וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל בוכריס החשוד באונס נחקר במשך שעות והכחיש את המיוחס לו

9.3.2016 / 19:18

הקצין הבכיר, החשוד באונס ובביצוע מעשה מגונה בחיילת ששירתה תחתיו, דבק בגרסתו בחקירה במצ"ח כי לא ביצע את העבירות המיוחסות לו במהלך החקירה. ביום שני הוא עבר בדיקת פוליגרף נוספת

עריכה: ניר חן

תת-אלוף אופק בוכריס נחקר היום (רביעי) פעם נוספת במשטרת הצבאית החוקרת (מצ"ח) במשך כמה שעות. בוכריס, החשוד באונס ובביצוע מעשה מגונה, דבק בגרסתו כי לא ביצע את העבירות המיוחסות לו במהלך החקירה. ביום שני עבר בדיקת פוליגרף נוספת.

אתמול התייחס במרומז לפרשה שר הביטחון משה יעלון. בהודעה מיוחדת לרגל יום האישה הבינלאומי, אמר: "עלינו להוסיף ולהיאבק באופן חסר פשרות ובכל דרך - גם חוקית וגם חינוכית - באלימות נגד נשים על סוגיה השונים, בהטרדות ובפגיעות המיניות כלפיהן, ובניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת באמצעות השחרתה. אף לא אחד מאיתנו מבין באמת מה מתחולל בנפשה של מי שחוותה אלימות, הטרדה או פגיעה מינית".

עוד בנושא:
פרשת בוכריס: התא"ל עבר בדיקת פוליגרף נוספת והמשיך להכחיש את הטענות
תומך נוסף בבוכריס: סגן השר ביקר את התא"ל, שיעבור מחר פוליגרף
"לא להתעלם מתלונה בגלל רקורד": בסביבת בוכריס המומים אך מציאותיים

תת-אלוף אופק בוכריס מחוץ לביתו, מרץ 2016. אדריאן הרבשטיין
תא"ל אופק בוכריס/אדריאן הרבשטיין

שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה אתמול לפרשה בריאיון מיוחד לאולפן וואלה! NEWS לרגל יום האישה הבינלאומי. "אני מכירה את תא"ל בוכריס באופן אישי, שירתי בחטיבת גולני", סיפרה. "אני חושבת שמה שצריך לעשות זה לא לדבר, אלא לתת לגורמי החקירה למצות החקירה ולברר את העובדות. כל הפטפוטים תמיד פוגעים בצד אחד, כזה או אחר. אני מכירה את אופק כקצין ערכי ואמיץ, אני לא מכירה סיפורים כאלה, אני חושבת שצריך לתת לחקירה להתברר".

לפני כן, פרסם שר הביטחון משה יעלון הודעה מיוחדת לרגל יום האישה והתייחס במרומז לחשדות נגד בוכריס. "עלינו להוסיף ולהיאבק באופן חסר פשרות ובכל דרך - גם חוקית וגם חינוכית - באלימות נגד נשים על סוגיה השונים, בהטרדות ובפגיעות המיניות כלפיהן, ובניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת באמצעות השחרתה" אמר. "אף לא אחד מאיתנו מבין באמת מה מתחולל בנפשה של מי שחוותה אלימות, הטרדה או פגיעה מינית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שר הביטחון משה יעלון, חטמ"ר שומרון, 6 באוקטובר 2015. ניב אהרונסון
"עלינו להיאבק בניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת". יעלון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully