וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה וחצי במעצר: הפרקליטות חזרה בה מאישום תושבת טייבה ברצח

7.3.2016 / 14:29

בשל קשיים ראייתיים, פרקליטות מחוז מרכז נסוגה מכתב האישום שהוגש נגד נור יחיא בגין רצח בעלה, יחד עם המאהב שלה. על בן הזוג שלה נגזרו ארבע שנות מאסר וחצי בגין נשיאת נשק. "לא נותר עוד סיכוי סביר להרשעה"

משטרת טייבה, מרץ 2013. דרור עינב
סייף נורה שמונה פעמים בסמוך לתחנת המשטרה/דרור עינב

פרקליטות מחוז המרכז חזרה בה הבוקר (שני) מכתב אישום נגד בני זוג מטייבה שהואשמו ברצח בעלה של האישה בעקבות הרומן ביניהם. השניים נמצאים במעצר עד תום הליכים כשנה וחצי, וכעת האישה, נור יחיא, תשתחרר לביתה, בעוד הגבר, עומר עזאם, ייאסר למשך ארבע שנים וחצי במסגרת עסקת טיעון, בגין נשיאת נשק.

לפי כתב האישום, באוגוסט 2014 שלחה נור מסרון לעומר, ובו כתבה שהיא צפויה להודיע לו כשבעלה, סייף חאג' יחיא, יצא מביתם. בערך בשעה 18:15 עדכנה אותו כי סייף יצא, ועומר החל לעקוב אחריו יחד עם אדם נוסף כשהשניים חמושים ורעולי פנים ברכב גנוב. כשהגיעו שתי המכוניות בסמוך לתחנת משטרת טייבה, עקפו עומר והאחר את רכבו של סייף וירו לעברו לפחות שמונה יריות בכוונה להרוג אותו. סייף נפצע, איבד שליטה על המכונית וסטה לכיוון הנסיעה הנגדי עד שהוא התהפך.

לאור קשיים ראייתיים, קבע בית המשפט כי ישנו חשד סביר, ובפרקליטות החליטו לחזור מכתב האישום. "עם הגשת כתב האישום סברה הפרקליטות כי קיימת תשתית ראייתית המבססת סיכוי סביר להרשעה", נמסר מפרקליטות מחוז המרכז. "לאחר ניהול ההליך, ובהתאם למדיניות הפרקליטות לבצע בחינה מתמדת של עמדותיה, על פי ההתפתחויות בתיק והקשיים הראייתיים העולים ממנו, סברה הפרקליטות כי לא נותר עוד סיכוי סביר להרשעה ובהתאם לכך הוחלט במקרה זה לחזור מכתב האישום".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סעיר לעזאזל: מסע מבלבל בכפר שמנסה לעצור פיגועים – אך משבח שהידים
תיעוד: ניידת פונה פנייה לא חוקית - ומתנגשת ברכב שנוסע בירוק
בלי איומים או אולטימטום: ההתנגדות הרפה של החרדים למתווה הכותל

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • טייבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully