וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציע 50 שקל עבור נשיקה": המשטרה מחפשת אחר פדופיל בראשון לציון

6.3.2016 / 0:29

אם לילדה בת 11 הגישה תלונה במשטרה, לאחר שבתה סיפרה לה כי גבר עקב אחריה במכוניתו והציע לה כסף ומתנות על מנת שתיסע איתו לים "כדי ליהנות". האם אף כתבה על האירוע בפוסט ששותף פעמים רבות. "עדכנו וספרו לילדים", קראה האם המודאגת

אילוסטרציות הטרדות מיניות. ShutterStock
"הציע 200 שקל כדי שבתי תיכנס לאוטו"/ShutterStock

המשטרה מחפשת בימים האחרונים אחר גבר שניסה לתקוף מינית ילדה בת 11 בראשון לציון. על פי עדות הילדה, החשוד – גבר בן 40-25 שנהג ברכב שחור, ככל הנראה מסוג הונדה, הציע לה סכום של 200 שקלים כדי שתיכנס למכוניתו. כשסירבה, הוא הציע לה סכום של 50 שקל כדי שתנשק אותו. למרות פעולות חקירה שביצעו חוקרי משטרת ראשון לציון בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה, לא נעצר חשוד.

אם הילדה פרסמה את עיקרי האירוע בפוסט שהעלתה ברשת, ועוררה עניין וחרדה בקרב אלפי הורים ותלמידים בעיר. בתוך שעות שותף הפוסט בחשבונות פייסבוק רבים, כדי לסייע בלכידת החשוד. "אתמול בצהריים בתי כמעט נחטפה על ידי פדופיל בדרכה לצופים בשעה 16:00 ברחוב מבצע משה", כתבה האם המודאגת. "הילדה יצאה עם קורקינט ובדרכה עצר אותה גבר ושאל אותה איפה הים. כאשר הצביעה לכיוון מערב הוא המשיך וביקש שתעלה לרכב ותראה לו לאן לנסוע".

האם סיפרה כי כאשר בתה סירבה, האיש הציע לקחת אותה איתו לים "כדי ליהנות" והבטיח שיקנה לה מתנות. "הוא הוציא 200 שקל מכיסו כדי שתתקרב לאוטו ותיכנס, וכשסירבה ירד בסכומים ל-50 ועשרים שקל תמורת נשיקה בלחי", הוסיפה וציינה כי הוא המשיך לנסוע בסמוך לבתה ולשוחח איתה.

עוד בוואלה! NEWS:
"חזיר ובריון": עובדי כי"ל מברכים על התפטרות היו"ר שגרף מיליונים
השר לשעבר בן אליעזר פונה לבית חולים בהכרה; מצבו יציב
הדוב הרוסי נוהם, ונאט"ו מתעוררת מתרדמת החורף

"בתי הרגישה כי לא נעים לה לברוח"

"הילדה יודעת שאסור לדבר עם זרים, אך היא ריחמה עליו וחשבה שהוא זקוק לעזרה", הדגישה האם. "היא ראתה שהוא משחד אותה בכסף ולוחץ שהיא תבוא איתו, אך עדיין הרגישה לא נעים לברוח". האם ציינה כי במהלך האירוע הגיעו בני משפחתה לאזור ושמו לב למתרחש, אך כאשר עזבו את השטח, האיש המשיך להטריד את בתה.

"הוא זז ממנה לרגע והם שאלו אותו מה הוא רוצה. הם הסבירו שלא מדברים עם זרים, וכשבתי אמרה שהוא שאל איפה הים, הם הקטינו ראש והמשיכו בדרכם", סיפרה. "הוא חזר אליה שוב ושאל מה סיפרה להם. באיזשהו שלב, כשהרגישה שהוא ממש לוחץ ושהיא בסכנה, היא ברחה מהר עם הקורקינט הביתה".

"בקשה לי אליכם - עדכנו וספרו לילדים", סיכמה האם המודאגת, ואמרה כי הגישה תלונה למשטרה. "הפדופיל עדיין לא נתפס למרות שיש כיוון, צריך לבקש מהם שילכו תמיד כמה ילדים יחד".

משטרת מרחב השפלה מסרה כי הוגשה תלונה ונפתחה חקירה על ביצוע מעשה מגונה ולא על חטיפה. "בוצעו פעולות חקירה אך טרם נעצר חשוד במעשה", הוסיפו במשטרה.

(עדכון ראשון: 23:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully