וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה פדופיל באינסטגרם: "לא האמנתי שהוא תקף כל כך הרבה ילדות"

24.2.2016 / 15:30

לאחר שבתה הראתה לה התכתבות עם אדם שדרש ממנה לשלוח לו תמונות אינטימיות, האם פנתה למשטרה והובילה למעצרו של החשוד. "הוא ביקש שתשלח תמונות בתחתונים", סיפרה. "הכי חשוב היה להרגיע אותה, ולספר לה שהיא פעלה נכון". מעצרו הוארך בשבוע

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

"לא האמנתי שהוא תקף כל כך הרבה ילדות" – כך סיפרה היום (רביעי) אם לבנות תשע ו-11, שהביאה למעצרו של אייל קון, תושב רמת גן בן 31, החשוד בהטרדה מינית של עשרות קטינות דרך אפליקציית שיתוף התמונות "אינסטגרם", ושידולן למעשים מגונים. "חשבתי שהפדופיל תקף ילדות ברשת, אבל לא האמנתי שהוא פעל בצורה כל כך נרחבת", הוסיפה.

האם סיפרה כי לפני כשבועיים, בתה הראתה לה את הטלפון הנייד שלה ואת ההתכתבות עם החשוד. "היא התביישה ואמרה לי, 'אמא, תסתכלי מה כתבו לי'", סיפרה. "מיד ראיתי התכתבות עם אדם שאני לא מכירה והוא ביקש ממנה שתשלח לו תמונות שלה בביקיני ובתחתונים. היא סירבה ואז הוא ביקש ממנה שתצלם את הפופיק שלה. היא בתמימות הסכימה, ואז הוא כתב לה, 'וואי, איזה פופיק יפה. כמה את יפה'".

עוד בוואלה! NEWS:
צעיר מדימונה הואשם באונס קטינה: "היא ראתה בו אח"
חשד: תושב באר שבע עקב אחר תלמידות יסודי בדרכן הביתה
מלווה ברכב לילדים בעלי מוגבלויות בצפון חשוד שביצע בהם מעשים מגונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא כתב לה, 'וואי, איזה פופיק יפה. כמה את יפה'". קום בבית משפט השלום בתל אביב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הוא ביקש ממנה שתכניס את מברשת השניים שלה לפה ותשלח לו תמונה כזו, ובמקביל הוא שלח לה תמונה של איבר המין שלו. בשלב הזה היא נבהלה"

"הוא ביקש ממנה שתכניס את מברשת השיניים שלה לפה ותשלח לו תמונה כזו, ובמקביל הוא שלח לה תמונה של איבר המין שלו", הוסיפה. "בשלב הזה, הבת הקטנה נבהלה והראתה את ההתכתבות לאחותה הגדולה. היא מיד אמרה לאחותה הקטנה, 'תפסיקי את השיחה איתו. זה פדופיל'. מיד לקחתי את הבנות, עם הטלפון, והגענו לתחנת המשטרה. החוקר ראה את ההתכתבות ומיד נכנס לאינסטגרם והמשיך בשיחה עם הפדופיל תוך שהוא מתחזה לבתי".

לדבריה, "מרגע שהגענו למשטרה הבנו שהחוקרים מנסים ללכוד אותו. במשך כשבועיים הבנות חששו. במיוחד הילדה הקטנה, היא חששה שהוא יאתר אותה וינסה לפגוע בה". האם סיפרה כי הרגיעה את בתה והבהירה לה כי אין לו דרך למצוא את בית המשפחה. "היום בבוקר התקשר החוקר ובישר לנו שעצרו את הפדופיל", הוסיפה.

האם סיפרה על החשש של בנותיה. "הכי חשוב היה לי להרגיע אותן, ולספר להן שהן פעלו נכון כאשר שיתפו אותי", הבהירה. "זה גם המסר להורים - לגרום לילדים שלנו לא לחשוש לספר לנו, לא לגרום להם להרגיש שהם לא בסדר, לא לצעוק עליהם או להעניש אותם. להיפך, להסביר להם שכשיש מקרה כזה, לשתף אותנו כדי שנטפל מול המשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן 31 מר"ג חשוד בהטרדת עשרות קטינות דרך אפליקציית "אינסטגרם". אבי כהן
החוקר התחזה לילדה בת התשע. קון בבית המשפט, היום/אבי כהן

החשוד נעצר הלילה על ידי משטרת תל אביב, ובמהלך הפעילות המשטרתית של חוקרי מרחב יפתח בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, התברר כי החשוד הטריד עשרות ילדות בנות 12-9 ברחבי הארץ ושידל אותן למעשים מיניים. כל זאת תוך שהוא מזדהה בשמו הפרטי. להערכת המשטרה הוא פעל במקרים נוספים, וטרם התברר באופן מלא היקף פעילותו של החשוד. בחקירתו הראשונית, החשוד קשר את עצמו לחשדות.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשבעה ימים, בהתאם לבקשת המשטרה. השופטת רונית פוזננסקי כץ סירבה לבקשת הסנגורית, עו"ד ליאת פריברג, לאסור לפרסום את שמו, בטענה כי הוא "בן למשפחה מכובדת", והבהירה כי פרסום שמו עשוי להוביל לאיתור ילדות נוספות שייתכן ונפגעו ממנו.

"עיינתי בתיק החקירה עב הכרס ונאלצתי לצפות בחומרים אשר נמצאו בינתיים במחשבו האישי של החשוד, מהם עולה תמונה קשה המעידה על התנהגות חוזרת ונשנית של החשוד", מסרה השופטת. "מדובר בחשוד אשר על פניו, מסוכנותו מהגבוהות אשר הונחו בפני בית המשפט. עיון בתיק מלמד על הצורך לאיתור ילדות רבות ברחבי הארץ שייתכן ונפגעו".

(עדכון ראשון: 11:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully