וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בבאר שבע: "הילדים כל הזמן שואלים - 'איפה אימא'?"

8.3.2016 / 10:04

שלושת ילדיה של האישה, שחזו באלמוני יורה בה למוות אמש, שוהים בבית דודתם עד אשר יימצא להם פתרון קבע. אמה של הנרצחת זועמת על בעלה, שחשוד במעורבות במעשה: "הוא גמר על החיים שלי"

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

(אחד ממקימי הרשות להגנת עדים לאולפן וואלה! NEWS: "הסבירות שמדובר בחיסול חשבונות בעולם העברייני נמוכה")

"האמת היא שדאגתי לה. יש הרבה עבריינים ואנשים רעים שיכולים לעשות את זה" – כך אמרה הבוקר (שלישי) אמה של האישה שנרצחה אתמול ביריות לעיני שלושת ילדיה בבאר שבע. הנרצחת, כבת 30, הייתה אשתו של עד מדינה שהעיד בעבר נגד ראש ארגון פשע ונמצא כיום בכלא בגין עבירות של אלימות במשפחה. בשל עדותו בעבר, בני הזוג הועברו לארצות הברית וחזרו ארצה בשנים האחרונות. אחד החשדות העיקריים של המשטרה הוא כי הוא היה מעורב ברצח שלה בעקבות סכסוך שהתגלע ביניהם. עד המדינה יבקש משב"ס לצאת להלווייה.

"בעלה בבית סוהר. איך הוא יכול לעשות את זה?", זעמה האם. "הוא גמר לי על החיים שלי. מה היא עשתה לו? למה לבת שלי? אין ביטחון בארץ שלנו. אני גרתי איתה ולא רציתי לעזוב אותה כי אני קשורה אליה. היא החיים שלי. לא יכולה בלעדיה".

רצח לעיני הילדים בבאר שבע - עוד כותרות:
בעלה של הנרצחת מבאר שבע איים עליה: "אדאג שהילדים יהיו יתומים"
לעיני שלושת ילדיה: אשתו של עד מדינה נורתה למוות ברכב בבאר שבע
עדות נגד עבריין בכיר, אלימות ואיומים: כך הפך עד מדינה לחשוד ברצח אשתו

זירת הירי בבאר שבע היום. שי מכלוף
הרכב שבו נורתה האישה, אמש בבאר שבע/שי מכלוף

בהמשך דבריה, התייחסה האם גם לחשד השני של המשטרה בנוגע למניע לרצח - עדותו של בן הזוג של בתה נגד ארגונו של עבריין בכיר לפני כמה שנים. האיש שימש יד ימינו, אך בשלב מסוים "חצה את הקווים" והעיד נגד חבריו העבריינים.

לטענתה, "היא לא דיברה איתי על פחד ממישהו. יש עדים שחזרו לארץ. אני יודעת שהיא ואשתו של העבריין הבכיר שהשתחרר ונגדו העיד בעלה היו חברות. אז הוא השתחרר ובטח יגידו שזה הוא, אבל אני לא יכולה להגיד סתם. אי אפשר לדעת".

ילדיה של האם שוהים אצל אחת מאחיותיה עד אשר יימצא עבורם פתרון קבע. לפי כמה קרובי משפחה, "הילדים שואלים איפה אימא". לדבריהם, "הם ניסו לדבר עם האימא אבל היא הייתה רדומה ולא ענתה להם. הילדים גם חוזרים ואומרים - 'ירו באימא'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מכתב האישום שהוגש נגד בעלה של הנרצחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נחשף בוואלה! NEWS כתב האישום שהוגש נגד בעלה של הנרצחת לפני כמה חודשים בגין אלימות במשפחה, שבו נחשפה מסכת האיומים שלו כלפיה. "נוציא את הילדים מהבית, הם יהפכו ליתומים, אני ארצח אותך, אני אשחט אותך", איים עליה בעלה, שנמצא בימים אלו במעצר עד תום ההליכים.

על אף שנעצר בגין אלימות חוזרת ונשנית כלפי אשתו, מתואר בכתב האישום כיצד המשיך הבעל מהכלא לרדוף אחריה ולאיים כי ירצח אותה. באחת השיחות ביניהן ביקשה האישה שלא יתקשר אליה יותר ואף חסמה את מספרו. בקשתה עוררה את זעמו והוא המשיך במעשיו. בין היתר קרא לה "זונה שרמוטה" ואמר לה כי יפגע בבנם של עבריינים כדי שאלו יפגעו בה.

בשלב מסוים, חסמה האישה את הטלפון הנייד שלה, אולם זה לא ויתר: הוא התקשר לבנו וביקש לדבר עם זוגתו. "אני ארצח אותך, את אחותך, את בעלה", איים עליה. "יש לך עוד חמישה חודשים, עוד חמישה חודשים אני משתחרר, והילדים יישארו יתומים, אין לי מה להפסיד. לא נשאר לי כלום בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully