וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד המתלוננת נגד בוכריס: "נמסר לנו שהוא נמצא דובר שקר בפוליגרף"

הפרקליטות טוענות כי התובעת הצבאית הודיעה להן שבבדיקות הפוליגרף שנעשו במצ"ח, המתלוננת נמצאה דוברת אמת ובוכריס יצא דובר שקר. בחדשות 10 פורסם כי התא"ל החשוד באונס נמצא דובר אמת בשלוש שאלות מתוך הארבע שנשאל בבדיקה

צילום: באדיבות ערוץ 1

(אביה של המתלוננת הראשונה: "המערכת כשלה")

תת-אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אונס, מעשים מגונים ומעשה סדום, ועבר בשבוע שעבר בדיקת פוליגרף נמצא דובר אמת בשלוש מתוך ארבע השאלות שנשאל - כך דווח אמש (שלישי) בחדשות 10. אולם באשר לתשובתו לשאלה הרביעית - לא התקבלה החלטה חד-משמעית.

בעקבות הפרסום בחדשות 10, מסרו בתגובה עורכות הדין, המייצגות את המתלוננת הראשית נגד בוכריס, כי "התובעת הצבאית הראשית הודיעה להן שבבדיקות הפוליגרף שנעשו במצ"ח, המתלוננת יצאה דוברת אמת ובוכריס יצא דובר שקר. לדברי התובעת הצבאית הראשית, בוכריס גם עומת בחקירתו עם תוצאות בדיקת הפוליגרף, שבה יצא דובר שקר".

לקריאה נוספת:
במקום בוכריס: רח"ט המבצעים הבא - תא"ל איציק תורג'מן
תא"ל בוכריס החשוד באונס נחקר במשך שעות והכחיש את המיוחס לו
איילת שקד: "אני מכירה את בוכריס כקצין ערכי, צריך לתת לחקירה להתברר"

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
"ענה על שלוש שאלות - אמת". אופק בוכריס ליד ביתו, בשבוע שעבר/אדריאן הרבשטיין

אלוף-משנה אשר הלפרין, סנגור צבאי ראשי ובא כוחו של הקצין, התייחס לפרסומים בנוגע לפרשה בכלל ולאלו שראו אור אמש בפרט והדגיש: "בתקשורת מתפרסמים קטעי מידע, בחלקם מסולפים ומגמתיים, או מבוססים על ציטוטים שאנו מתקשים להאמין כי צוטטו במדויק מפי גורם מוסמך. כפי שחזרנו ואמרנו, אנו מנועים מלהתייחס בשלב רגיש זה לפרטי החקירה, ללא יוצא מן הכלל, על מנת שלא לפגוע בה. למרות הקושי שבדבר, אנו מציעים לכל המעורבים לנהוג בדרך זו".

בוכריס דבק בגרסתו

ביום שני האחרון הגיע בוכריס למשרדי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) ונכנס כדי לעבור בדיקת פוליגרף נוספת, שם הוא עומת עם החשדות החמורים נגדו. בשעות אחר הצהריים הסתיימה הבדיקה, שבמהלכה חזר על גרסתו כי הוא מכחיש את טענות המתלוננות. אין עדיין תוצאות לבדיקת הפוליגרף.

ראשית הפרשה בתחילת החודש, אז נפתחה נגדו חקירה בגין החשד לעבירות מין בחיילת ששירתה תחתיו לפני חמש שנים. בהמשך התלוננה נגדו חיילת נוספת בגין הטרדה מינית. בוכריס, שהיה אמור להתמנות לרח"ט מבצעים, הושעה מתפקידו הנוכחי. במקומו מונה לתפקיד רח"ט מבצעים תת-אלוף איציק תורג'מן.

(עדכון ראשון: 21:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully