וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שטוענת שהוטרדה על ידי שלום: "נשים לא מתלוננות מסיבות ידועות"

15.3.2016 / 14:12

קוראת בקלפים שטוענת כי שלום נגע בה בעת שביקרה בביתו פרסמה בחודש שעבר פוסט בפייסבוק שבו הביעה תמיכה בנשים שהעידו כי שר הפנים לשעבר הטריד אותן: "מאמינה לכל אחת ואחת מהן"

עריכה: ניר חן

האישה הטוענת כי שר הפנים לשעבר סילבן שלום הטריד אותה מינית, ודרשה ממנו דמי שתיקה של 700 אלף שקלים, פרסמה בעבר פוסט בפייסבוק ובו הביעה תמיכה בנשים האחרות שהעלו נגדו טענות דומות נגדו. "אני אישית מאמינה לכל אחת ואחת מהן", כתבה האישה.

"ג'ודי ניר מוזס ניצחה כשהתנהגה כמו אחרונת העברייניות בזה שאיימה על המתלוננות! ועקב כך המשטרה מתכוונת להמליץ על סגירת התיק נגד סילבן שלום. אני אישית מאמינה לכל אחת ואחת מהן, אך בכול מקרה זהו ניצחון פירוס", נכתב בפוסט שפרסמה בחודש שעבר. "לכל הגברים באשר הם, ולרבות נבחרי הציבור הסובלים משיכרון הכוח, אל תתנו לרשתות החברתיות לשפוט אתכם. הגישו תלונה במשטרה ותתבעו את עלבונכם ואת הפגיעה בשמכם הטוב, ואם לא תעשו זאת, מבחינתי אתם עברייני מין".

השר סילבן שלום פורש מהפוליטיקה - סיקור מיוחד:
ח"כ גלאון ליועמ"ש: "חקור את ג'ודי מוזס בחשד לשיבושי חקירה"
ג'ודי ניר מוזס על הטענות נגד השר שלום: "לא אשתוק, גם אם אכנס לכלא"
משטרת התלונות: האם פייסבוק באמת הרגה את ההליך הפלילי?

סילבן שלום. GettyImages
"לכל הגברים - הגישו תלונה במשטרה. אם לא תעשו זאת, מבחינתי אתם עברייני מין". שלום/GettyImages

האישה המשיכה וטענה: "נשים לא הולכות למשטרה מסיבות ידועות, ולא נדוש בזה עכשיו. אם חלקן עלילות שווא כדבריך, שמורה לגברים הזכות להתלונן במשטרה, ואני מבטיחה לך שהמשטרה תטפל בהן אפילו טוב יותר מהמוטרדות בגלל מעמדם או שיתבעו אותן אזרחית כדי לנקות את שמם".

האישה, קוראת בקלפים, טוענת כי הגיעה לביתו של שלום לפני שלוש שנים. לטענתה, באותו ערב נגע בה שלום בשערה וברגלה. בהמשך היא שלחה מכתב לשר ובו דרשה 700 אלף שקלים בתמורה לכך שלא תתלונן נגדו. בני משפחת שלום סירבו להעביר לה את הכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, בשיחה עם וואלה! NEWS היום הכחישה האישה קשר לפרשה. "אני לא התלוננתי עליו על הטרדה מינית. זה הכול שקרים והמצאות. אני לא קשורה לעניין", מסרה. "זה הכול שמועות, זה הכול גיבובי שטויות, לא קראתי לו בקלפים. זה ידוע שאשתו אוהבת ללכת לכל מיני אנשים כאלה, אבל אני לא קשורה לעניין. אני מכירה אותו כמו שרבים אחרים מכירים אותו, אבל לא קראתי לו בקלפים".

ג'ודי ניר מוזס שלום סירבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully