וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה ליהדות אנס ילדים חרדים ברחבי הארץ

21.10.2014 / 0:19

המורה, דוד דלאל בן 35 מהוד השרון, נעצר בחשד שתקף מינית שבעה ילדים בני 7-10. על פי החשד, באחד המקרים הוא הציג את עצמו כמורה לקראטה ואמר: "תן לי לבדוק לך את שרירי הבטן"

ילדים חרדים, מאה שערים.. עומר מירון
במשטרה חוששים שהמורה תקף ואנס ילדים נוספים בשנים האחרונות/עומר מירון

מורה ליהדות מהוד השרון חשוד שפעל כאנס סדרתי ואנס שבעה ילדים בני שבע עד עשר ברחבי הארץ. המורה, דוד דלאל בן 35, נעצר לפני כמה שבועות, אך דבר מעצרו נודע רק אמש (שני) בעקבות הצהרת תובע שהגישה המשטרה לבית משפט השלום בתל אביב. ביום חמישי צפויה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום. במשטרה חוששים שהמורה תקף ואנס ילדים נוספים בשנים האחרונות, אולם טרם הצליחו לאסוף מספיק ראיות כדי לקשור אותו למקרים הנוספים.

המורה נעצר בתום חקירה סמויה שניהלה משטרת מרחב דן בפיקודו של ניצב-משנה שמעון לביא. החקירה החלה לאחר שילד בן שבע, תושב בני ברק, התלונן כי נאנס לפני כחודש וחצי. לחוקרי צח"מ (צוות חקירה מיוחד) דן בפיקודו של רב-פקד קובי גטניו התברר כי הילד שיחק בסמוך לביתו כאשר לפתע עצרה לידו מכונית מסוג "סובארו", וממנה יצא גבר שהציג את עצמו כמורה לקראטה.

עוד בוואלה! חדשות:
עדות הזוועה בנפאל: "לקחתי החלטה - עוזבים את תמר בשטח"
השופטים במשפט זדורוב: "אולי עוד מישהו היה בזירה?"
הרב פינטו אושפז בניו יורק לאחר שאובחן כחולה סרטן

חרדי חרדים פשקווילים בשכונה מאה שערים. ShutterStock
בחלק מהמקרים החוקרים נאלצו לדבר עם הילדים ביידיש/ShutterStock

"מדובר בגבר שרירי ומטופח שניסה לעניין את הילד בפיתוח שרירי הידיים", סיפר גורם במשטרת תל אביב. "הוא אמר לו: 'ילד, תראה לי את השריר של היד שלך, כמה הוא חזק'. אחר כך הוא הוריד את חולצתו כדי 'לבדוק את שרירי הבטן', אחר כך הגיע לאזור המפשעה ואז ביצע את זממו. מיד אחר כך העביר לילד סוכרייה ושלח אותו לביתו".

לדברי הגורם, הילד מיהר להזעיק את הוריו ולאחר פעילות איסוף של חוקרי המשטרה באזור הם הצליחו לעלות על זהות הרכב של התוקף. לאחר שאותר הרכב, נעצר בעליו - והילד שהותקף הצליח לזהות את תוקפו במסדר זיהוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"פחדנו שידלוף מידע"

במהלך החקירה איתרו החוקרים תיקים זהים בירושלים ובאזור הצפון. "נעזרנו ברבנים ובבני משפחות של הילדים", הסביר גורם בכיר במשטרה. "בחלק מהמקרים נדרשנו לתשאל את הילדים ביידיש כי אינם דוברי עברית. בכל המקרים מדובר בילדים בני העדה החרדית שנפלו קורבן למעשיו של האנס. הצלחנו להעמיד את האנס במסדרי זיהוי, ביצענו חקירות טכנולוגיות ואספנו ראיות רבות הקושרות את החשוד לשבעת המקרים".

"היינו חייבים לנהל את החקירה הזו באופן סמוי גם לאחר המעצר מתוך הבנה שאם מידע ידלוף, בני משפחות המתלוננים עשויים שלא לשתף פעולה והחקירה הייתה עלולה לרדת לטמיון", הוסיף הגורם הבכיר. המורה עצמו מכחיש את החשדות נגדו.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 21:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully