וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומך נוסף בבוכריס: סגן השר ביקר את התא"ל, שיעבור מחר פוליגרף

בצל החשדות החמורים באונס ומעשים מגונים שבגינם נחקר אופק בוכריס, זכה היום החשוד לתמיכה מירון מזוז. מחר צפוי התא"ל לעבור בדיקת פוליגרף, אליה זומן על ידי מצ"ח

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

סגן השר ירון מזוז (ליכוד) ביקר אתמול (ראשון) בביתו של תת אלוף אופק בוכריס, החשוד בחמישה מעשי אינוס, מעשים מגונים ומעשה סדום. בלשכתו של סגן השר מסרו לוואלה!NEWS כי מזוז ביקש להיפגש עם החשוד על מנת לחזק אותו. לדברי מקורביו, הפגישה ארכה כמה דקות.

"לא אשתתף בשיימינג הזה שנערך חדשות לבקרים לדמויות ציבוריות, עוד הרבה לפני שמשהו מוכח", אמר מזוז והוסיף: "מה ערכה של חזקת החפות אם אנו גוזרים דינו של אדם דרך פייסבוק ובתקשורת?".

מוקדם יותר אתמול התראיינה לאולפן וואלה! NEWS חברת הכנסת מירב בן ארי (כולנו), ששירתה בעבר עם החשוד בחטיבת גולני, והביעה תמיכה כלפיו בפוסט אוהד שפרסמה אמש בעמוד הפייסבוק שלה. בן ארי אמרה כי "כתבתי את הדברים ברגשות מעורבים, אבל היושרה האישית חייבה אותי לכך", וטענה כי יש לתת לבית המשפט לעשות את עבודתו לפני שחורצים גורלות.

לקריאה נוספת:
צעירה טוענת: "בוכריס אמר לי - 'את יפה, בואי תהיי המזכירה שלי'"
"מוכן לפוליגרף נוסף": תא"ל בוכריס בתיעוד ראשון מאז נחשפה הפרשה
חיילת נוספת העידה כי בוכריס הטריד אותה; "הוא מצפה לעימות מולן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקש להיפגש עם החשוד על מנת לחזק אותו. מזוז בהגיעו לביקור, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, זימנה אתמול המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) את תא"ל בוכריס לבדיקת פוליגרף, שבמהלכה יתעמת עם החשדות החמורים נגדו, הכוללים סדרת מעשי אונס והטרדה מינית בעקבות תלונות שתי חיילות שהיו מצויות בעבר תחת פיקודו. בתום איסוף ממצאי הבדיקה עשויים במצ"ח לקבל החלטה על צעדי חקירה נוספים, וביניהם עימות עם החיילות המתלוננות, במטרה לאסוף פרטים נוספים על הפרשה שמסעירה את צה"ל. גורם המקורב לתא"ל בוכריס אמר היום בעקבות הזימון לבדיקת פוליגרף על ידי מצ"ח כי "אנחנו בטוחים וסומכים על גורמי החקירה".

בחודשיים האחרונים עבר בוכריס שתי בדיקות פוליגרף. האחת נוגעת לסיווג הביטחוני לקראת כניסתו לתפקיד ראש חטיבת המבצעית באגף המבצעים במטה הכללי, שנדחתה בשלב זה בשל השעייתו. בבדיקת הפוליגרף השנייה, שנעשתה מטעמו על ידי מומחה, הוא נמצא דובר אמת. השעייתו של תא"ל בוכריס אמורה להסתיים ביום ראשון בשבוע הבא.

טרם התקבלה כל החלטה אם להאריך את משך ההשעיה של התא"ל החשוד מעבר לשבועיים שנקבעו, ובצמרת הצבא ממתינים להתפתחות בחקירה. בוכריס, מצדו, עומד על גרסתו, שאותה מסר לחוקרי מצ"ח בשתי החקירות השונות, שלפיה מדובר ב"עלילה", ומכחיש באופן גורף את החשדות נגדו.

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully