, על אף שטרם נספרו כל הקולות. "לפי השמועה, למרות סכומי העתק שהוקצו למודעות שליליות ומזויפות נגדי, ניצחתי בענק בפלורידה", כתב טראמפ.

01:36 - מדגם: טראמפ וקלינטון ניצחו בקרוליינה הצפונית

מדגם של רשת CNN שפורסם לאחר סגירת הקלפיות בקרוליינה הצפונית מראה כי דונלד טראמפ מוביל על טד קרוז בפער זעום של 3%. בצד הדמוקרטי, כל פי המדגם, קלינטון מובילה על סנדרס בכ-10%.

01:33 - מדגם CNN: קייסיק ניצח את טראמפ באוהיו

מדגם שערכה ב-CNN לאחר סגירת הקלפיות באוהיו מראה כי ג'ון קייסיק ניצח את דונלד טראמפ באוהיו ויגרוף את כל 66 הצירים במדינה. אם התוצאות יתממשו, יהיו אלה הבחירות המקדימות הראשונות שבהן זוכה קייסיק. בצד הדמוקרטי, על פי המדגם, קלינטון ניצחה את סנדרס במדינה.

הילרי קלינטון בהכנות לפריימריז ב"מיני טיוזדיי". רויטרס
ניצחה בפלורידה, לפי תוצאות ראשוניות/רויטרס

01:05 - תוצאות ראשונות: טראמפ וקלינטון ניצחו בפלורידה

דונלד טראמפ והילרי קלינטון ניצחו בבחירות המקדימות בפלורידה - כך עולה לאחר ספירת 12% מהקולות. לפי התוצאות, טראמפ זכה ל-47.6% ואחריו נמצא מרקו רוביו עם 23.7%. אחריהם נמצא טד קרוז עם 15.9% וג'ון קייסיק עם 7.3%. אם התוצאות אכן יתממשו, טראמפ ייקח את כל 99 הצירים של פלורידה בשל שיטת הבחירות הנהוגה בה. בצד הדמוקרטי קלינטון מובילה על סנדרס עם 62.2% תמיכה. 214 הצירים של המדינה יתחלקו בין המועמדים לפי אחוזי התמיכה בהם.

00:30 - מטה הקמפיין של רוביו פונה בשל מציאת אבקה לבנה

מטה הקמפיין של המועמד הרפובליקני מרקו רוביו בוושינגטון פונה לאחר שנמצאה במקום אבקה לבנה חשודה - כך דיווחה רשת ABC. דובר הקמפיין של רוביו, אלכס קונקט, אמר כי העובדים פונו לגג הבניין בשעה שצוותים מיוחדים בדקו את החומר. כעבור כשעה התברר כי מדובר בהתרעת שווא, ורוביו עצמו הודיע כי צוות הקמפיין בטוח ושב לעבודתו.

קלפיות ב"מיני סופר טיוזדיי"  בשיקגו. רויטרס
ספירת הקולות בשיקגו, אילינוי/רויטרס

"מיני סופר-טיוזדיי", סבב נוסף של הבחירות המקדימות, נערך ביממה האחרונה במדינות אוהיו, פלורידה, אילינוי, מיזורי וקרוליינה הצפונית. תושבי המדינות הללו הגיעו לקלפיות כדי להצביע למועמד המועדף עליהם במפלגה הדמוקרטית או הרפובליקנית. הזרקור העיקרי הופנה למדינות אוהיו ופלורידה שעשויות לקבוע את הטון להמשך המרוץ הרפובליקני.

אף שהבחירות נערכות בחמש מדינות בלבד – בהשוואה ל-12 ב"סופר טיוזדיי" ב-1 במרץ – מדובר במדינות גדולות עם מספר נציגים גבוה מאוד, כך שניצחון הלילה עשוי להיות בעל השפעה מכרעת על המשך המרוץ. בצד הרפובליקני התוצאות המשמעותיות ביותר הן בפלורידה, שבה זכה טראמפ, ואוהיו, שבה זכה קייסיק. זאת, מאחר שהבחירות מתנהלות בשיטת "המנצח לוקח הכול", כל שטראמפ זכה בכל 99 הצירים בפלורידה וקייסיק את 66 הצירים של אוהיו.

קרוליינה הצפונית מעניקה אמנם צירים רבים יותר מאוהיו, אך 72 הצירים של המדינה מתחלקים בין המועמדים לפי אחוזי התמיכה בהם. באותה הדרך מתחלקים הצירים בשתי המדינות הנוספות: מיזורי שמעניקה 52 צירים ואילינוי שמעניקה 69.

לקריאה נוספת:
תרסיס פלפל, מעצרים – ודאעש: השגרה החדשה בעצרות של טראמפ
מבוכה לקלינטון: החמיאה לננסי רייגן על "קידום השיח" על איידס - והסתבכה
סערה בנאום טראמפ באוהיו: המאבטחים זינקו לבמה מחשש לפגיעה בו

מפגינות בעצרת בחירות של דונלד טראמפ בפלורידה. רויטרס
משתתפות בעצרת בחירות של טראמפ באוהיו/רויטרס

באשר למרוץ הדמוקרטי, בכל חמש המדינות שבהן התנהלו היום הבחירות המקדימות מתחלקים הצירים בין המועמדים על פי אחוזי התמיכה בהם. פלורידה היא אחת המדינות החשובות במרוץ הנוכחי שכן היא מעניקה 214 צירים. אילינוי מעניקה 156 צירים, קרוליינה הצפונית 107, אוהיו 143 ומיזורי 71 צירים.

בזמן שהבוחרים הגיעו לקלפיות בשיקגו, הטיסו מטוסים באנרים בגנות הילרי קלינטון בניסיון לסכל את סיכוייה במדינת הבית שלה. המחאה מנסה לקשור בין קלינטון למותו של הצעיר השחור לקוואן מקדונלד, שנורה על ידי שוטר לבן.

"קלינטון עומדת לצד רם ואניטה", נכתב בשלט המתייחס לרם עמנואל, ראש עיריית שיקגו ולתובעת הכללית של מחוז קוק, אניטה אלווארז. המוחים טוענים כי "עד היום, קלינטון עדיין לא גינתה את ראש העירייה שיוצא נגד שחורים".

23:50: מחאה נגד קלינטון בשיקגו: "עומדת לצד רם עמנואל"

20:05: מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט: אמרתי לטראמפ לגנות את האלימות

מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל, אמר היום כי הוא שוחח בטלפון עם המועמד דונלד טראמפ על הקמפיין שלו ועודד אותו לגנות את האלימות שאירעה בעצרותיו. "טראמפ התקשר אליי הבוקר והייתה לנו שיחה טובה", אמר מקונל לעיתונאים בגבעת הקפיטול.

"ניצלתי את ההזדמנות כדי להמליץ לו שלא משנה מה גרם לאלימות שאנחנו רואים בעצרות הללו, זה יהיה רעיון טוב לגנות אותה ולדכא אותה. לא משנה מה הגורם לה", הוסיף.

מרקו רוביו בעצרת בחירות בווסט פאלם ביץ', 14 במרץ 2016. רויטרס
המבחן הגדול של מרקו רוביו. הסנאטור בעצרת בפלורידה, אתמול/רויטרס

19:29: אובמה: התקריות האלימות במרוץ לנשיאות מחרידות

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, התייחס היום לתקריות האלימות שאירעו בכנסים של המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ ואמר כי הוא נחרד ממה שמתרחש במערכת הבחירות הנוכחית. "איני מקבל כל ניסיון להפיץ פחד או לעודד אלימות", אמר אובמה, "או כל ניסיון להפנות אמריקנים זה נגד זה".

הקמפיין של טראמפ גרר ביקורת קשה, גם בתוך הממסד הרפובליקני, על כך שכינה את מקסיקנים אנסים והצהיר כי יש לסגור את שערי ארצות הברית בפני מוסלמים. בימים האחרונים אירעו כמה עימותים בעצרותיו בין מתנגדיו לתומכיו. אך טראמפ ביטל את הטענות כי הוא זה שיצר את האווירה האלימה.

17:35 הצצה להופעת האורח של קלינטון בסדרה הקומית "ברוד סיטי"

הפרק המלא בהשתתפות המועמדת הדמוקרטית ישודר הלילה בערוץ Comedy Central ברחבי ארצות הברית.

(עדכון ראשון: 22:31)

הילרי קלינטון בהכנות לפריימריז ב"מיני טיוזדיי". רויטרס
תגדיל את הפער מסנדרס? קלינטון בסניף של "דאנקין' דונאטס" בפלורידה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully