וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלחי סלפי, את פצצה": אישום נגד פדופיל האינסטגרם שהטריד בנות 12-10

11.3.2016 / 9:40

אייל קון, בן 32, יצר קשר עם תשע ילדות באפליקציה לשיתוף תמונות ושלח להן תמונות של איבר מינו. ברשותו נמצאו כ-12 אלף פרסומי תועבה ובהם סרטוני סקס של קטינות וקטינים. עם אחת מהן שיחק "אמת או חובה", ביקש שתפתח פה גדול ותשלח לו תמונות של הפופיק שלה

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

(הארכת מעצרו של קון, בחודש שעבר)

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה הבוקר (שישי) כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד אייל קון, תושב רמת גן בן 32, בגין הטרדות מיניות, מעשים מגונים בנסיבות מחמירות, החזקת וצריכת פרסומי תועבה ועבירות נוספות. קון נאשם כי ביצע את זממו בתשע ילדות בנות 12-10 באמצעות האפליקציה אינסטגרם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין אורן פז, קון יצר קשר עם הילדות דרך היישום לשיתוף התמונות ושוחח עמן בצ'ט. במהלך אותן התכתבויות הוא הטריד מינית את הילדות: קון שלח תמונות בעלות אופי מיני, ובכלל זה של איבר מינו, והפנה אליהן התייחסויות מיניות שוב ושוב. בין היתר קיבל תמונות מהילדות, חלקן בעלות קשר מיני. לפי כתב האישום קון היה מודע לגילן של הילדות.

לקריאה נוספת:
התחזתה לנערה ברשת: תוך שניות הגיעו פדופילים
"הציע 50 שקל עבור נשיקה": המשטרה מחפשת אחר פדופיל בראשון לציון
"נגע בהן לשם הלימוד": מורה לגיטרה זוכה מעבירות מין בילדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה מודע לגילן. קון בהארכת מעצרו, בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכתב כי הנאשם צרך והחזיק במחשביו האישיים ובמכשיר הטלפון הנייד כ-12 אלף פרסומי תועבה, הכוללים תמונות וסרטונים שהוריד מהאינטרנט ובהם נראים קטינים וקטינות בעירום, בלבוש מינימלי, בתנוחות מיניות ותוך קיום מגע מיני עם אחרים – קטינים ובגירים. מעשיו לכאורה של קון נחשפו בעקבות תלונה שהגישה אמה של אחת הילדות לאחר שראתה התכתבות ביניהם.

"שלחי לי סלפי, את פצצה"

בחודש שעבר פנה קון לבת 10 בצ'ט באינסטגרם, הציג את עצמו כבן 20 והתכתב עמה. בין היתר ביקש ממנה לשלוח לו תמונת סלפי כדי שיוכל לתת לה ציון. אחרי שנענתה לבקשתו, הוא השיב לה כי היא "פצצה". הוא ביקש ממנה שתשלח לו תמונה של כל הגוף שלה, הדגיש כי הוא אוהב פופיק וביקש לקבל תמונה כזו. לאחר ששלחה לו תמונה נוספת ענה לה שהיא "כוסית" והוסיף תיאורים נוספים: "פצצה", "מושלמת", "הכי הכי סקסי שלך".

בשלב מסוים כתבה לו הילדה כי לאמה יש תמונה שלה בביקני. הוא אמר לה שלא לבקש ממנה: "אני לא רוצה שנסתבך כאן, שאף אחד לא ידע שאנחנו מדברים, זה הסוד שלנו". עוד ביקש ממנה תמונה "ששווה ציון 10" ואף יזם משחק "אמת או חובה", שבמהלכו ביקש ממנה לצלם תמונה שלה בעודה "פותחת פה הכי גדול ומוציאה לשון כמה שיותר", לפי כתב האישום.

הפרקליטות ביקשה לעצור את קון עד תום ההליכים. "מעשיו של המשיב מלמדים על ניצול מחפיר ובלתי חוקי של קטינות, לשם סיפוק צרכיו המיניים, תוך ניצול גילן הצעיר, תמימותן, סקרנותן ולעיתים מצוקותיהן, תוך שהמשיב מודע לפסול שבמעשיו", כתב עו"ד פז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully