וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב טייבה נרצח על ידי המאהב של אשתו

21.10.2014 / 4:02

לאחר פיענוח רצח מנהל בית הספר בטייבה, ייתכן ומקרה רצח נוסף שאירע בעיר לקראת פיענוח. המשטרה סבורה כי סייף חאג' יחיא נרצח על ידי המאהב של אשתו. כנראה שאין קשר בין שני האירועים

מנהל תיכון בטייבה נורה למוות במהלך ישיבה עם מורים. צילום מסך
יוסף חאג' יחיא, מנהל בית הספר עמל בטייבה שנרצח באוגוסט האחרון/צילום מסך

יממה לאחר שהמשטרה הודיעה כי הצליחה לפענח את רצח מנהל בית הספר עמל בטייבה, העריכו אתמול (שני) חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מרכז כי הם עומדים לפענח את הרצח של סייף חאג' יחיא, שנרצח בעיר ארבעה ימים לאחר המנהל. במשטרה סבורים כי מי שעומדת מאחורי הרצח היא אשתו של חאג' יחיא, נור בת ה-36, אשר על פי הערכת החוקרים ניהלה רומן עם הרוצח.

לפני חודש עצרו חוקרי ימ"ר מרכז, בפיקודו של ניצב משנה מוטי אדרעי, את נור ביחד עם עומאר ויוסף עזאם, שני אחים המוכרים היטב למשטרה מתחומי פשיעה שונים. על פי ההערכה, שניהם לקחו חלק ברצח, וריססו בעשרות כדורים את מכוניתו של הקורבן בשעה שנסע בכביש 444. המכונית התהפכה לאחר הירי ונעצרה בכניסה לתחנת משטרה טייבה.

עוד במשפט ופלילים:
חשד: מורה ליהדות אנס ילדים חרדים ברחבי הארץ
השופטים במשפט זדורוב: "אולי עוד מישהו היה בזירה?"
3 אחים מירושלים נאשמים בתקיפת ערבי ממניע גזעני

"מדובר בתושב נורמטיבי, אין קשר לרצח המנהל"

"בהתחלה כשהגענו לזירה סברנו שמדובר בטעות בזיהוי", אמר גורם בכיר במשטרת מחוז מרכז. "האיש, בעל מוסך, לא היה מוכר לנו - מדובר בתושב נורמטיבי. חשבנו שיש קשר בין הרצח של המנהל לבין הרצח שלו, אבל לאחר שהתעמקנו בחקירה, הבנו שאין קשר בין המקרים. המידע הצביע על כך שישנה מעורבות של אשתו, שניהלה מערכת יחסים אינטימית עם אחד משני החשודים האחרים, ועל רקע זה בוצע הרצח".

אתמול הובאו שלושת החשודים בפעם הרביעית לבקשה להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה. במשטרה מעריכים כי כבר בימים הקרובים תוכל הפרקליטות במחוז לגבש כתבי אישום נגד שלושת החשודים, השומרים בחקירתם על זכות השתיקה ולא משתפים פעולה עם החוקרים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • טייבה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully